Kiitosaiheita

Kiittämistä.riittää

Tälle sivulle on koottu uskovien tänne lähettämiä kiitosaiheita ja rukousvastauksia. Ne kaikki kertovat Jumalan hyvästä tahdosta meitä kohtaan sekä rukouksen valtavasta voimavarasta, josta riittää apua elämän kaikkiin tilanteisiin.

http://www.kotisatama.net/fi/rukous/kiitosaiheet.php

"Gloria! Kiitos ja kunnia Jumalalle! Koepalavastauksessa, jonka tänään sain, ei ollut mitään pahanlaatuista. Myöskin aiemmat diagnoosit poistuivat. Se on ihme! On myös ihme, että kaikki mitä olen itselleni Herralta anonut, on toteutunut. Sairaudet ovat parantuneet. En tarvitse lääkkeitä. Kiitos Herralle, joka kuulee meitä. Rukoilen myös muille hyvää ja, että Herra koskettaa monia tänäkin päivänä. Yksin Herrassa me saadaan uskoa synnit anteeksi. Rukoilen, että monet vastaavat Jeesuksen kutsuun tänäkin päivänä ja ottavat hänet vastaan henkilökohtaisena pelastajanaan. Amen."

palvelijasi, 30.09.2016

"Uskomattomat ovat tiesi Herra. En pysty niitä käsittämään; suuri on uskollisuutesi minua kohtaan. Ylistäköön sieluni ja henkeni Sinua. Sinä tiedät parhaiten mikä minulle sopii. Kiitos rakkaudestsi ja huolenpidostasi!"

Herra on hyvä, 30.09.2016

"Kiitos, että saan uuden kodin. 2h k s p rauhallinen ja siisti. Kiitos"

Lapseton köyhä nainen, 30.09.2016

"Kiitos Isä ajasta H:n kanssa. Kiitos että olen tärkeä hänelle."

Toukokuu, 30.09.2016

"Kiitos Jumala rakas, että kuulit rukouksemme!! KIITOS!"

Kiitollinen, 29.09.2016

"Kiitos-? Maailmamme standardit kysymyksessä ajatellen mitä olemme kokeneina viime ajalla suhteen Herra Herää ajamaan asiaansa? Asioimisesta?"

PUOLESTAMME, 29.09.2016

"ystävyys kiitos..rapakon taa lähtee..hän..ihmisyys..liian vaikeaa en jaksa enää..-siunaa heikkoja ja vahvoja..elämää kristuksessa..ei kuolemaa ennen aikojaan..väkivalta poistuu..minustakin liikaa.."

kalliolle rakennettu, 29.09.2016

"Kiitos että työhaastatteluun tulee kutsu tänään"

TanjaJ, 29.09.2016

"Rakas Herra, kiitos, kiitos, kiitos, että vastasit viime syksyn isoon rukoukseeni ihmeellisesti. Kiitos ja ylistys Sinulle, kaikkivaltias Jumala! Herra, anna minun olla sinun käsinäsi ja jalkoinasi ja sinun palveluksessasi nyt ja aina! Kiitos!"

kiitos ja ylistys, 29.09.2016

"Hei!
Valtava kiitosaihe Jumalalle! Pyysin esirukousta että poikani saisi uskovaisen vaimon. Lähetin pyynnön 2011 loppupuolella ja 2012 joulun jälkeen meillä oli häät. Poikani sai ihanan uskovaisen vaimon ja minä ihanan miniän."

Jumalaan luottava, 29.09.2016

"Kiitos eilisestä päivästä kaikkineen. Kiitos että näin niin paljon negatiivista suhtautumista. Osaan arvostaa positiivisia ihmisiä ympärilläni."

Toukokuu, 29.09.2016

"kauhea koetus oli ja hirmu ihana muutos voitto kiitos Herra Jeesus!:)"

apua, 28.09.2016

"Kiitosaihe Kiitosaiheelta pitkällisen Jumalattoman Pimeyden vaiheissa suuntaan/suuntaamme Jumalan Valoa ja Iankaikkisuutta Sydämessä?"

TAIMI, 28.09.2016

"Kiitos siitä, että tärkeäksi kokemani asia notkahti askeleen eteenpäin. Olen helpottunut. Samalla olen ymmärtänyt, että tietyt asiat ovat minulle liiankin tärkeitä ja pidän niistä kiinni kynsin hampain. Kun ne ovat uhattuna, olen romahtamispisteessä. Rukoilen, että osaisin asettaa asiat uuteen tärkeysjärjestykseen."

Uuteen elämään, 28.09.2016

"Kiitos Jeesus! Kiitos esirukoilijoille, ositussopimustilanne sujui täydessä yhteisymmärryksessä.Halleluja Amen"

Erotettu, 28.09.2016

"Kiitos Isä että olen saanut uusia ystäviä. Kiitos että ei tarvitse olla viikonloppuja yksin."

Toukokuu, 28.09.2016

"Kiitos rakas Jumala kun tänään johdatit niin monta asiaa kohdilleen yliluonnollisella tavalla. Asiat meni sekunnilleen kohdalleen monen monenen kautta.Se oli rukousvastaus,joka tuli pikana minulle. Kiitos ja ylistys Jumalalle Jeesuksen Kristuksen nimessä."

Luojaa ylistän, 27.09.2016

"Kiitos Jeesus, kiitos rukoilijoille, työkkärikäynti meni hyvin. Jaksoin Jumalan voimasta eikä minua ahdistanut eikä jännittänyt siellä sen takia."

Gloria, 27.09.2016

"Kiitän, että olen jaksanut tähän hetkeen."

kiitos, 27.09.2016

"Minulle kanssa..perintö jakoon..ei mitään edunvalvojia...päästä minut pahasta ansasta..kiitos kiitos kiitos."

oikeudenmukainen kohtelu, 27.09.2016

"Kiitos, uskon voimaasi.."

voimastasi, 27.09.2016

"NIIN NIIN PALJON KIITOSTA TAIVAAN ISÄLLE, ETTEI SANAT RIITÄ KERTOMAAN. Kiitos muistamisestanne."

Isovanhemmat , 27.09.2016

"Kiitos rakas Jumala kaikesta hyvästä mitä olet minulle ja läheisilleni antanut. terveyttä, työtä, toimeentuloa ja rakkautta. ole aina sukukuntamme kanssa johdattaen ja varjellen. kiitos että järjestät kaikki asiat elämässämme parhaaksi katsomallasi tavalla:) luotamme Sinuun ja haluamme palvella Sinua kunniaksesi"

Siunattu ja varjeltu, 27.09.2016

"Kiitos ihanasta johdatuksestasi ja ihmeellisistä kohtaamisista kuluneiden päivien aikana. Valtavaa luottaa sinuun ja nähdä että sinä todella hallitset kaikkea maan päällä."

lapa, 26.09.2016

25

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistakaa.kiittää

      Kiitosaiheita
      Jaa: 25.8.2016 Lempäälän-Vesilahden Sanomat
      Laulun sanat,niin paljon on lapsella aihetta kiittää,pitävät paikkansa myös aikuisella. Omassa elämässäni tänään tunnen voimakkaasti monta kiitoksen aihetta, mm. perhe, läheiset ystävät ja yleensä hyvät ihmissuhteet. Viime vuosien aikana olen tullut huomaamaan myös, kuinka suuri ja tärkeä kiitoksen aihe on oma terveys,usein sen huomaa vasta kun se alkaa horjua,niin kävi minullekin.

      Toisilla ihmisillä elämä on pidempi,toisilla lyhyempi, mutta aina kuitenkin liian lyhyt käytettäväksi vihanpitoon ja riitelyyn,kyllä se silloin menee hukkaan. Kyllä meillä ihmisillä,itseni mukaan lukien,usein liian helposti jää vain kliseeksi Jeesuksen selkeät sanat meille, rakastakaa toisianne! Me kovin helposti asetamme ainakin kaikenlaisia reunaehtoja,Jeesus ei asettanut!

      Voi kuinka paljon parempi paikka tämä maailma olisikaan elää,kun pystyisimme noudattamaan Vapahtajamme asettamaa kaksoiskäskyä, Rakastakaa lähimmäistänne niin kuin itseänne, ja ennenkaikkea Jumalaa.

      Markku Kankainen,Vesilahti

      http://lvs.fi/2016/08/25/kiitosaiheita/

    • sinulle.kiinnostunut

      Jos olet kiinnostunut lukemaan, miten erilaiset ihmiset ovat kokeneet Jumalan voimaa, voit selailla seuraavia kirjoituksia. Suurin ihme on, että "jokainen, joka uskoo häneen (Jeesukseen), saa hänen nimensä voimasta syntinsä anteeksi" ja pääsee Jumalan yhteyteen. Monet ovat päässeet irti voimakkaista siteistä, alkoholista, huumeista, saatananpalvonnasta. Monet ovat parantuneet sairauksista. Monet ovat kokeneet ihmeellisiä rukousvastauksia. Näitä ihmisten kokemuksia on niin paljon ja monenlaisia, että tälle sivulle mahtuu vain hyvin pieni murto-osa. Ne ovat ko. ihmisten omia näkemyksiä tilanteestaan :

      http://lindell.netmission.fi/voima.htm

    • linkissä.tarinansa

      Huumekoukkuun joutunut Risto J. tunsi jo 18-vuotiaana olevansa ihmisraunio ja oli mielestään kokenut jo kaiken. Missään ei enää ollut mitään järkeä. Vasta uskoontulo antoi merkityksen hänen elämälleen.

      http://lindell.netmission.fi/ristoj.htm

      Risto, 24, on salskean näköinen kaveri ja täynnä elämänhalua. Tuntuu vaikealta kuvitella, että vielä pari vuotta sitten hän oli posket lommolla hoiperteleva, 53 kiloa painava "neulatyyny", joka ei odottanut elämältään kuin seuraavaa huumepiikkiä.

      Risto on sananmukaisesti siirtynyt pimeydestä valoon. Miehen syvien ja raskaiden huokausten lomasta aistii selvästi, että hänen on ajoittain vaikea edes muistella entistä elämäntyyliään.

      Viinaa ja kapinointia

      ....... Jo varsin nuorena poika alkoi kapinoida auktoriteetteja vastaan ja joutui tarkkailuluokalle.

      - Näin jälkeenpäin ajatellen olin jo pienestä pitäen hyvin rikkinäinen ihminen. En muista, että minulla olisi ollut mitään haaveita tulevaisuuteni suhteen, Risto juttelee.

      Poika alkoi käyttää alkoholia 13-vuotiaana. Viinanhuuruinen elämä tuli pikkuhiljaa tavaksi, ja elämäntyyli viitoitti tietä tulevaan. Se johti huumeiden maailmaan, johon Risto astui 16-vuotiaana.

      - Kerran joku kysyi, olisinko kiinnostunut polttamaan marihuanaa. Ostin muistaakseni viisi huumesätkää. Sitten aloin polttaa hasista ja muutaman kuukauden kuluttua siirryin amfetamiiniin ja myöhemmin heroiiniin, Risto luettelee.

      Elämä surkeassa jamassa

      Risto piti kiinni omaksumastaan elämäntyylistä ja kuljeskeli ympäri Suomea. Hän asusti milloin Tampereella, milloin Helsingissä.

      Huumeisiin kului tietenkin rahaa, jota Risto muiden huumeveikkojen tapaan hankki erilaisilla rötöksillä. Vankilaan hän ei missään vaiheessa joutunut, mutta reilun parin vuoden ehdonalainen hänen tilillään on. Se ei kuitenkaan tahtia haitannut.

      - Huumerahaa sain myös työttömyyskorvauksista, jotka tilille tultuaan hupenivat viimeistä penniä myöten vanhojen huumevelkojen maksuun.

      Ensimmäinen heroiinikokeilu Ristolla oli vuonna 1995. Seuraavana vuonna hän muutti Kuopioon ja meni rakennukselle töihin. Noihin aikoihin saattoi olla viidenkin kuukauden jakso, jolloin hän joi "vain" viinaa ja kaljaa ja poltti hamppua. Hän kuvitteli olevansa selvillä vesillä.

      - Asiani olivat kuitenkin surkealla tolalla. Se oli niin sekavaa aikaa, ettei minulla ole siitä oikein mitään mielikuvaa...!

    • elämä.muuttui

      Päivi Niemi pääsi irti päihteistä ja saatananpalvonnasta. Lue Päivin stoori . Erittäin suorasukainen mutta realistinen kuvaus siitä, mihin nykyajan nuori voi joutua, mutta myös siitä, miten pääsee irti. Nykyään Päivi toimii koulu / nuorisotyöntekijänä ja varoittaa nuoria saatananpalvonnan vaaroista.

      Hyvinkäällä tapahtunut raaka rituaalimurha hätkähdytti Suomea vuonna 1998. Niemen mukaan ihmisuhrit ovat saatananpalvonnassa koko ajan esillä oleva käsite.

      "Viha on voimaa", Niemi kuvailee saatananpalvojien ajatusmaailmaa. Rituaaleilla tavoitellaan vahvuutta ja voimaa muiden ihmisten yli.

      Saatana on seuraajilleen persoonallinen olento. Nuorta ei saada vasten tahtoaan irti saatananpalvonnasta, Niemi sanoo.

      Painajaisista ja pelkotiloista eroon pyrkiviä tulisi hänestä kuitenkin auttaa puhumalla. Niemen omassa tapauksessa lääke oli kristinusko.

      http://yle.fi/aihe/artikkeli/2009/03/18/ex-saatananpalvoja-paivi-niemi

      • siemen.fylgiaan

        Niemen Päve tärähti huolella uskoon tultuaan ja alkoi nähdä piruja vaikka missä. Hoh hoijaa!


      • mutta.anti.olla
        siemen.fylgiaan kirjoitti:

        Niemen Päve tärähti huolella uskoon tultuaan ja alkoi nähdä piruja vaikka missä. Hoh hoijaa!

        Jaa... Päve...? Tiedätköhän sinä edes kenestä puhut.


      • Anonyymi
        mutta.anti.olla kirjoitti:

        Jaa... Päve...? Tiedätköhän sinä edes kenestä puhut.

        Niinpä!


    • uskon-elämään

      Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat. Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
      Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,
      että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen.

      Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.
      Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;

      sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.
      Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.
      Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.

      Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden.
      Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu.
      Niin me siis, veljet, olemme velassa, mutta emme lihalle, lihan mukaan elääksemme.
      Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää.

      Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia. Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"
      Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.

      http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Room.8.html

      • kasvisten.syöjä

        Minä huudan "Abba! Silli!" Näin vegaanina tietenkin.


      • ensyö.silliä
        kasvisten.syöjä kirjoitti:

        Minä huudan "Abba! Silli!" Näin vegaanina tietenkin.

        Onks sulla nälkä? MEne kaapillesi, ja syö!


      • kokeile.keittää
        ensyö.silliä kirjoitti:

        Onks sulla nälkä? MEne kaapillesi, ja syö!

        ...kun joskus voi puoliksi keitetty kananmunakin viedä nälän...!


      • kun.sitä.on
        kokeile.keittää kirjoitti:

        ...kun joskus voi puoliksi keitetty kananmunakin viedä nälän...!

        Pitäisi muistaa kiittää ruuasta...!


      • ja-kahvia
        kun.sitä.on kirjoitti:

        Pitäisi muistaa kiittää ruuasta...!

        ... joku täyttää vatsansa salaatillakin...!


      • paljon.kiittämistä

        Minusta suurin asia on se, että Jumala pitää uskovaisista huolta, on tärkeää muistaa se... ja kiittää!


      • Anonyymi

        Kiitos Jeesus!


    • Auringonkukkanen

      Kiitos Jeesus, että paransit minut verenvuodosta!

      • piharatamo

        Olet tehnyt syntiä ja me saamme elättää pentusi.


    • Anonyymi

      Kiitos Jeesukselle!

    • Anonyymi

      Hyvä niin!

    • Kiitos kaikille epäjumalille siitä, että olen ateisti!

      Vaikka oikea jumala olisi olemassa, en joudu tilille epäjumalien palvonnasta jesusianistien tapaan.

      • Anonyymi

        Ateismisi loppuu aikanaan, viimeistään kun on sinun aikasi notkistaa polvesi Herran Jeesuksen edessä, siltä ei välty kukaan, ei kukaan.
        Minä paljon Häntä ilolla jo nyt, minua ei tarvitse pakottaa.
        Jeesus on ihana!
        Hän paransi minut syömishäiriöstäkin.


    • Anonyymi

      Hyvä!

    • Anonyymi

      Sillä toivossa me olemme pelastetut, mutta toivo, jonka näkee täyttyneen, ei ole mikään toivo; kuinka kukaan sitä toivoo, minkä näkee?

    • Anonyymi

      Jumala vastaa rukouksiin! 😁

      • Anonyymi

        Kas, kun ei kukaan ole hoksanunt rukoilla tämän korona pandemian päättyymistä.😁


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe