Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tilaaminen

MinneNePaketitNytMenee

Kai tää tänne kuuluu. Ja siis tää on ehkä tyhmä kysymys mut mua mietityttää silti. Tilasin viime viikol zalandosta ja paketin ois tarkotus mennä mun lähi valintataloon se on sillä osotteena. Mutta nythän kävi niin että valintatalo loppu eilen ja torstaina siihe aukee k-market. Mihi hittoo mun paketti menee nyt sitte D: kiva ku ei oo lähellä mitään postia ja sehän ei mee perus postiin vaan just ärrälle tai valintaloihin/siwoihin. Kellää tää tilanne käyny nyt ku ne muuttu k kaupoiksi? Että onko ne paketit silti menny sit sinne?? Nyt vaa ei toimi aivot tän asian suhteen ja ku missää ei lue et onko tos k kaupas sit noutopiste vai häh:D joten oon kiitollinen jos joku selventäs eikä piä mua iha tyhmänä xd

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iouht

      Katso Postnordin sivuilta, onko siellä sanottu jotain muuttuvasta toimipisteestä. Paikallislehteäkin voi lukea. Niin ja saapumisilmoituskin varmaankin kertoo, mihin paketti on saapunut...

    • ertgvbeeeee

      Todennäköisesti sen saa samasta paikasta silloin, mun mielestä meillä ainakin jatkui ihan normaalisti mutta ei ole nyt pitkään aikaan tilannut mitään. Kaupassa olen katsonut että se sama postipalvelu on siellä edelleen..

      • fhgdgzgdngfn

        Samasta paikasta nouto edelleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe