Mistä voi johtua yllättäen alkavat kouristukset/viiltävät kivut jossain todella alhaalla alavatsaa ja peräsuolessa? Yritin ottaa selvää ja tulee vaa jotai munasarjakystiä ja ovulaatioita vastaan... ku muistan et mulla ois tullu satunnaisesti näitä kipuja jo joskus yläasteelta asti (nyt oon 20vuotias nainen). Joo vois toki olla ovulaatiokipuu koska sopis nyt aikaan mut nää ei tuu esim kerran kuussakaan saattaa mennä 2-3kk väliiki ja sit yhtäkkii ku salama kirkkaalta taivaalta kipu alkaa. Se lamaannuttaa sängynpohjalle voimistuu aika kovaksi sitten puolen tunnin sisällä hiljalleen katoaa sillee että enää peräsuoles? tuntuu kipu, ja kohta olo on taas ihanan kivuton. Jotain suolistoon liittyvää uskoisin? O.o oon kyllä jo tottunut että tällasii mulle saattaa joskus tulla mut olis mielenkiintosta kuulla ees arvailuja mitkä ton voi laukaista? Tosiaan kesto on sen 15min-30min
Kipeät kouristukset alavatsassa ja peräsuolessa
Jemmuu
0
475
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575