Posliiniksi

Mirjamine

Tekeekö kukaan Kauhavalla alapään karvojen poistoja ?
Pitääs päästä vitun karvoosta erohon

17

287

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonompisaakelevata

Äläs laita liianhyvään kuntoon sitä näille ikänsä valehdeille karvarannelapsille.

• Foononki

Mirjamine, älä talveksi posliinia, pakkanen puree pian pimpsaan ja sitte sulle tulee virsatulehdus, ei oo yhtää kivaa siitä on oikiasti kipiä.

Siisti vain saksilla tai tukanleikkuukoneella semmonen sentin parin pituiseksi, reunoilta ja häppärihetuloista voit nyhtää karvat pois ettei mene karvat suuhun kun saat suuhoitoa.

Jos et itte saa leikattua ja nyhdettyä minä voi tulla häsyyhin, osaan homman hyvin kun pirän kesääsin pallit siliänä.
      Pirahuta 044-752905426 jos tarttet apua.

• PilluParturi

Voin tulla leikkaamaan. Kokemusta on.

• Karvanlähtö_sprii

Veltot mulkut ovat poistaneet karvansa kritiikittömästi tentulla, maahanmuuttoa peräkamarin hetekalta toisella silmällä seuraillen.

• Tyioop

Sairas sairaampi notti

• onnetontumpelo

Ekkös ite osaa, niin mut sähän ootkin Kauhavalt.

• luakalinen-kilijunta

Kiälellä sen porsahan saa oikein kunolla säveltämään ja luakalle vetämään, vähän mulukua sitten vaan näyttää jotta tämäkin olis.

• perskarva

voi kun päästäisiis sustakin eroon niin olisi kaikilla helpompaa.

• haer

Minä voin tulla nyhtämään karvasi pois, yksi kerrallaan. Jos saan pilua palkaks!

• pesöövaan

Älä nyt suatta ajele talavia vastahan ,jos pyäräälekkkin niin se saa kylymää .

• Mirjamine

Nytte oon sitte päässy niistä vitun karvoosta erohon.
      Kaverin issee trimmas lauantaiehtoona.

• Ärlymhurlumheissan

Muistui mieleen Namusetä-sarjakuva, jossa yksi sivu ainakin oli ilman puhekuplia. Piirroksissa esitettiin, että vanha äijänkääkkä sitoi vanhan ämmänkäppyrän, jolla oli jotain verkkosukkahousua tms. päällänsä. Sitten kun ämmä oli saatu vaikean inhottavaan asentoon, äijänkääkkä haki jostain pinsetit. Ja tarkasti kiskaisi ämmän sieraimesta törröttävän yhden karvan irti. Ämmää selvästi kirveli kuvan ilmeistä päätellen. Mutta kun oli sidottuna, ei päässyt hieromaan eikä kaivamaan kipeää sieraintansa. En muista, hihittelikö äijänkääkkä itsekseen ja hieroi karvaisia käsiään yhteen, hykerrellen naurusta. Oli muistaakseni ranskalainen sarjankuvan piirtäjä. Minä kun lueskelin kirjastossa, minulta pääsi vahingossa naurahdus. Ja lähellä istuva joku kloppi rupesi ihmettelemään, että mitäköhän siellä oli niin hauskaa.

• MoonTäsKotonaniVaan

Emmä nyt mikään kynekolooki ole, mutta kyllä mä voin sitä vilikaasta ja teherä prasiliaasen sulle. Soita vaan suarahan mun numerohon, niin sovitahan aika.

• Seksiparturi teköö.

• hyähäh4r

Siitei tuu posliini, vaan PORSLIINI. Byähähhääää

• kotikäynnillä

Kannattaa kilpaaluttaa kuka teköö tyän halavemmalla.

• ymmärtäkäätianne

On se nyt hyvä, kun teillä on siälä tuallaasia murheita niin ei tarvitse kauhistella sitä kuka kenenkin kanssa seurustelee .Fiksuimmat sieltä onkin lähtenyt jo vuosikymmeniä sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      786
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe