En tunne heitä. Pitäisikö tuntea?
Ketkä Paula Vesala ja Lauri Ylönen?
13
207
Vastaukset
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016092822386032_vi.shtml
Eiköhän nuo joitakin tevatähiä ole? tuntemattomia suuruusia ovat minullekin !
Late Lapista. SSSS Ry!- Eitärkeää
Ei tarvitse. Onkohan Vesala löytänyt rapakon takaa uutta seuraa itselleen ? :)...ihan yks ja sama eihän nuo julkkikset osaa elää yhdessä nykyään.
- kaisanoasaa
On varmaan saanut mustan murjaanin mulkkua niin ei tavallisen kokoinen vehje enää kelpaa ja siksi pitää erota.
- whatthefuucck
Vesala on se, joka riehui kelassa, kun täti ei ollut laskenut oikein äippärahaa. Miljonnääärin vaimo muuten. Vesala sai myös ikuisen trauman, kun joutui kakarana polkemaan musiikkitunnille pyörällä eikä isä tai äiti vienyt autolla. Hemmoteltu kermaperse.
- ei.merkitystä
Hänellä on hyvä lauluääni ja ammattitaitoa kuitenkin, ja se riittää ansioksi.
- sfhjklhöoh
Ei ole kumpaakaan. Joka kuvassa monttu auki ihmettelee: "kuunteleeko joku oikeesti tätä mun paskaa"?
- Tekiilaa
Vesalan tiedän mutta tämä Ylönen on tuntematon. Kuka lie.
- minä_tunnen
Eikös tuo Ylösen Lauri ole joku musikantti. Taisi olla kilpailemassa Satahäme soi haitarikilpailussa tässä hiljan. Ei kyllä sijoittunut.
Ja Paula Vesala on muistaakseni Hottiksissa. - Yleissivistyswhatever
Kyllä pitää tuntea! Heitä saatetaan kysyä seuraavassa Haluatko miljonääriksi -ohjelmassa! Heti sen jälkeen kun on kysytty minkä maan kuningas murhataan Giuseppe Verdin oopperassa Naamiohuvit?
- ja_oloinen
Tuon Ylösen tunnistin kerran Herttoniemen k-kaupassa. Oli hattivatin kokoinen.
- entunnenoita
Teinit tykkää kun turhuuksista kirjotellaan.
- VAINU
Paula ja Kai tekevät yhteistyötä.
- xdyhtzs
Laurilla lähti ura alamäkeen ja Paulalla ylämäkeen. Tuli avisero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657