Oisko erikoista, jos mä kahvilassa kahvituokiolla alkaisin kertomaan jollekin mun top-listoistani LOL EH?
Tämä on sitä huumoria(hahhah erikoista Einstein-huumoria).
Niin tässä mun top-lista parhaimmista suomalaisista MUSIIKISSA =
1.Jean Sibelius(numero yksi ja pysyy eikä syystä)
2.Leif Segerstam(toinen klassisen musan suuri nero, tyylinä on tehdä taiteellisia teoksia)
3.CMX(itämaiset ja kotikutoiset sävelmät yhdistyy upealla tavalla nerokkaisiin sanoituksiin)
4.Pekka Pohjola
5.Juice Leskinen
6.Veltto Virtanen(toi punkin meille vuonna 74 ja teki sen jälkeen myös joitakin loistavia levyjä, mut paras lienee silti se vuojen 74 esikoislevy, mutta Tahdon-albumilla soittaa bändissä HEikki Silvennoinen, joten se tarkoittaa herkullisia musahetkiä levyllä)
7.Eero Koivistoinen
8.Kauko Röyhkä(Suomen Lou Reed)
9.Jukka TOlonen
10.M.A.Numminen(parhaimmillaan kaikkein neroin)
11.Don huonot(vuodet 90-95 parasta aikaa, sit alko alamäki, kun suoraviivaistivat musaansa)
12.YUP
13.Hassisen kone(upeaa soittoa ja paljon helmiä)
14.Eppu normaali(uran alkuvuodet 78-83 juhlaa)
15.Ismo Alanko(sooloura, vähän epätasainen sooloura, mut helminä levyt Kun Suomi putos puusta, Hallanvaara ja Onnellisuus sekä Jäätyneitä lauluja)
16.Paves Mistakes(Pave Maijasen Mistakes-bändi)
17.Pelle Miljoona(uran alku juhlaa, sitten 80-luvun puolivälistä loppuun hieman heikompi jakso, 90-luvun eka levy hyvä, sitten koko 90-luku hieman taantumusaikaa, mutta ABC on hyvä levy ja 2000-luvulla meni musa vielä heikompaan jamaan lukuunottamatta yhtä punkpitoista levyä ja 2010-luvulla kama ollu keskitasoa paitsi yksi hyvä levy eli Avara maa)
18.Hector
19.Dingo(biiseissä oma lumonsa)
20.Kolmas nainen
21.Wigwam
22.Kari Peitsamo(70-luvulla kovaa materiaa, mutta joskin epätasaista, 80-luvulla teki 3 vahvaa sooloalbumia)
23.Dave Lindholm(isokynäaikainen juttu se kovin)
22.Lyijykomppania(upeaa Timo Rautiaisen aikainen Lyijykomppania etenki, synkkää jytkytystä XD LOL)
23.Kotiteollisuus
24.Mikko Kuustonen
25.Pave Maijanen(soolo)
26.Neljä ruusua(legendaarinen pop-yhtye, sanat viisaita, melodiat mollia ja pelottaviakin)
26.Maj Karma
27.Apulanta
28.Yö(80-luku kulta-aikaa)
29.Miljoonasade(eivät soundeista piittaa niin paljoa aina, biisit itsessään hyvää perustyötä, parhaat levyt 4 ensimmäistä)
30.Maarit(ja Sami )
31.Klamydia
32.Absoluuttinen nollapiste
33.Anssi Kela
36.Tuomari Nurmio(uran alku kova, sit alamäki mm äänenmurroksen myötä, silti esim albumi kuu on pätevä, joskin junnaava)
37.J.Karjalainen
38.Broadcast
39.Jarkko Martikainen
41.Risto
Joo kahvikeskustelussa hyvä aihe on TÄMÄ HAHAHA
3
219
Vastaukset 3
- MrJuha82outolintu
Listaa voi myös moittia.
Sinne ois voinu kelpuuttaa semmosen tuntemattoman sankarin kuin Esa Kaartamon tai no onhan siellä mainittu Broadcast-yhtye, jossa oli tunnettu kolmikko Esa Kaartamo, Edu Kettunen ja Kim Lönnholm.
Lönnholm vastasi laulamisesta.
Kaartamo teki yleensä biisit, Kettunenki sävelsi.- SaatananElätit
Ketä kiinnostaa tommoset tyhjänrimputtelijat? Menkää töihin, loppuu sossurahoilla loisiminen teiltäkin.
- MrJuha82outolintu
SaatananElätit kirjoitti:
Ketä kiinnostaa tommoset tyhjänrimputtelijat? Menkää töihin, loppuu sossurahoilla loisiminen teiltäkin.
Satutko tietämään, että olen sairaseläkkeellä??
Työmaailma ei siis kutsu minua enkä mene.
En pidä ihmisistä.
En siksikään myös mene töihin.
Jään sohvalle makaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1131254Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️89949Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää248945On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75757- 54754
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34662- 66657
- 42602
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh30577Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30575Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah170543Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.131518Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?
Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus96492- 198474
- 30468
Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?
Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi91448Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit
Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle17447Olet oikeasti paras
Mies, joka on kohdalleni sattunut. Oikeastaan liian hyvä, jos rehellisiä ollaan. Sinun paikkaasi ei kukaan vie, vaikka e27436- 34428
Persut ovat hävinneet historiansa aikana kaikki vaalit
Ja tulevat häviämään myös jatkossa. Ihan vaan muistutuksena persuhönöille. Hukkaan menee persujen ääni, koska persut278423