Mieheksi syntynyt Maya joka kuvitttelee olevansa nainen kun silvotaan ja leikellään alapäätä josta ei tule oikeata koskaan. On vain peräsuolesta ja peniksestä tehty lyhyt ontelo pussi,joka ei puhdistu itsestään. Hormonihoito yms aiheuttaa syöpiä. Kuvitelma syntymisestä muka väärään kehoon on psyykkistä häiriötä ja epävarmuus nuorella ihmisellä on ohimenevää. Ikävää että sallitaaan propaganda joka vain tekee ihmisistä sairaita. Lähes kaikki tuollaisia trans leikkauksia kokeneet ovat onnettomia ja sairaita ja katuvat tekoaa tultuaan ihmisen irvikuviksi. Näyttelijä Maya on nainen ja erehdyttää näin katsojia vääriin mielikuviin.
Koko sarjan näyttäminen pitäisi lopettaa,se on kuvottavaa roskaa.
Maya on vääristeltyä propagandaa
5
326
Vastaukset
- truetrue
Minunkin mielestäni olisi parempi, jos Mayaa näyttelisi oikeasti transsukupuolinen. Harvoin ne miehestä naiseksi muuttuneet miehet on oikeasti naisellisen oloisia, esim. se pappi Marja-Sisko tai Kardashianin siskojen isäpuoli, joka on miesääninen naisen näköiseksi meikattu ja kammattu kummajainen.
Ja olen samaa mieltä, että on kyllä vaginan aliarviointia väittää, että leikkaamalla saisi samankaisen kuin aito tavara tuhansine hermonpäineen. - luojaEIerehdy
Leikkauksilla ei luusto muutu. Luurangosta erottaa kumpaa sukupuolta vainaja on ollut.
Lanne kapea, hartiat leveämmät ja kädet isommat melkein poikkeuksetta. - tyhmävaisokea
Miten muka Rick ei huomannut, että muija ei olekkaan muija.
- yöks
Sillä on varmaan keinovagina, ja ehkä miehet ei huomaa mihin pussiin ne peniksensä työntävät?
- kulttuurinrappiotaksdydf
Hollywoodin kaksoismoraalia. Eivät uskaltaneet voineet tehdä kenestäkään miehestä homoa tai biseksuaalia niin otettiin nainen näyttelemään miestä joka on leikkautanut itsensä naisen näköiseksi.
Tulos on valheellinen ja epäuskottava todellisuuuteen verrattuna ulkomuodon suhteen.
Eikö sarjassa ole käsitelty koskaan Rickin mieltymystä miehiin?
Sukupuoli määräytyy kromosomien ja sisäisten sekä ulkoisten tunnusmerkkien perusteella.
On vain kaksi sukupuolta mies ja nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634