Joo kahvikeskustelussa hyvä aihe on TÄMÄ HAHAHA

MrJuha82outolintu

Oisko erikoista, jos mä kahvilassa kahvituokiolla alkaisin kertomaan jollekin mun top-listoistani LOL EH?
Tämä on sitä huumoria(hahhah erikoista Einstein-huumoria).

Niin tässä mun top-lista parhaimmista suomalaisista MUSIIKISSA =

1.Jean Sibelius(numero yksi ja pysyy eikä syystä)
2.Leif Segerstam(toinen klassisen musan suuri nero, tyylinä on tehdä taiteellisia teoksia)
3.CMX(itämaiset ja kotikutoiset sävelmät yhdistyy upealla tavalla nerokkaisiin sanoituksiin)
4.Pekka Pohjola
5.Juice Leskinen
6.Veltto Virtanen(toi punkin meille vuonna 74 ja teki sen jälkeen myös joitakin loistavia levyjä, mut paras lienee silti se vuojen 74 esikoislevy, mutta Tahdon-albumilla soittaa bändissä HEikki Silvennoinen, joten se tarkoittaa herkullisia musahetkiä levyllä)
7.Eero Koivistoinen
8.Kauko Röyhkä(Suomen Lou Reed)
9.Jukka TOlonen
10.M.A.Numminen(parhaimmillaan kaikkein neroin)
11.Don huonot(vuodet 90-95 parasta aikaa, sit alko alamäki, kun suoraviivaistivat musaansa)
12.YUP
13.Hassisen kone(upeaa soittoa ja paljon helmiä)
14.Eppu normaali(uran alkuvuodet 78-83 juhlaa)
15.Ismo Alanko(sooloura, vähän epätasainen sooloura, mut helminä levyt Kun Suomi putos puusta, Hallanvaara ja Onnellisuus sekä Jäätyneitä lauluja)
16.Paves Mistakes(Pave Maijasen Mistakes-bändi)
17.Pelle Miljoona(uran alku juhlaa, sitten 80-luvun puolivälistä loppuun hieman heikompi jakso, 90-luvun eka levy hyvä, sitten koko 90-luku hieman taantumusaikaa, mutta ABC on hyvä levy ja 2000-luvulla meni musa vielä heikompaan jamaan lukuunottamatta yhtä punkpitoista levyä ja 2010-luvulla kama ollu keskitasoa paitsi yksi hyvä levy eli Avara maa)
18.Hector
19.Dingo(biiseissä oma lumonsa)
20.Kolmas nainen
21.Wigwam
22.Kari Peitsamo(70-luvulla kovaa materiaa, mutta joskin epätasaista, 80-luvulla teki 3 vahvaa sooloalbumia)
23.Dave Lindholm(isokynäaikainen juttu se kovin)
22.Lyijykomppania(upeaa Timo Rautiaisen aikainen Lyijykomppania etenki, synkkää jytkytystä XD LOL)
23.Kotiteollisuus
24.Mikko Kuustonen
25.Pave Maijanen(soolo)
26.Neljä ruusua(legendaarinen pop-yhtye, sanat viisaita, melodiat mollia ja pelottaviakin)
26.Maj Karma
27.Apulanta
28.Yö(80-luku kulta-aikaa)
29.Miljoonasade(eivät soundeista piittaa niin paljoa aina, biisit itsessään hyvää perustyötä, parhaat levyt 4 ensimmäistä)
30.Maarit(ja Sami )
31.Klamydia
32.Absoluuttinen nollapiste
33.Anssi Kela
36.Tuomari Nurmio(uran alku kova, sit alamäki mm äänenmurroksen myötä, silti esim albumi kuu on pätevä, joskin junnaava)
37.J.Karjalainen
38.Broadcast
39.Jarkko Martikainen
41.Risto

3

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrJuha82outolintu

Listaa voi myös moittia.
      Sinne ois voinu kelpuuttaa semmosen tuntemattoman sankarin kuin Esa Kaartamon tai no onhan siellä mainittu Broadcast-yhtye, jossa oli tunnettu kolmikko Esa Kaartamo, Edu Kettunen ja Kim Lönnholm.
      Lönnholm vastasi laulamisesta.
      Kaartamo teki yleensä biisit, Kettunenki sävelsi.

• SaatananElätit

Ketä kiinnostaa tommoset tyhjänrimputtelijat? Menkää töihin, loppuu sossurahoilla loisiminen teiltäkin.

• MrJuha82outolintu
        SaatananElätit kirjoitti:

Ketä kiinnostaa tommoset tyhjänrimputtelijat? Menkää töihin, loppuu sossurahoilla loisiminen teiltäkin.

Satutko tietämään, että olen sairaseläkkeellä??
        Työmaailma ei siis kutsu minua enkä mene.
        En pidä ihmisistä.
        En siksikään myös mene töihin.
        Jään sohvalle makaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5617
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      11
      2601
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      186
      2199
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      163
      1693
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      72
      1486
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      32
      1394
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1354
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      72
      1263
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1175
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      219
      1157
    Aihe