Hei vaan ja en olisi ikinä uskonut,että Danny alentuu noin nuoreen pimatsuun,isoiso isähän hän on sille tytölle herranjestas,onko tässäkin raha ja julkisuus tytön puolelta.....Mutta olen ennen arvostanut Dannya että hän olisi tälläisten yläpuolella mutta EI.Arvostus meni kertakaikkiaan,sorry!!!!!Ei voi käsittää ei!!!!!
En olisi uskonut
4
116
Vastaukset
- Minimekko
Mulla meni maku Dannyyn jo silloin, kun Armin elämän tuhosi... Nämä osaa lirkutella ja lupailla kauniita...lisäksi rahaa on. Surullista tällainen.
Kävin elokuussa eräällä tanssilavalla, missä Erika oli esiintymässä. Mekko vesirajaan ja korokkeella ! Surullista kuulla, että varsinkin pariskunnat totesivat tulleensa tanssimaan. Erika laulaa hyvin, ohjelmisto on ok, mutta yleisön ottaminen huomioon puuttui. Kuninkaallisen pukeutuminen - kuten tanssilavaesiintyjänkin - on asiallista, eikä sexististä !
Jos asusteet ei muutu, veikkaanpa, ettei ensivuonna keikat myy..tai niissä on asiakias kato...harmi todella ! - Kilpasisko
Mutku se vaan on niin hyvvee.
- Empatiakyvytön
Vittu mikä runkku.
- siltä-väliltä
Luonto vie ja sille kukaan ihminen ei voi mitään.
Toisilla on vähän tarpeita, opiskelevat ja sitte tekevät pari lasta ja sitten homma lopetetaan.
Toisilla voimakkaat tarpeet pilaa koko elämän.
Osa ei tunne itseään vielä nelikymppisenä ja elämä menee ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581