Mistä löytäisin

yksinoon

Mukavan rauhallisen varttuneeman naisystävän?
Yksin ei ole yhtää mukava olla.

26

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene Kalliojärvelle naistentansseihin.

      • yksioon

        Noku mulla on kaks vasenta jalakaa, ei oikeen hyppeleminen onnistu ku ne menöö eri taharis.


      • yksioon kirjoitti:

        Noku mulla on kaks vasenta jalakaa, ei oikeen hyppeleminen onnistu ku ne menöö eri taharis.

        Mene silti, eivät kaikki naisetkaan mitään parkettien partaveitsiä ole.
        Se ei ole mikään vika jos ei ole ehtinyt tanssikursseille.
        Käy edes kerran, takaan ettet kadu. Paikka on täynnä kuvailemiasi naisia ja vielä selvinpäin.


      • yksioon

        No on se nyt vähän noloa mennä nurkkiin mulkoilemaan kin ei osaa tanssahdella.


      • sinnevaansekaan

        Valtaosa E-P:n miehistä ei osaa tanssia. Tuo on ainoa paikka koko E-P:llä jossa naisia on paljon enemmän kuin miehiä.


    • tr365

      Vaikka tuo treffikutsu tuolta NOTilta jo tuli, niin älä vaan missään tapauksessa sekaannu häneen.

    • 324567654567

      eikö noita eroneita ja karaneita oo joka baari nykyään täynnä? ainakin jos vaan römpsää haluu sitä saa kyllä...onhan sekin yksinäisyyden poistoa..ainakin mulle tarpeeks,ei oo kukaa seuraavana iltana nuohoomas

      • yksioon

        Emmä nuosta juopoosta piittaa, haisevat vanhalle eltaantunuselle kalialle, onkahan ne eres puotansa pesny jos niitä astottamahan alakaas, ei oikeen oo mua varte nuo.
        Pitää olla sellaanen pullantuoksuunen mukava ja kiltti kotoihiminen niiku mä oon ittekki, passaa toki kyläski ja muolla käyrä ei sitä ny kaikenaikaa kotona tarvitte olla.


      • vilukissa-
        yksioon kirjoitti:

        Emmä nuosta juopoosta piittaa, haisevat vanhalle eltaantunuselle kalialle, onkahan ne eres puotansa pesny jos niitä astottamahan alakaas, ei oikeen oo mua varte nuo.
        Pitää olla sellaanen pullantuoksuunen mukava ja kiltti kotoihiminen niiku mä oon ittekki, passaa toki kyläski ja muolla käyrä ei sitä ny kaikenaikaa kotona tarvitte olla.

        Voi...voi...nyt alako askarruttamahan kun tuollaanen uros on vielä vapaalla jalaalla. Kunnon periaatteet näyttää olevan miehellä. Siinä se olisi jokaisen naisen unelma tyrkyllä eikä kukaan ymmärrä napata...Kannattais sitä auton noukkaa laittaa toiseen suuntaan kuin Sjoki, toisesta suunnasta löytyy naisia (ainakin yksi) jotka osaavat arvostaa kotoihmistä.
        Yhyres olis kiva käyrä vaikka siinä naapurin akan kaffeepöyräs, mutta kyllä kaikista nautinnollisinta olis käpertyä sohvalle kattoon töllötintä oman jässikkäukon kainalossa.


      • yksioon

        Herrantähäre, mä en oo pitkihin aikoohin täälä käyny.
        Eiku mä tarkootin sitä jotta mihinkäpäin kurakauppalasta auton noukka käännetähän, sieltä ku pääsöö joka ilimansuuntahan lähtemähän, emmä nuosta kurakaupplan muoriista hirviän palio perusta toki niiski vois olla mukavia, äläkää ny vain loukkantuko en pahuuttani nuon sano.


    • kakskaipaajaa

      Mitähän tarkoittanee aloittaja varttuneella? Synonyymi sanalle varttua on kasvaa. Myöskin kypsään ikään kehittynyt.

      No, olen molempia, olen varttunut, siis kasvanut ja kypsässä iässä, ainakin omasta mielestäni että siitä vaan, jo löysit. Niin vaan on että kaikilla on omat vaatimuksensa.

      Olen saanut tarpeekseni tansseissa käymisestä koska en löydä sieltä ketään varttunutta, sekä vielä sellaista, joka pitäisi todella normaalin paljon tanssimisesta, niinkuin minä.

      Vaikka siis etsin minäkin, en etsi kuitenkaan kävelyseuraa tanssilattialle. Sen vuoksi kun en ole löytänyt pysynkin poissa sieltä kokonaan.

      Sen vuoksi et ole minua löytänyt, jos satut osaamaan muutakin kuin kävelyä tanssilattialla, ja haert siis muita varttuneita. Minua hakevat yleensä vain kävelijät, vaikka osaan ihan hyvin tanssia ja ulkonäkö ja käyttäytyminen on ihan ok.

      Tanssin taito on listallani ainoa ja ykkönen vaatimus sille jota minä etsin. Etsin sieltä missä olen milloinkin, myös kaupassa, kirjastossa jms.

      Toivonkin että ei vaatimukseni olisi niin kova sillä riski on suuri että mielestämi pieni vaatimukseni tekee ettö en löydä häntä jota etsin.

      • yksioon

        Hei.
        Varttuneella tarkoitin 50 ikäisiä kypsiä naisia, kypsä kuulostaa jotenkin ikävälle alentavalle mutta tämä on vaan mun mielipide, varttuneempi omaan korvaan kuulostaa hienovaraisemmalle ilmaisulle.
        Niin sinulleko tanssi on kaikki kaikessa, ei siinä mitään parempi sekin kuin notkua jossain räkälässä umpikännissä, hyvää liikuntaahan tanssiminen on.
        Itse en osaa sitte yhtään tanssia, empä tiedä oppisinkokaa enää näin vanhana.
        En minäkää ny rumimmasta päästä ole, paino kohdallaan eikä naamakaan ihan hevonperseelle näytä, saippua ja vesikin on tuttuja, tavallinen juntti vaan.


      • kakskaipaajaa
        yksioon kirjoitti:

        Hei.
        Varttuneella tarkoitin 50 ikäisiä kypsiä naisia, kypsä kuulostaa jotenkin ikävälle alentavalle mutta tämä on vaan mun mielipide, varttuneempi omaan korvaan kuulostaa hienovaraisemmalle ilmaisulle.
        Niin sinulleko tanssi on kaikki kaikessa, ei siinä mitään parempi sekin kuin notkua jossain räkälässä umpikännissä, hyvää liikuntaahan tanssiminen on.
        Itse en osaa sitte yhtään tanssia, empä tiedä oppisinkokaa enää näin vanhana.
        En minäkää ny rumimmasta päästä ole, paino kohdallaan eikä naamakaan ihan hevonperseelle näytä, saippua ja vesikin on tuttuja, tavallinen juntti vaan.

        No, eihän tuo asias näytä edistyvän. Taidat olla lapualaisia tai härmaläisiä?
        Arvuutella voipi vain. Joko olet hankkinut treffiprofiilin täällä? Se on aika kätsä tapa etsiä elämäänsä muutosta.
        Jos kiinnostusta on voin opettaa tanssimista, koska suosio kasvaa monella prosentilla naisten seurassa kun osaa liikkua ja antaa kehon antautua tanssin lumoon.


    • 3333
      • yksioon

        Kysytähän nyt näin jotta mihinkä ilimansuuntahan auton noukka käännetähän jos vaikkapa s-joelta otetahan suuntaa, ei sillä mitää nuukaa oo mihinkä suuntahan mutta ei eksyysi naapurin emännän kaffepöytähän, sielä voi käyrä huonosti.


      • käykii

        Onko tuo s-posti pohjalainen(at) lehteen ilmoituksen laittamiseen vai?
        Kertokaa sit kun löysitte toisenne


      • cx-4

      • cx-4
        käykii kirjoitti:

        Onko tuo s-posti pohjalainen(at) lehteen ilmoituksen laittamiseen vai?
        Kertokaa sit kun löysitte toisenne

        Onkohan ne jo treffeillä, jännittäävää.


      • yksioon

        Ei oo mitää kerrottavaa, moon hallahousu enkä tohtinukkaa teherä mitää.


    • etenääyksin

      käypäs meijerillä siellä olis varttuneempi erittäin kokenut naisihminen ja kansainvälinen et olis ysin

      • yksioon

        Emmä jakorasioosta piittaa, tahtoo oman kullanmurun.


      • etenääyksin

        mistä sä tommosta oot kuullu että jakorasiioo


      • yksioon kirjoitti:

        Emmä jakorasioosta piittaa, tahtoo oman kullanmurun.

        Usko nyt jo ja mene sinne Kalliojärvelle! Naistentanssit näkyvät jo loppuneen kesäkaudelta, mutta taidat pitääkin tavallisista tansseista enemmän.

        Siellä on sivistyneempää väkeä, liekö rannikon läheisyys vaikuttanut asiaan, mutta näin vain on, ilman sarvia ja hampaita sisämaan asukkaita kohtaan. 😉


    • jussillemorsian

      koko e-p on täynnä sinkku naisia jotka odottaa ottajaa syyt on siinä että miehet ei osaa puhua tai kehtaa...siis suurin osa. nuoret naiset on ronkeleita siis osalla toki varaa mutta osa ei käsitä että ehkä...pitäs miettiä mitä on korvien välissä tai hartioiden alla..sama tietty koskee yli kolmekymppisiä joista osa on jo kyllästyny syystä tai toisesta rippikoulu iäs tapaamaansa mieheen ja joko eronnu tai karannu ...siinä koko e-p nais tarjonta..ai niin mahtuu noiden lisäksi muutama valioyksilökin. mutta kaikille on kyllä omansa jopa kylän hiljaisille

    • a_donis

      Saanko udella, että millainen "valioyksilö" siellä heittää arvioita niin miehistä kuin naisistakin?
      Miten mahtaa olla oman rakkauselämän laita, onko sitä lainkaan?

      • taasyksyksin

        Ketähän maharat tarkootaaa?
        Sehän täs onki kamalaa ku ei sitä rakkauselämää oo, niin mukavaa ku se oliski, tyynystäkää mitää irtua vaikka sitä kuinka lujaa halaasit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe