Kai tää tänne kuuluu. Ja siis tää on ehkä tyhmä kysymys mut mua mietityttää silti. Tilasin viime viikol zalandosta ja paketin ois tarkotus mennä mun lähi valintataloon se on sillä osotteena. Mutta nythän kävi niin että valintatalo loppu eilen ja torstaina siihe aukee k-market. Mihi hittoo mun paketti menee nyt sitte D: kiva ku ei oo lähellä mitään postia ja sehän ei mee perus postiin vaan just ärrälle tai valintaloihin/siwoihin. Kellää tää tilanne käyny nyt ku ne muuttu k kaupoiksi? Että onko ne paketit silti menny sit sinne?? Nyt vaa ei toimi aivot tän asian suhteen ja ku missää ei lue et onko tos k kaupas sit noutopiste vai häh:D joten oon kiitollinen jos joku selventäs eikä piä mua iha tyhmänä xd
Tilaaminen
MinneNePaketitNytMenee
3
159
Vastaukset
- iouht
Katso Postnordin sivuilta, onko siellä sanottu jotain muuttuvasta toimipisteestä. Paikallislehteäkin voi lukea. Niin ja saapumisilmoituskin varmaankin kertoo, mihin paketti on saapunut...
- ertgvbeeeee
Todennäköisesti sen saa samasta paikasta silloin, mun mielestä meillä ainakin jatkui ihan normaalisti mutta ei ole nyt pitkään aikaan tilannut mitään. Kaupassa olen katsonut että se sama postipalvelu on siellä edelleen..
- fhgdgzgdngfn
Samasta paikasta nouto edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1324349SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763615Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.682240SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2221694Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1181587Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2471136Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49795- 62746
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20736Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6725