Ihanat vauvakuvat ja uuden iskän onni. Onneksi olkoon!
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/perheenlisayksesta-aina-haaveillut-transmies-synnytti-pojan-en-ole-varma-onko-han-minun/6061500
Iskä imettämässä
113
222
Vastaukset
- fantsugay
Ihanaa!
- ootko.sairas
Onko tuo näky lapsesta ihanaa?
- eikö.mitään.rajaa
ootko.sairas kirjoitti:
Onko tuo näky lapsesta ihanaa?
Todella sairasta. Tätä seta ja vihervassut haluavat Suomeenkin!
Spn. avioliitto on vasta alkua kaikelle kaameudelle!
- antivihervassu
SAIRASTA! Onko tuo Silvia Modikin toiveuni?
- OuMy
Mikäs tässäkin taas mättää? Ainaista ruikutusta. Aa-kerhon tavoitteiden mukaan lapsihan on biologisten vanhempiensa kanssa ja saa sekä miehen että naisen mallit. Väliäkö sillä, että kyseessä on yksi henkilö?
- antivihervassu
OuMy kirjoitti:
Mikäs tässäkin taas mättää? Ainaista ruikutusta. Aa-kerhon tavoitteiden mukaan lapsihan on biologisten vanhempiensa kanssa ja saa sekä miehen että naisen mallit. Väliäkö sillä, että kyseessä on yksi henkilö?
Onko tuo kuvatus sekä lapsen biologinen isä että äiti?
Siis on kaksineuvoinen? - homottaja.hävis
antivihervassu kirjoitti:
Onko tuo kuvatus sekä lapsen biologinen isä että äiti?
Siis on kaksineuvoinen?Ei kuulu vastausta.......
- OuMy
Sori, en ehdi aina vastata heti samantien kun on tuota muutakin elämää...
Kysymys varmaan on , että haluaisitteko te ehkäistä tuon Jumalan lapsen syntymisen etukäteen vai haluatteko, että tämä Jumalan lapsi nyt erotetaan biologisesta vanhemmastaan? - homottaja.hävis
OuMy kirjoitti:
Sori, en ehdi aina vastata heti samantien kun on tuota muutakin elämää...
Kysymys varmaan on , että haluaisitteko te ehkäistä tuon Jumalan lapsen syntymisen etukäteen vai haluatteko, että tämä Jumalan lapsi nyt erotetaan biologisesta vanhemmastaan?Vastaa nyt kuitenkin esitettyyn koska se on erittäin oleellinen tässä asiassa josta itse teit aloituksen.
Onko tuo kuvatus sekä lapsen biologinen isä että äiti? - OuMy
Millä tavalla se on oleellinen asia? Kyseessä on lapsen biologinen vanhempi, mitä väliä siinä on kokeeko hän itse itsensä naiseksi vai mieheksi? Oletin jutusta, että hän ehkä pitää itseään enemmän iskänä kuin äiskänä. Mitä se minulle kuuluu? Pääasia että rakastaa ja pitää huolta lapsestaan.
- homottaja.hävis
OuMy kirjoitti:
Millä tavalla se on oleellinen asia? Kyseessä on lapsen biologinen vanhempi, mitä väliä siinä on kokeeko hän itse itsensä naiseksi vai mieheksi? Oletin jutusta, että hän ehkä pitää itseään enemmän iskänä kuin äiskänä. Mitä se minulle kuuluu? Pääasia että rakastaa ja pitää huolta lapsestaan.
Älä nyt viitsi tyhmä olla. Kai sentään tiedät mikä isän ja äidin ero on.
Ei mies naiseksi muutu vaikka kuinka itsensä naiseksi "tuntisi".
Mitä veikkaat mitä lapsen tietoihin merkittiin onko tuo kuvatus lapsen isä vai äiti?
Rakkaudella ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa joka on fakta joten homoagendasi alkaa jo ihan oikeasti nautattaamaan :D - homottaja.hävis
homottaja.hävis kirjoitti:
Mitä veikkaat mitä lapsen tietoihin merkittiin onko tuo kuvatus lapsen isä vai äiti?
Rakkaudella ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa joka on fakta joten homoagendasi alkaa jo ihan oikeasti nautattaamaan :Djoten homoagendasi alkaa jo ihan oikeasti naurattamaan :D
- setaan.terkut
OuMy kirjoitti:
Kiitos hyvästä selvityksestä mitä siellä Setassa touhutaan ja mitä seuraavaksi alatte meille syöttämään.
Olette todellakin sairaita! - pimppi.ja.mieskö
OuMy kirjoitti:
Onko oma sukupuolesi yksiselitteinen?
- OuMy
homottaja.hävis kirjoitti:
Rakkaudella ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa joka on fakta joten homoagendasi alkaa jo ihan oikeasti nautattaamaan :DHeh, rakkaudella ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa, niinkö? Pääsikö pieni freudilainen lipsahdus?
- OuMy
pimppi.ja.mieskö kirjoitti:
Onko oma sukupuolesi yksiselitteinen?
Onko se Päivi, joka taas kyselee lapsenomaisen kiinnostuneena, että onko sedällä pimppi vai munat?
- homottaja.hävisi
OuMy kirjoitti:
Heh, rakkaudella ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa, niinkö? Pääsikö pieni freudilainen lipsahdus?
Ihan turhaan yrität sönköttää.
Vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin kun kerran aloituksen teit. Vai tajusitko miten älyttömiä siinä möliset? - pimppi.ja.mieskö
OuMy kirjoitti:
Onko se Päivi, joka taas kyselee lapsenomaisen kiinnostuneena, että onko sedällä pimppi vai munat?
Niin, kerro mikä on sotusi viinenen numero/korjain ja mitä on jalkojesi välissä.
- OuMy
homottaja.hävisi kirjoitti:
Ihan turhaan yrität sönköttää.
Vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin kun kerran aloituksen teit. Vai tajusitko miten älyttömiä siinä möliset?LOL. Ihan miten haluat itsellesi asian selittää.
- homottaja.hävisi
OuMy kirjoitti:
LOL. Ihan miten haluat itsellesi asian selittää.
Minulle asia ja sukupuolet ovat täysin selvät mutta sinulle epäselvemmät kuin pikkulapselle.
Et pysty mitään perstelemaan joten pyydä setasta uudet ohjeet mitä pitää vastata jos et edes ole pikkulapsen tiedoilla verustettu. - OuMy
pimppi.ja.mieskö kirjoitti:
Niin, kerro mikä on sotusi viinenen numero/korjain ja mitä on jalkojesi välissä.
Umlaut ja kyykkypallo. Tuliko jo vai tarvitsetko vielä hevimpää kamaa?
- pimppi.ja.mies
OuMy kirjoitti:
Umlaut ja kyykkypallo. Tuliko jo vai tarvitsetko vielä hevimpää kamaa?
Olet säälittävämpi kuin alkuun kuvittelin. Mikä elämäsi on noin sekoittanut?
- OuMy
pimppi.ja.mies kirjoitti:
Olet säälittävämpi kuin alkuun kuvittelin. Mikä elämäsi on noin sekoittanut?
Seksuaalinen identiteettikriisi on sekoittanut elämäni.
- pimppi.ja.mieskö
OuMy kirjoitti:
Seksuaalinen identiteettikriisi on sekoittanut elämäni.
Hae sitten apua itsellesi.
- OuMy
Hyvä neuvo, mistähän löytyisi apua?
- pimppi.ja.mies
Itse olen käynyt Meilahden klinikalla. Sano vain että Päivi lähetti sinut niin pääset heti sisään.
- EvLut
Arvioin asialla olevan kaksi eri tasoa. Henkilökohtaisen edun tasolla asiaa on myöhäistä moittia. Koko kansakunnan edun kannalta on paras yhtyä AitoAvioliitto-kerhon ajatuksiin.
- voi.lapsi.raukkaa
Voiko maailma enää sairaammaksi mennä?
Voi tuota lapsiraukkaa!!!!!!
Eikö tuollainen tule lailla kieltää. Nyt Suomessakin halutaan kumota transujen kastrointi tämä siitä sitten seuraa.
Ihminen siis haluaa olla sekä mies että nainen. Mitenkäs tähän sitten suhtautuu Naisasialiike Unioni ja muuta femakot? - Hhgjkllö
Luonnotonta. Vain ihminen pystyy tuollaiseen hulluuteen ja sairaalloisen käytökseen..
- SetanAgendaa
Ja kaikki tänä on pakko hyväksyä koska homouskin on " normaalia".
SetanAgendaa kirjoitti:
Ja kaikki tänä on pakko hyväksyä koska homouskin on " normaalia".
Tuo on totta. Koska homouden hyväksyntä edellyttää sukupuolten ja niiden erilaisuuden merkityksen kieltämisen ei ole mitään rajaa enää sillä mitä sukupuoli tarkoittaa tai mitä se on.
Ihmisen sairas mieli saa toteuttaa kaikki luonnottomimmatkin päähänpistonsa koska biologiset perusasiat on kielletty ja haluttu romuttaa.- pöyristyttävää
Daavidintähti kirjoitti:
Tuo on totta. Koska homouden hyväksyntä edellyttää sukupuolten ja niiden erilaisuuden merkityksen kieltämisen ei ole mitään rajaa enää sillä mitä sukupuoli tarkoittaa tai mitä se on.
Ihmisen sairas mieli saa toteuttaa kaikki luonnottomimmatkin päähänpistonsa koska biologiset perusasiat on kielletty ja haluttu romuttaa.Tämän ketjun aloittaja on todellakin kaiken kuvottavuuden ilmentymä!
pöyristyttävää kirjoitti:
Tämän ketjun aloittaja on todellakin kaiken kuvottavuuden ilmentymä!
Tässä kieltämättä jää Nooan ajat ja Sodoma toisiksi.
- SodomanSeta
Totta. Tämän ajan perversioita ja luonnottomuuksia ei siellä sentään ollut.
Daavidintähti kirjoitti:
Ihmisen sairas mieli saa toteuttaa kaikki luonnottomimmatkin päähänpistonsa koska biologiset perusasiat on kielletty ja haluttu romuttaa.Selitäs nyt juurta jaksain mitkä ovat "biologiset perusasiat" ja miten ne ilmenevät? Haluan tietää tiedätkö mistä puhut, joten TODISTA se.
Sähkö__Jänis kirjoitti:
Selitäs nyt juurta jaksain mitkä ovat "biologiset perusasiat" ja miten ne ilmenevät? Haluan tietää tiedätkö mistä puhut, joten TODISTA se.
Kaivapa joku peruskoulun biologian kirja ja lukaise se.
SodomanSeta kirjoitti:
Totta. Tämän ajan perversioita ja luonnottomuuksia ei siellä sentään ollut.
Mistä tiedät? Tuollaisen toteaminen osoittaa jo melkoista tietämättömyyttä Raamatun suhteen.
Saarn. 7:11
11. Älä sano: "Mikä siinä on, että entiset ajat olivat paremmat kuin nykyiset?" Sillä sitä et viisaudesta kysy.Daavidintähti kirjoitti:
Kaivapa joku peruskoulun biologian kirja ja lukaise se.
Uskotko enemmän peruskoulun biologiaan kuin Raamattuun? Eikös sun pitänyt olla uskossa? Sitä paitsi sun pitäis tieteelliseen tietoon nojaavana tietää, että tietoja päivitetään sitä mukaa kun tutkimustulokset päivittyvät. Joten kiertely sikseen ja kerro ITSE!
Sähkö__Jänis kirjoitti:
Uskotko enemmän peruskoulun biologiaan kuin Raamattuun? Eikös sun pitänyt olla uskossa? Sitä paitsi sun pitäis tieteelliseen tietoon nojaavana tietää, että tietoja päivitetään sitä mukaa kun tutkimustulokset päivittyvät. Joten kiertely sikseen ja kerro ITSE!
KUMPI ON TIEDON LÄHTEESI? RAAMATTU VAI PERUSKOULUN BIOLOGIAN KIRJA? JOKO-TAI - KUMPI?
Sähkö__Jänis kirjoitti:
KUMPI ON TIEDON LÄHTEESI? RAAMATTU VAI PERUSKOULUN BIOLOGIAN KIRJA? JOKO-TAI - KUMPI?
Toisin sanoen: Käsitteletkö näitä asioita maallisesti vai hengellisesti? Materiaalisesti vai immateriaalisesti? jos et pysty vastaamaan, uskottavuutesi menee NYT.
Sähkö__Jänis kirjoitti:
Toisin sanoen: Käsitteletkö näitä asioita maallisesti vai hengellisesti? Materiaalisesti vai immateriaalisesti? jos et pysty vastaamaan, uskottavuutesi menee NYT.
Odotan viis minuuttia. Jos et vastaa siihen mennessä, et ole ajatellut koko asiaa vaan toistat jotain yleistä kaanonia. ;)
Sähkö__Jänis kirjoitti:
Minä neuvoin sinua lukemaan peruskoulun biologiaa jos sinun tarvitsee täällä kysellä mitkä ovat biologiset peruasiat.
- oletko.narkkari
Sähkö__Jänis kirjoitti:
Odotan viis minuuttia. Jos et vastaa siihen mennessä, et ole ajatellut koko asiaa vaan toistat jotain yleistä kaanonia. ;)
Mitä olet napannut kun itsesi kanssa jankutat?!
Daavidintähti kirjoitti:
Minä neuvoin sinua lukemaan peruskoulun biologiaa jos sinun tarvitsee täällä kysellä mitkä ovat biologiset peruasiat.
Vastaa nyt kun kysytään. Se, että on lukenut peruskoulun biologian kirjan ei vielä osoita, että on ymmärtänyt yhtään mitään mitä siellä lukee. No, kerro NYT?
Sähkö__Jänis kirjoitti:
Vastaa nyt kun kysytään. Se, että on lukenut peruskoulun biologian kirjan ei vielä osoita, että on ymmärtänyt yhtään mitään mitä siellä lukee. No, kerro NYT?
Minuutti aikaa.
Sähkö__Jänis kirjoitti:
Minä en ole vastuussa sinun oppimisestasi joten käänny oman isäsi ja äitisi puoleen he ovat sinusta vastuussa.
Daavidintähti kirjoitti:
Minä en ole vastuussa sinun oppimisestasi joten käänny oman isäsi ja äitisi puoleen he ovat sinusta vastuussa.
Älä kiertele, vaan vastaa kun kysytään.
Daavidintähti kirjoitti:
Ok. Et vastannut, joten et itsekään tiedä mitä täällä selität.
Sähkö__Jänis kirjoitti:
Älä kiertele, vaan vastaa kun kysytään.
Otahan nyt vain rauhallisesti ja hae oppimisvaikeuksiisi apua ensin omilta vanhemmiltasi. He eivät varmaan ole tietoisia oppimisvaikeuksistasi mutta kyllä he ymmärtävät olethan heidän lapsensa.
- Apartheidin.hedelmiä
Daavidintähti kirjoitti:
Tässä kieltämättä jää Nooan ajat ja Sodoma toisiksi.
Tämä kyllä varmasti on ihan kamalaa koska, olette nippa nappa toipuneet naispappeudesta , ihan kaikki ei siitäkään vielä.
Ensin kun olette täällä mesonneet kuinka lapset ovat Jumalan lahja niin tuo lapsi ei sitä sitten vissiin olekkaan, että olisi pitänyt abortoida vaan pois tai joku tuolla aikasemmin kirjoitti kastroinnista, pitäisikö jonkun pienen uskonnollisen piirin saada säädellä toisten lisääntymistäkin . Mitä jos suomen ateistit runnoisivat läpi sellaisen lain jossa säädetään pakko kastrointi kaikille herätysliikkeiden jäsenille, mites silloin suu pantaisiin ?
Tuo tenava ei tuosta tule millään tavalla kärsimään sen enempää mitä heteroidenkaan kersat. Jokainen jolla nyt edes yksi lapsi on tietää sellaisen faktan , että lapsi luottaa ja turvaa siihen vanhempaan joka siitä huolehtii , eikä sille merkkaa yhtään mitään, että mitkä vehkeet tuolla vanhemmalla on housuissaan. Lisäksi jos olisitte vaivautuneet lukemaan jutun (eikä vaan tuijottamaan tissejä) niin olisi selvinnyt sekin, että tuo ihminen jatkaa imetysajan jälkeen hormoonihoitoja ja edessä on sukupuolen vaihdos leikkaus ja sanotaan nyt varmuuden vuoksi se, että sen jälkeen ei sitten voi niitä biologisia lapsia saada ja tuotahan te olette pitäneet kovinkin arvossa tähän asti.
Hilatkaa nyt hanurinne 2000- luvulle , sandaalimiesten ovat ohi . Daavidintähti kirjoitti:
Otahan nyt vain rauhallisesti ja hae oppimisvaikeuksiisi apua ensin omilta vanhemmiltasi. He eivät varmaan ole tietoisia oppimisvaikeuksistasi mutta kyllä he ymmärtävät olethan heidän lapsensa.
Hekoheko. Oli muuten huono vitsi. :)
Sähkö__Jänis kirjoitti:
Ok. Et vastannut, joten et itsekään tiedä mitä täällä selität.
Jaa, nyt olenkin selittänyt. Päätä jo olenko selittänyt vai en :=)
Daavidintähti kirjoitti:
Jaa, nyt olenkin selittänyt. Päätä jo olenko selittänyt vai en :=)
Edelleen huonoa läppää, yritä edes. Tarkoitin tietysti ylipäänsä.
Apartheidin.hedelmiä kirjoitti:
Tämä kyllä varmasti on ihan kamalaa koska, olette nippa nappa toipuneet naispappeudesta , ihan kaikki ei siitäkään vielä.
Ensin kun olette täällä mesonneet kuinka lapset ovat Jumalan lahja niin tuo lapsi ei sitä sitten vissiin olekkaan, että olisi pitänyt abortoida vaan pois tai joku tuolla aikasemmin kirjoitti kastroinnista, pitäisikö jonkun pienen uskonnollisen piirin saada säädellä toisten lisääntymistäkin . Mitä jos suomen ateistit runnoisivat läpi sellaisen lain jossa säädetään pakko kastrointi kaikille herätysliikkeiden jäsenille, mites silloin suu pantaisiin ?
Tuo tenava ei tuosta tule millään tavalla kärsimään sen enempää mitä heteroidenkaan kersat. Jokainen jolla nyt edes yksi lapsi on tietää sellaisen faktan , että lapsi luottaa ja turvaa siihen vanhempaan joka siitä huolehtii , eikä sille merkkaa yhtään mitään, että mitkä vehkeet tuolla vanhemmalla on housuissaan. Lisäksi jos olisitte vaivautuneet lukemaan jutun (eikä vaan tuijottamaan tissejä) niin olisi selvinnyt sekin, että tuo ihminen jatkaa imetysajan jälkeen hormoonihoitoja ja edessä on sukupuolen vaihdos leikkaus ja sanotaan nyt varmuuden vuoksi se, että sen jälkeen ei sitten voi niitä biologisia lapsia saada ja tuotahan te olette pitäneet kovinkin arvossa tähän asti.
Hilatkaa nyt hanurinne 2000- luvulle , sandaalimiesten ovat ohi .Jos tuo aloituksen ihminen on sinun mielestäsi ok. niin olen iloinen, että olen kanssasi täysin eri mieltä.
Jos suoraan sanon tuon ajattelu saa minut ahdistumaan siitä mistä kaikkesta lapset saavat kärsiä ja miten heldän päitään sekoitetaan.
Mikä saa ihmisen tekemään tuollaista itselleen ja vielä sotkemaan lapsen siihen?Sähkö__Jänis kirjoitti:
Edelleen huonoa läppää, yritä edes. Tarkoitin tietysti ylipäänsä.
Mitä minä olen ylipäätään selittänyt sellaista mitä en tiedä?
Daavidintähti kirjoitti:
Jos tuo aloituksen ihminen on sinun mielestäsi ok. niin olen iloinen, että olen kanssasi täysin eri mieltä.
Jos suoraan sanon tuon ajattelu saa minut ahdistumaan siitä mistä kaikkesta lapset saavat kärsiä ja miten heldän päitään sekoitetaan.
Mikä saa ihmisen tekemään tuollaista itselleen ja vielä sotkemaan lapsen siihen?Sanos muuta. Juuri noin voi sanoa ahdasmielisen uskonnollisen kasvatuksen saaneista, joiden kyselyt kuitataan tyyliin "Se nyt vaan on niin." :D
Sähkö__Jänis kirjoitti:
Sanos muuta. Juuri noin voi sanoa ahdasmielisen uskonnollisen kasvatuksen saaneista, joiden kyselyt kuitataan tyyliin "Se nyt vaan on niin." :D
Sanos muuta on se kummallista kun biologian perusasiat ovat minulle itsestään selvyyksiä :=) suosittelen sinullekin.
Daavidintähti kirjoitti:
Mitä minä olen ylipäätään selittänyt sellaista mitä en tiedä?
En jaksa jankata tällaisia tyhjänpäiväisyyksiä pelkän jankkaamisen vuoksi. Turha heittäytyä tietämättömäksi, et saavuta sillä yhtään mitään. Tiedät aivan hyvin, että edustat täällä tiettyä oppirakennelmaa ja tehtäväsi on puolustaa sitä oli sitten tilanne mikä tahansa. Voin aivan hyvin tässä keksiä vaikka, että punainen väri on paras maailmassa ja torpedoida jokaisen vastaväitteen. Sellainen ei vaan nyt satu kiinnostamaan.
Daavidintähti kirjoitti:
Sanos muuta on se kummallista kun biologian perusasiat ovat minulle itsestään selvyyksiä :=) suosittelen sinullekin.
Et kuitenkaan pysty kertomaan niitä? Ei ole uskottavaa.
Sähkö__Jänis kirjoitti:
Saati mihin ne perustuvat. Lähteitä jne. Et myöskään vastannut siihen, että uskovana sun lähteen pitäis olla Raamattu eikä biologian oppikirja.
Sähkö__Jänis kirjoitti:
Olet sinä rehveli. Pyydä jos saisit nukkua ensi yön isin ja äidin viekussa niin tulee parempi mieli sulle :=)
Sähkö__Jänis kirjoitti:
Saati mihin ne perustuvat. Lähteitä jne. Et myöskään vastannut siihen, että uskovana sun lähteen pitäis olla Raamattu eikä biologian oppikirja.
Joko et ole uskossa tai sitten uskosi ei kestä koettelua. Nuo ovat ainoat LOOGISET johtopäätökset.
Daavidintähti kirjoitti:
Olet sinä rehveli. Pyydä jos saisit nukkua ensi yön isin ja äidin viekussa niin tulee parempi mieli sulle :=)
Tuo on ala-arvoista kommentointia.
- jännäks.menee
Sähkö__Jänis kirjoitti:
Joko et ole uskossa tai sitten uskosi ei kestä koettelua. Nuo ovat ainoat LOOGISET johtopäätökset.
Mitäs se jänö itselleen nyt vastaa?
Sähkö__Jänis kirjoitti:
Tuo on ala-arvoista kommentointia.
Etkö pidä isistäsi ja äidistäsi?
Daavidintähti kirjoitti:
Tuo on ala-arvoista kommentointia. Etkö pysty kirjoittamaan asiasta? Ilman henkilökohtaisuuksiin menemistä? Jos et, se kertoo myös jo kaiken oleellisen.
Sähkö__Jänis kirjoitti:
Tuo on ala-arvoista kommentointia. Etkö pysty kirjoittamaan asiasta? Ilman henkilökohtaisuuksiin menemistä? Jos et, se kertoo myös jo kaiken oleellisen.
Minä ajattelin vain sinun parastasi koska tunnut olevan todella huomion ja rakkauden puutteessa.
Eikö ole kivaa kun on oma isi ja äiti joilta aina voi noita molempia saada?Sähkö__Jänis kirjoitti:
Ok. Ajanhukkaa. Hanki elämä.
Noinko ajattelet synnyttäjästäsi ja siittäjästäsi?
Daavidintähti kirjoitti:
Noinko ajattelet synnyttäjästäsi ja siittäjästäsi?
Sinäkö se olet? En tiennytkään? :D
Daavidintähti kirjoitti:
Minä ajattelin vain sinun parastasi koska tunnut olevan todella huomion ja rakkauden puutteessa.
Eikö ole kivaa kun on oma isi ja äiti joilta aina voi noita molempia saada?Tuota kutsutaan manipuloinniksi. Ihan tiedoksi vaan, jos olet joutunut sellaisen kohteeksi.
Sähkö__Jänis kirjoitti:
Sinäkö se olet? En tiennytkään? :D
Ahaa, sinä et siis ole saanut elää oman isäsi ja äitisi kasvatettavana etkä edes tiedä keitä he ovat.
Nyt ymmärrän sinua paremmin...... Olen pahoillani puolestasi.Sähkö__Jänis kirjoitti:
Tuota kutsutaan manipuloinniksi. Ihan tiedoksi vaan, jos olet joutunut sellaisen kohteeksi.
BTW vanhempani ovat ennen kaikkea persoonallisia, uniikkeja ihmisiä. En näe heitä pelkkinä sukupuolieliminä.
Sähkö__Jänis kirjoitti:
Tuota kutsutaan manipuloinniksi. Ihan tiedoksi vaan, jos olet joutunut sellaisen kohteeksi.
Ahaa, oletkin jättänyt biologian tunnit väliin ja käyttänyt ajan psykan opiskeluun :=)
Daavidintähti kirjoitti:
Ahaa, sinä et siis ole saanut elää oman isäsi ja äitisi kasvatettavana etkä edes tiedä keitä he ovat.
Nyt ymmärrän sinua paremmin...... Olen pahoillani puolestasi.Huumorintajun ja leikinlaskun puute on tyypillistä näille pipo kireänä oleville kukkahattutädeille ts. mistään ei voi laskea leikkiä niin, ettei sitä heti käytetä hyväksi omiin tarkoituksiin.
Daavidintähti kirjoitti:
Ahaa, oletkin jättänyt biologian tunnit väliin ja käyttänyt ajan psykan opiskeluun :=)
Manipulointi ei ole ainoastaan psykan käsite.
Sähkö__Jänis kirjoitti:
Huumorintajun ja leikinlaskun puute on tyypillistä näille pipo kireänä oleville kukkahattutädeille ts. mistään ei voi laskea leikkiä niin, ettei sitä heti käytetä hyväksi omiin tarkoituksiin.
Löysää siis pipoasi ja jätä tätien kukkahatut rauhaan koska et ole nainen :=)
Sähkö__Jänis kirjoitti:
Manipulointi ei ole ainoastaan psykan käsite.
Haluatko kertoa enemmän? Mutta kerro nopeasti tai palaan asiaan huomenna.
Daavidintähti kirjoitti:
Löysää siis pipoasi ja jätä tätien kukkahatut rauhaan koska et ole nainen :=)
Fundisten kanssa väittely on kuin pelaisi pulun kanssa shakkia: Argumenttien loppuessa kaadetaan pelilauta, syödään nappulat ja paskotaan laudalle.
Joten hyvää yötä halipuppeli! <3
Tässä sielunravintoa huomisiin taistoihin:
TOP 10 BEST CLASSIC LOONEY TUNES CARTOONS OF ALL TIME COMPILATION [Cartoons for Children - HD]
https://www.youtube.com/watch?v=WDmNwyVNqHEDaavidintähti kirjoitti:
En. Hyvää yötä, Jeesus myötä!
Sähkö__Jänis kirjoitti:
En. Hyvää yötä, Jeesus myötä!
Hyvää yötä. Muistan sinua iltarukouksessani.
- haluaneheytyä
Daavidintähti kirjoitti:
Hyvää yötä. Muistan sinua iltarukouksessani.
muista myös minua
- Aamenet
haluaneheytyä kirjoitti:
muista myös minua
Minäkin haluan eheytyä hyväksyen itseni Jumalan luomana yksilöllisenä ja persoonallisena olentona vaikka oikeauskoiset kuinka tuomitsisivat. Herra, sinä yksin tiedät.
"Taivaallinen Isä,
en pyydä terveyttä enkä sairautta,
en elämää enkä kuolemaa
vaan sitä että käyttäisit terveyttäni ja sairauttani,
elämääni ja kuolemaani
sinun kunniaksesi ja omaksi autuudekseni.
Sinä yksin tiedät, mikä minulle on hyödyksi.
Sinä yksin olet Herra.
Anna minulle tai ota minulta,
mutta auta minua tekemään mitä sinä tahdot."
(Blaise Pascal 1623-1662, matemaatikko, fyysikko, filosofi) - kerro.syntisi
Aamenet kirjoitti:
Minäkin haluan eheytyä hyväksyen itseni Jumalan luomana yksilöllisenä ja persoonallisena olentona vaikka oikeauskoiset kuinka tuomitsisivat. Herra, sinä yksin tiedät.
"Taivaallinen Isä,
en pyydä terveyttä enkä sairautta,
en elämää enkä kuolemaa
vaan sitä että käyttäisit terveyttäni ja sairauttani,
elämääni ja kuolemaani
sinun kunniaksesi ja omaksi autuudekseni.
Sinä yksin tiedät, mikä minulle on hyödyksi.
Sinä yksin olet Herra.
Anna minulle tai ota minulta,
mutta auta minua tekemään mitä sinä tahdot."
(Blaise Pascal 1623-1662, matemaatikko, fyysikko, filosofi)Miksi sinua tuomitaan?
- Aamenet
kerro.syntisi kirjoitti:
Miksi sinua tuomitaan?
Ihmisenä olemisesta. Pitäis olla Jumala.
- kerro.syntisi
Aamenet kirjoitti:
Ihmisenä olemisesta. Pitäis olla Jumala.
Älä seukkaa attejan kanssa!
- Aamenet
kerro.syntisi kirjoitti:
Älä seukkaa attejan kanssa!
Minkä?
- Aamenet
Daavidintähti kirjoitti:
Eihän tuo mikään salaisuus ole. Manipulointi tarkoittaa mitä tahansa käsittelyä. Jotkut toimivat niin, että kun fikaalin muotoiselle palikalle ei löydy sopivaa koloa se vaikka väkisin nuijitaan neliön muotoiseksi mikä on ainut tunnustettu tosimuoto. Sen sijaan, että otettaisiin ensin selvää mitä fikaali edes tarkoitaa. Tai laadittaisiin sille uusi, sopiva ja tarkoituksenmukainen kolo. Toisin sanoen oltaisiin valmiita laajentamaan omia yksipuolisia ja puutteellisa näkemyksiä tosiolevaisuudesta.
- mielenkiintoista__
Aamenet kirjoitti:
Eihän tuo mikään salaisuus ole. Manipulointi tarkoittaa mitä tahansa käsittelyä. Jotkut toimivat niin, että kun fikaalin muotoiselle palikalle ei löydy sopivaa koloa se vaikka väkisin nuijitaan neliön muotoiseksi mikä on ainut tunnustettu tosimuoto. Sen sijaan, että otettaisiin ensin selvää mitä fikaali edes tarkoitaa. Tai laadittaisiin sille uusi, sopiva ja tarkoituksenmukainen kolo. Toisin sanoen oltaisiin valmiita laajentamaan omia yksipuolisia ja puutteellisa näkemyksiä tosiolevaisuudesta.
"Toisin sanoen oltaisiin valmiita laajentamaan omia yksipuolisia ja puutteellisa näkemyksiä tosiolevaisuudesta. "
Mitä olet tehnyt tutustuaksesi Jumalaan?
Donald Trump vs. Adolf Hitler (Mix)
https://www.youtube.com/watch?v=FGVBn_3EjmE- Apartheidin.hedelmiä
Eiköhän tuo kärsimys ole ihan sinun omassa korvien välissä. Jos ajatellaan teidän yksioikoista näkökulmaanne niin tuo ihminenhän on nainen, ei kait sillä muuten kohtua olisi. Toisekseen eikö ole parempi, että hän korjaa sukupuolensa niin ei sitten tule sitä lesboilun syntiä.
- irvikuva.tommonen
Jos tuo nainen korjaa sukupuolensa olisi syytä lopettaa lopettaa testosteroni piikitys.
Voiko joku perustella mitä hyvää tai kaunista tuossa on?
- setan.agendaa
Ei voi mutta homoagenda vaatii kieltämään totuuden ja ihannoimaan kaikkea sairasta mitä Seta ja muut homoliikkeet tuottavat.
- Aamenet
Viaton, vastasyntynyt ihmislapsi on aina hyvä ja kaunis. Se muistuttaa meitä ihmiselämän haavoittuvuudesta, herkkyydestä ja pyhyydestä.
- ihan.sattuu
Aamenet kirjoitti:
Viaton, vastasyntynyt ihmislapsi on aina hyvä ja kaunis. Se muistuttaa meitä ihmiselämän haavoittuvuudesta, herkkyydestä ja pyhyydestä.
Tuo lapsi käy sääliksi niin, että sydämestä sattuu.
- MietiVähän
ihan.sattuu kirjoitti:
Aika ikävä ja alentuva asenne lapsen kannalta. Toivottavasti lapsi ei saa kuulla tuollaista keneltäkään henk. koht. - olis aika traumatisoivaa.
- MietiVähän
MietiVähän kirjoitti:
Aika ikävä ja alentuva asenne lapsen kannalta. Toivottavasti lapsi ei saa kuulla tuollaista keneltäkään henk. koht. - olis aika traumatisoivaa.
Tosin fundispiireissähän toisten jatkuva arvostelu, mitätöinti, rikkominen, lannistaminen ja persoonan nujertaminen ovat arkipäivää.
- jkfdlgh
MietiVähän kirjoitti:
Samaa ajattelin. Käsittämättömän vulgääriä ja negatiivista. Eikö näille opeteta mitään käytöstapoja tai toisten ihmisten kunnioittamista? Eihän sitä tiedä millaisia suunnitelmia Jumalalla on tuon taaperon varalle... vaikka mitä!
Ihminen saa ihmisarvon tosiuskovien silmissä ilmeisesti vasta uskoon tultuaan. Mutta kuka sellaiseen porukkaan haluaa kuulua, jossa omaa erinomaisuutta korostetaan muiden kustannuksella? Eikö Raamatussakin jo todeta, joka itsensä korottaa, se alennetaan? - parrakas.nainen_
jkfdlgh kirjoitti:
Samaa ajattelin. Käsittämättömän vulgääriä ja negatiivista. Eikö näille opeteta mitään käytöstapoja tai toisten ihmisten kunnioittamista? Eihän sitä tiedä millaisia suunnitelmia Jumalalla on tuon taaperon varalle... vaikka mitä!
Ihminen saa ihmisarvon tosiuskovien silmissä ilmeisesti vasta uskoon tultuaan. Mutta kuka sellaiseen porukkaan haluaa kuulua, jossa omaa erinomaisuutta korostetaan muiden kustannuksella? Eikö Raamatussakin jo todeta, joka itsensä korottaa, se alennetaan?Kuvotusta yrität puolustaa uskovia haukkumalla ja lapseen vetoamalla. Olet kuule ihan yhtä sairas kuin tuo aloituksen sekasikiö!
- kuvottavaa.katsottavaa
ihan.sattuu kirjoitti:
Joo, ei kenellekään soisi lähellekään noin häiriintynyttä ihmistä!
Jos itse on noin sekaisin itsensä ja identiteettinsä kanssa niin miten kasvattaa lapsen.
- Tautinen_tarina
Vauva nukkumassa vihdoin ja iskä imettämässä herpeksellä ryyditettyä munaansa äipällä. Iskä hankki herpeksensä Tallinna reissulla.
- Röyh
Nainen, se on pelkkä pillunkantoteline.
- Örk
Entäs tommonen aloituksen naismies?
- oksettavaa
HYI SAATANA!
- setan.paskaa.on
Ei lisättävää!
- totisesti_
setan.paskaa.on kirjoitti:
Ei lisättävää!
Amen
- nimenomaan.just
Sultakin pitäis kieltää viitaten sun addiktio elämään! Kuka voi antaa takeita ettei niin käy enää?
- terkut.setaan
Hyi saatana! Seta on sairas!
- oksettavaa
Ei lisättävää!
- onkokuulunut
Joko Seta on ottanut kanttaa näiden isukkien puolesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663015
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241550- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011