Me kohtsimme taas!

inkentinken

Kuljin kuin unissani, yksinäni ja väsyneenä. Jotain suloista vilahti lähelläni ja hätkähdin?
Oletko se sinä, Yön Hetki, joka täällä yksinäsi harhailet, kysyin!
Olen vastasi Yön Hetki, mistä tiedät nimeni?
Vaistosin suloisuutesi ja annoin nimen tuntemukseni pohjalta viime yönä.
Saanko minäkin esitellä itseni? Olen Kai Puu, sanoin!
Olen nimetty sen tuntemuksen pohjalta, josta tangolaulaja laulavat.
Kaunis on nimi Sinullakin, sanoi Yön Hetki, suloisesti hymyillen.

Ihanaa olla taas hetki lähelläsi! sanoi Yön Hetki!
Niin minustakin! Tapaammeko taas jos ajatuksin yössä harhailemme? kysyi Yön Hetki?

Se olisi minusta aina ihanaa! sanoin. Vain me kaksi, helline tuntemuksinemme.

Nyt meidän on yritettävä nukkua, sanoin Yön Hetkelle!

Sulje kauniit silmäsi ja paina pääsi kultaisine kutreineen vitivalkoiselle tyynylle ja nuku! Nuku hellät tunteeni ja ajatukseni mielessäsi.

Hyvää yötä, Yön Hetki! toivotin. Oli ihana kohdata!

14

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaiPuunkanssa

      Kiitos seurasta, yön tunnit hupsahti todella nopeasti kun sain kuunnella sydämesi saloja, lähestyvä pimeys luovat tunnelman vieläkin lumoavammiksi ja odotan taas ensiyötä kuin kuuta nousevaa.

      • sekoboltsiko

        Ruune on keksinyt mielestään hyvän aloituksen taaaaas!


      • vaalierkki

        ketä tuollainen avaus loukkaa?


      • KaiPuunkanssa

        Avaus oli hyvä, mielenkiintoinen ja puhutteleva jopa suloinen.


      • Tulen taas lähellesi jos valvon. Ammennan käyttövoimani Sinusta! Olet kuin hyvyyden ja suloisuuden lähde, jollainen kaikkien tulisi löytää tällä palstallakin.


      • ihanaaaaaaa
        Ruuneman kirjoitti:

        Tulen taas lähellesi jos valvon. Ammennan käyttövoimani Sinusta! Olet kuin hyvyyden ja suloisuuden lähde, jollainen kaikkien tulisi löytää tällä palstallakin.

        Voi miten ihanaa, ruune on löytänyt öiden sulostuttajan. Uteliaisuudesta koko palsta kihisee kuka tuo Itse Suloisuus on ??


      • inkentinken
        vaalierkki kirjoitti:

        ketä tuollainen avaus loukkaa?

        Sitä kysyn minäkin. Olen pohtinut päiviä iltoja ja öitäkin. Pohtinut mitä kirjoittaisin! Ehkä tässä on pieni mahdollisuus. Aika näyttää ja muut!


      • inkentinken
        ihanaaaaaaa kirjoitti:

        Voi miten ihanaa, ruune on löytänyt öiden sulostuttajan. Uteliaisuudesta koko palsta kihisee kuka tuo Itse Suloisuus on ??

        Miksi kysyt? Hänhän on Yön Hetki, ainakin tekonimeltään.


    • miten.on

      Onko tämä rakkauden tunnustus Kai de. Puu :lle eli hajulle ?

    • Ei ole! KaidePuu oli tunnetun pakinoitsijan nimimerkki. Käyttäjä kertoo varmaan syyt "varkauteen". Kuvakin on kaidepuusta, ei kirjoittajasta hm

    • Miksi kysytte kohdetta? Hänhän on Yön Hetki. Minä taas olen tekonimeltäni Kai Puu, ilman pakinoitsijanimen de prepositiota!

      • viehättynyt

        Teinirakkauttahan ei aloittaja saanut kertomansa mukaan kokea kun sen aika oli. Kauniisti kuultaa tarinassa puhdas kaipaus.


      • inkentinken

        En muista kertoneeni tuosta nuoruuden kokemuksen puutteesta. Nuori olen aikanaan ollut ja herkkä tuntemaankin. Ei siellä maalaisnuoruuden vaatimattomassa nuoruudessa, vammaisena silloinkin, saanut itse tuntea rakkautta. Itse tunsin rakkautta jo hyvin nuorena, salassa ja yhtenään, kohteina lähes kaikki ikäiseni tytöt. Lähes kaikki, mutta ei valikoimatta. Tunsin ja oli sanottukin, olet kelvoton. Vasta aikuisena sain tietää, että minusta pidettiin, jopa rakastettiin, pidettiin jopa komeana, vartaloni rujoudesta huolimatta. Palsta-aika toi mahdollisuuden kohdata naisia virtuaalisesti, ihastua, jopa rakastaa. Suosioni, osaamiseni kirjoittaa ja runoilun vaatimaton taito, toi jopa ärsyttävää ja häiritsevää kiintymystä kohtaani ja itsestäni moniin kohtaamiini, vähän kuin itse Yön Hetkeen, usein ja jatkuvasti. Hiljainen olen, mutta sanoja olen osannut käyttää ja taitoani tanssia on sanottu jopa ihmeelliseksi.Olen siis päätynyt aikuisena suosituksi, mutta itse en kovin hurmaantuneeksi.
        Anteeksi, nyt kerron kuin Kahvipirtin väki töistään. Haittaa on hurmaamiskyvystäkin kun pitäisi pitää kuin kiviä taskussa, kaiken varalle.

        Nyt alan varautua tuohon ainutkertaiseen hetkeen eli kohtaamiseeni Yön Hetkeen. Omat vaikeutensa on kohtaamisessakin, taitaa sanavarastonikin suureta.


    • Itämailta

      Hyvä satu, kaunis kertomus, ainakin tällaiselle, joka on Yön niminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4966
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1975
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1523
    6. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1387
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1367
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe