Hei vaan ja en olisi ikinä uskonut,että Danny alentuu noin nuoreen pimatsuun,isoiso isähän hän on sille tytölle herranjestas,onko tässäkin raha ja julkisuus tytön puolelta.....Mutta olen ennen arvostanut Dannya että hän olisi tälläisten yläpuolella mutta EI.Arvostus meni kertakaikkiaan,sorry!!!!!Ei voi käsittää ei!!!!!
En olisi uskonut
4
147
Vastaukset
- Minimekko
Mulla meni maku Dannyyn jo silloin, kun Armin elämän tuhosi... Nämä osaa lirkutella ja lupailla kauniita...lisäksi rahaa on. Surullista tällainen.
Kävin elokuussa eräällä tanssilavalla, missä Erika oli esiintymässä. Mekko vesirajaan ja korokkeella ! Surullista kuulla, että varsinkin pariskunnat totesivat tulleensa tanssimaan. Erika laulaa hyvin, ohjelmisto on ok, mutta yleisön ottaminen huomioon puuttui. Kuninkaallisen pukeutuminen - kuten tanssilavaesiintyjänkin - on asiallista, eikä sexististä !
Jos asusteet ei muutu, veikkaanpa, ettei ensivuonna keikat myy..tai niissä on asiakias kato...harmi todella ! - Kilpasisko
Mutku se vaan on niin hyvvee.
- Empatiakyvytön
Vittu mikä runkku.
- siltä-väliltä
Luonto vie ja sille kukaan ihminen ei voi mitään.
Toisilla on vähän tarpeita, opiskelevat ja sitte tekevät pari lasta ja sitten homma lopetetaan.
Toisilla voimakkaat tarpeet pilaa koko elämän.
Osa ei tunne itseään vielä nelikymppisenä ja elämä menee ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1545354
- 1125308
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464982Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302893Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252457- 432114
- 422049
- 231778
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141544Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101486