Posliiniksi

Mirjamine

Tekeekö kukaan Kauhavalla alapään karvojen poistoja ?
Pitääs päästä vitun karvoosta erohon

17

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonompisaakelevata

      Äläs laita liianhyvään kuntoon sitä näille ikänsä valehdeille karvarannelapsille.

    • Foononki

      Mirjamine, älä talveksi posliinia, pakkanen puree pian pimpsaan ja sitte sulle tulee virsatulehdus, ei oo yhtää kivaa siitä on oikiasti kipiä.

      Siisti vain saksilla tai tukanleikkuukoneella semmonen sentin parin pituiseksi, reunoilta ja häppärihetuloista voit nyhtää karvat pois ettei mene karvat suuhun kun saat suuhoitoa.

      Jos et itte saa leikattua ja nyhdettyä minä voi tulla häsyyhin, osaan homman hyvin kun pirän kesääsin pallit siliänä.
      Pirahuta 044-752905426 jos tarttet apua.

    • PilluParturi

      Voin tulla leikkaamaan. Kokemusta on.

    • Karvanlähtö_sprii

      Veltot mulkut ovat poistaneet karvansa kritiikittömästi tentulla, maahanmuuttoa peräkamarin hetekalta toisella silmällä seuraillen.

      • Tyioop

        Sairas sairaampi notti


    • onnetontumpelo

      Ekkös ite osaa, niin mut sähän ootkin Kauhavalt.

      • luakalinen-kilijunta

        Kiälellä sen porsahan saa oikein kunolla säveltämään ja luakalle vetämään, vähän mulukua sitten vaan näyttää jotta tämäkin olis.


    • perskarva

      voi kun päästäisiis sustakin eroon niin olisi kaikilla helpompaa.

    • haer

      Minä voin tulla nyhtämään karvasi pois, yksi kerrallaan. Jos saan pilua palkaks!

    • pesöövaan

      Älä nyt suatta ajele talavia vastahan ,jos pyäräälekkkin niin se saa kylymää .

    • Mirjamine

      Nytte oon sitte päässy niistä vitun karvoosta erohon.
      Kaverin issee trimmas lauantaiehtoona.

    • Ärlymhurlumheissan

      Muistui mieleen Namusetä-sarjakuva, jossa yksi sivu ainakin oli ilman puhekuplia. Piirroksissa esitettiin, että vanha äijänkääkkä sitoi vanhan ämmänkäppyrän, jolla oli jotain verkkosukkahousua tms. päällänsä. Sitten kun ämmä oli saatu vaikean inhottavaan asentoon, äijänkääkkä haki jostain pinsetit. Ja tarkasti kiskaisi ämmän sieraimesta törröttävän yhden karvan irti. Ämmää selvästi kirveli kuvan ilmeistä päätellen. Mutta kun oli sidottuna, ei päässyt hieromaan eikä kaivamaan kipeää sieraintansa. En muista, hihittelikö äijänkääkkä itsekseen ja hieroi karvaisia käsiään yhteen, hykerrellen naurusta. Oli muistaakseni ranskalainen sarjankuvan piirtäjä. Minä kun lueskelin kirjastossa, minulta pääsi vahingossa naurahdus. Ja lähellä istuva joku kloppi rupesi ihmettelemään, että mitäköhän siellä oli niin hauskaa.

    • MoonTäsKotonaniVaan

      Emmä nyt mikään kynekolooki ole, mutta kyllä mä voin sitä vilikaasta ja teherä prasiliaasen sulle. Soita vaan suarahan mun numerohon, niin sovitahan aika.

    • Seksiparturi teköö.

      • hyähäh4r

        Siitei tuu posliini, vaan PORSLIINI. Byähähhääää


    • kotikäynnillä

      Kannattaa kilpaaluttaa kuka teköö tyän halavemmalla.

    • ymmärtäkäätianne

      On se nyt hyvä, kun teillä on siälä tuallaasia murheita niin ei tarvitse kauhistella sitä kuka kenenkin kanssa seurustelee .Fiksuimmat sieltä onkin lähtenyt jo vuosikymmeniä sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2003
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1702
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1640
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1598
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1438
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1373
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      284
      1194
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1183
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      41
      1097
    Aihe