Eikös manner-Espanjassa ole lainkaan paikkoja?
Vastaukset 9
- nudaria
Manner-Espanjassa on satoja naturistirantoja.
- xxl-jätkä
onks sellaisia joissa vain miehiä
- Kyllä-niitäkin-on
xxl-jätkä kirjoitti:
onks sellaisia joissa vain miehiä
Kyllä niitäkin on.
Kuukkeloitse! - nudaria
Vaikka asia sinänsä ei minua kiinnosta lainkaan, laskin kerran aurinkoa ottaessani, että sillä pienehköllä rannalla, missä olin, oli n. 200 hekilöä, joista n. 80 oli homomiehiä ja muutamia naispareja oli myös.
- aenainkkuun
Kannattaa mennä heti suoraan Inglesiin. Silloin aurinko, lämpö ja railakas meno on varmaa. Kaikille löytyy kaikkea.
Kaikki sallitaan ja meno on sen mukaista, eli kaikilla on hauskaa.
Tässä hyviä kuvauksia Maspalomas rannan kohdalta, eli RIU -hotellista suoraan rantaan.
http://www.xnxx.com/video-15vh237/thesandfly_beach_strokers_and_pokers_ - hanskajussi
juuri tuon videon kaltaista siellä on ja myös ainakin sääksmäenkallioilla suomessa !
- Sitä-se-on
No mutta juuri siitähän koko naturismi ammentaa voimansa.
- Jak1
Mene etelä-Ranskaan, siellä on paikka nimeltä cap d`Agde. Siellä on todellinen nudistipaikka, saa liikkua rajatulla alueella alastomana missä tahansa. Lisäksi kilometrien pituinen hiekkaranta. Netistä löytyy lisää tietoa. Naturiste Village.
- Anonyymi
Sinulla ei seiso kuin järki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527