31.päivä heinäkuuta tapettiin Puotilassa Helsingissä mies.
Paikan päältä kiinni otettiin 1991 syntynyt mies.
Poliisi tiedotti,että tekijä on suomen kansalainen.
Mediakin noteerasi kiitettävästi kansalaisuuden.
Nimeä ei mainittu.Mutta nyt se on tiedossa.
Suomalaisen nimi on Al-montarhar Mahdi Basita Al-Mehsen.
joka vangittiin 30.09.2016 todennäköisin syin epäiltynä taposta 31.07.2016.
Että sellainen suomalainen
Suomalainen tappaja
7
101
Vastaukset
- mittatäynnä
Missä Dinokkio Singh ja mielenosoitusmarssijat!
- sensuuriasuomessa
tämäkin aloitus poistuu kohta ylläpidon toimesta... liika totta
- mä.äärisuvakki.oon
Varmasti on kantasuomalainen, joka on vain vaihtanut nimensä. Vaihtoihan Simo Rantalainenkin Mujahed bin Risto Faisaliksi.
Maahanmuuttaja taas rikastutti suomen kultturia.
- justiinsajool
Nykyään kun lukee rikosuutiia niin mamun tunnista siitä että jutussa mainitaan kantasuomalainen
- Viherkupla
Missä kynttilät, tukikonsertit, Halonen, koko vihervasemmisto nyt tuomitsemassa..? Ai niin mutta täähän oli sitä niiden unelmaa!
- LuotettavaPoliisimme
Sumua silmiin tiedottä.aminen on mennyt poliiseilta ja valta medioilta jo koomisen puolelle.Kukaan ei usko,jos lukee,että suomalainen rikoksen tekijä,jos ei ole nimeä ja kuvaa tekijäst
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a596153Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,464407Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1634356Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K923688Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii712909Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1062537Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut632346Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561856Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2501752Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä371530