Joo kahvikeskustelussa hyvä aihe on TÄMÄ HAHAHA

MrJuha82outolintu

Oisko erikoista, jos mä kahvilassa kahvituokiolla alkaisin kertomaan jollekin mun top-listoistani LOL EH?
Tämä on sitä huumoria(hahhah erikoista Einstein-huumoria).

Niin tässä mun top-lista parhaimmista suomalaisista MUSIIKISSA =

1.Jean Sibelius(numero yksi ja pysyy eikä syystä)
2.Leif Segerstam(toinen klassisen musan suuri nero, tyylinä on tehdä taiteellisia teoksia)
3.CMX(itämaiset ja kotikutoiset sävelmät yhdistyy upealla tavalla nerokkaisiin sanoituksiin)
4.Pekka Pohjola
5.Juice Leskinen
6.Veltto Virtanen(toi punkin meille vuonna 74 ja teki sen jälkeen myös joitakin loistavia levyjä, mut paras lienee silti se vuojen 74 esikoislevy, mutta Tahdon-albumilla soittaa bändissä HEikki Silvennoinen, joten se tarkoittaa herkullisia musahetkiä levyllä)
7.Eero Koivistoinen
8.Kauko Röyhkä(Suomen Lou Reed)
9.Jukka TOlonen
10.M.A.Numminen(parhaimmillaan kaikkein neroin)
11.Don huonot(vuodet 90-95 parasta aikaa, sit alko alamäki, kun suoraviivaistivat musaansa)
12.YUP
13.Hassisen kone(upeaa soittoa ja paljon helmiä)
14.Eppu normaali(uran alkuvuodet 78-83 juhlaa)
15.Ismo Alanko(sooloura, vähän epätasainen sooloura, mut helminä levyt Kun Suomi putos puusta, Hallanvaara ja Onnellisuus sekä Jäätyneitä lauluja)
16.Paves Mistakes(Pave Maijasen Mistakes-bändi)
17.Pelle Miljoona(uran alku juhlaa, sitten 80-luvun puolivälistä loppuun hieman heikompi jakso, 90-luvun eka levy hyvä, sitten koko 90-luku hieman taantumusaikaa, mutta ABC on hyvä levy ja 2000-luvulla meni musa vielä heikompaan jamaan lukuunottamatta yhtä punkpitoista levyä ja 2010-luvulla kama ollu keskitasoa paitsi yksi hyvä levy eli Avara maa)
18.Hector
19.Dingo(biiseissä oma lumonsa)
20.Kolmas nainen
21.Wigwam
22.Kari Peitsamo(70-luvulla kovaa materiaa, mutta joskin epätasaista, 80-luvulla teki 3 vahvaa sooloalbumia)
23.Dave Lindholm(isokynäaikainen juttu se kovin)
22.Lyijykomppania(upeaa Timo Rautiaisen aikainen Lyijykomppania etenki, synkkää jytkytystä XD LOL)
23.Kotiteollisuus
24.Mikko Kuustonen
25.Pave Maijanen(soolo)
26.Neljä ruusua(legendaarinen pop-yhtye, sanat viisaita, melodiat mollia ja pelottaviakin)
26.Maj Karma
27.Apulanta
28.Yö(80-luku kulta-aikaa)
29.Miljoonasade(eivät soundeista piittaa niin paljoa aina, biisit itsessään hyvää perustyötä, parhaat levyt 4 ensimmäistä)
30.Maarit(ja Sami )
31.Klamydia
32.Absoluuttinen nollapiste
33.Anssi Kela
36.Tuomari Nurmio(uran alku kova, sit alamäki mm äänenmurroksen myötä, silti esim albumi kuu on pätevä, joskin junnaava)
37.J.Karjalainen
38.Broadcast
39.Jarkko Martikainen
41.Risto

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrJuha82outolintu

      Listaa voi myös moittia.
      Sinne ois voinu kelpuuttaa semmosen tuntemattoman sankarin kuin Esa Kaartamon tai no onhan siellä mainittu Broadcast-yhtye, jossa oli tunnettu kolmikko Esa Kaartamo, Edu Kettunen ja Kim Lönnholm.
      Lönnholm vastasi laulamisesta.
      Kaartamo teki yleensä biisit, Kettunenki sävelsi.

      • SaatananElätit

        Ketä kiinnostaa tommoset tyhjänrimputtelijat? Menkää töihin, loppuu sossurahoilla loisiminen teiltäkin.


      • MrJuha82outolintu
        SaatananElätit kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa tommoset tyhjänrimputtelijat? Menkää töihin, loppuu sossurahoilla loisiminen teiltäkin.

        Satutko tietämään, että olen sairaseläkkeellä??
        Työmaailma ei siis kutsu minua enkä mene.
        En pidä ihmisistä.
        En siksikään myös mene töihin.
        Jään sohvalle makaamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe