Kutka saa Kihniössä tehdä velkaa? Kenen ei tarvi maksaa velkojaan??
Vastaukset 9
- Velkaa
Eikö laulu pidäkkään paikkansa kuhniöllä? https://youtu.be/8z8i2qbIpbU
- kiikaasa
hahhaa ei sinun tarvitse maksaa velkojas sinä olet joutunut huomaamatta satimeen.
- kattilapää
Tuleeko näille kihniöläisille ressukoille milloinkaan mieleen kuinka lapsellista sakkia olette. Aina samat saatanan vatipäät joka paikassa velkojensa kanssa armoa pyytämässä.
- konkkahomma
Kukas nää velat maksaa????????????
http://www.ylasatakunta.fi/uutiset/22-parkano/1249-konkurssi-sulkee-hoivakoti-kaarisillan - persaukus
Eikös tätäkin lykätty perseestä kunnan puolesta ihan niin kuin näitä muitakin hallin ostajia.
- roposia
Tekee minulle hyvää kun nämä menee konkurssiin. Olihan nämä hallinostajat ja muut takuiden saajat erikoisia. Hah ja hah muka työllistäjiä hah ja hah haa.
- Nousuun
Roposian kaltaiset tyhjäpäiväiset jaarittelijat ovat syy kihniön nykyiseen tilaan! Nautitaan siitä että kun joku uskaltaa yrittää ja epäonnistuu! Kuulut niihin kestovalittajiin jotka eivät itse tee yhtään mitään kuntansa hyväksi mutta kanttia on mollata toisten tekemistä!!! Kihniö tarvitsisi uutta potkua tekemiseen ja päätöksentekoon! Kaikki edellytykset kunnalla on mutta kaltaisiasi jarrumiehiä on liikaa!!
- huusipaska
Minun mielestä kunnan tarvis antaa rahaa yrittäjille jotta he alkaisivt työllistään. Nyt vaan jaaritellaan eikä anneta jotta yrittää.
- Eikönäin
Eiköhän se ole pääasia että kunta on kaikella tavalla myötämielinen yrittämistä kohtaan. Kyllä se on kuitenkin niin että yrittäjän on pääasiassa itse kannettava vastuu omista riskeistään. Kunnan ei saa ottaa liian isoa roolia minkään yrityksen toiminnan aloittamisessa tai pystyssä pitämisessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45697
- 20649
- 53608
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit47582- 46569
- 76566
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132548- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan183504