kellä falskaa perse reikä?

kalevi.Yrjö

Kertokaahan ????????????

28

797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirurki

      Yleensä edes kirurginen toimenpide ei auta, koska repeäminen tapahtuu 98% varmuudella uudestaan. Joko sinne on hoonattu pesäpallomailaa tai joku isokovakyrpä räjäyttää persereiän 10l ämpärin reiän kokoiseksi. Olen ommelut urallani noin 1500 sulkijalihasta.

      • Tässä tapauksessa syyllinen on havi-kynttilä.


      • lapsi.astialla
        äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Tässä tapauksessa syyllinen on havi-kynttilä.

        Voi noita hullun horinoita.


      • lapsi.astialla kirjoitti:

        Voi noita hullun horinoita.

        No, mikä muu asian voisi aiheuttaa?


    • Tähän kysymykseen on vain yksi vastaus.

      • Anonyymi

        Sven eric back ja poliisi Oiva


    • mestarien.mestari

      meidän jampe

      • rouvan.jampe

        Miten hullun rouvan poika liittyy otsikkoaiheeseen?


      • kyllästynyt.lukija
        rouvan.jampe kirjoitti:

        Miten hullun rouvan poika liittyy otsikkoaiheeseen?

        Painu sä nyt saatana vittuun täältä ulisemasta


      • täyspässi
        kyllästynyt.lukija kirjoitti:

        Painu sä nyt saatana vittuun täältä ulisemasta

        Hullu se on se hoikkala.


      • vajakki.hoitoon
        täyspässi kirjoitti:

        Hullu se on se hoikkala.

        Eikö vajakkilässytystä saa häiritä?
        Tämä on aikuisille tarkoittu palsta pitäjän asioista
        keskustelemiseen eikä vajakin yksinvuoropuhelulässyttämiseen.


      • jarmoa.ei.kaivata
        vajakki.hoitoon kirjoitti:

        Eikö vajakkilässytystä saa häiritä?
        Tämä on aikuisille tarkoittu palsta pitäjän asioista
        keskustelemiseen eikä vajakin yksinvuoropuhelulässyttämiseen.

        Mee sä nyt helvettiin täältä. Tää palsta on Ainon, Mylliksen ja hoikkalan päiden valtakunta.


      • jarmoa.ei.kaivata kirjoitti:

        Mee sä nyt helvettiin täältä. Tää palsta on Ainon, Mylliksen ja hoikkalan päiden valtakunta.

        Myllis on jumala. Palvokaamme häntä.


      • Anonyymi
        täyspässi kirjoitti:

        Hullu se on se hoikkala.

        Miksi puhut hänestä noin rumasti?


      • Anonyymi
        täyspässi kirjoitti:

        Hullu se on se hoikkala.

        Tarkoitatko kenties Veikkoa vai Tarjaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko kenties Veikkoa vai Tarjaa?

        Veikko on jo vainaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikko on jo vainaa

        Mukava kuulla.


      • Anonyymi
        rouvan.jampe kirjoitti:

        Miten hullun rouvan poika liittyy otsikkoaiheeseen?

        Hoikkkalan aunee oli ihan normaali miellyttävä nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoikkkalan aunee oli ihan normaali miellyttävä nainen!

        Muissa kirjoituksissa häneen liitetyt rietastelut lienevät liioiteltuja?


      • Anonyymi00028
        täyspässi kirjoitti:

        Hullu se on se hoikkala.

        Antakaa hyvät ihmiset Jarmon kirjoittaa jos se helpottaa hänen oloaan.


      • Anonyymi00029
        täyspässi kirjoitti:

        Hullu se on se hoikkala.

        Hoikkalalla on aivan yhtä suuri oikeus sekoilla täällä kuin muillakin ikaalislaisilla!


    • Anonyymi

      Bawarotilla on ihannan mausteinen gloaakki.saattaa olla snadeja vuotoja

    • Anonyymi

      Puhdistus alkaa

    • Bambe

      • Anonyymi00030

        Myllytyshoito antaa kovat ryyppyhaaveet.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1010
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      899
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      35
      744
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe