Kutka saa Kihniössä velkaantua?

minäen

Kutka saa Kihniössä tehdä velkaa? Kenen ei tarvi maksaa velkojaan??

9

428

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Velkaa
    • kiikaasa

hahhaa ei sinun tarvitse maksaa velkojas sinä olet joutunut huomaamatta satimeen.

• kattilapää

Tuleeko näille kihniöläisille ressukoille milloinkaan mieleen kuinka lapsellista sakkia olette. Aina samat saatanan vatipäät joka paikassa velkojensa kanssa armoa pyytämässä.

• konkkahomma
    • persaukus

Eikös tätäkin lykätty perseestä kunnan puolesta ihan niin kuin näitä muitakin hallin ostajia.

• roposia

Tekee minulle hyvää kun nämä menee konkurssiin. Olihan nämä hallinostajat ja muut takuiden saajat erikoisia. Hah ja hah muka työllistäjiä hah ja hah haa.

• Nousuun

Roposian kaltaiset tyhjäpäiväiset jaarittelijat ovat syy kihniön nykyiseen tilaan! Nautitaan siitä että kun joku uskaltaa yrittää ja epäonnistuu! Kuulut niihin kestovalittajiin jotka eivät itse tee yhtään mitään kuntansa hyväksi mutta kanttia on mollata toisten tekemistä!!! Kihniö tarvitsisi uutta potkua tekemiseen ja päätöksentekoon! Kaikki edellytykset kunnalla on mutta kaltaisiasi jarrumiehiä on liikaa!!

• huusipaska

Minun mielestä kunnan tarvis antaa rahaa yrittäjille jotta he alkaisivt työllistään. Nyt vaan jaaritellaan eikä anneta jotta yrittää.

• Eikönäin

Eiköhän se ole pääasia että kunta on kaikella tavalla myötämielinen yrittämistä kohtaan. Kyllä se on kuitenkin niin että yrittäjän on pääasiassa itse kannettava vastuu omista riskeistään. Kunnan ei saa ottaa liian isoa roolia minkään yrityksen toiminnan aloittamisessa tai pystyssä pitämisessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      697
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      649
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      47
      582
    6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      566
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      548
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      183
      504
    Aihe