Olen 14v poika. Kysy minulta mitä IKINÄ haluat. Vastaan aina jonkin ajan kuluttua...
Kysy mitä vain
49
457
Vastaukset
- sskskskskskskdks
onks sul iso
- Isri
Mitkä ovat Irlannin tärkeimmät elinkeinot ja myyntituotteet?
Mitä ajattelet minusta?
- Kymysyksiä
Seurusteletko? Tai oletko ihastunut? Millaisiin tyttöihin tai poikiin olet huomannut ihastuvasi?
02 vai 01?02 en seurustele nyt tyttöihin joilla mieluiten ruskeat hiukset (blondit myös ihan ok ja punaset hiukset HOT) hiukset ja sievä hymy mutta kyllä tiukka persekkin auttaa asiaa
Vakkarikysymykseni: Ootko koskaan kattonu showpainii?
yuggis_ kirjoitti:
Showpaini on paskaa. Eikä ole edes oikeaa painia
Lakkaa tunkemasta sun mielipidettä joka paikkaan ku et lajista kuitenkaan palljoa tiedä!
wrestler02 kirjoitti:
Lakkaa tunkemasta sun mielipidettä joka paikkaan ku et lajista kuitenkaan palljoa tiedä!
"Se on vaan mun mielipide!" ~sä viimeksi kun vastasit johonkin mun kommenttiin.. :D
- Esups
wrestler02 kirjoitti:
Ei se ole mielipide ettei showpaini ole oikeaa painia. Se on fakta.
- imettyjarunkattupoika
Mitä tekisit tilanteessa, kaveri on yökylässä ja alkaa puhuu seksistä ja pussaa suulle, kaulalle ? No tää kaveri laitto jalkansa mun kalun päälle ja mulla pamahti seisomaan johon kaveri totesi et tarvitsen runkkut nyt ja hivutti kätensä munille ja runkasi, muutaman vedon jälkeen mälläsin, aamulla seisoi kovasti kun heräsin kaveri kyllä huomasi sen ja kysymättä mitään riisui mun bokserit ja imi kunnes mälläsin sen suuhun. Ei se kauhialta tuntunut, mutta kaveri on koko viikonlopun ja en tiiä pitäisikö kieltää vai antaa kaverin tehdä uudestaan sillä se tuntui hyvältä ja oli mun ekat seksit. Olen 14 vuotias kuten hänkin. En koskenut hänen kalua, hän kyllä runkasi itsensä, oli kiihottavaa katsoa, kun kaverilta lensi mällit ja luulen et jos kaveri uudestaan haluu runkat tai imeä, niin annan tehdä sen koska haluttaisi kokeilla miltä tuntuu runkata kaveri ja ehkä kokeilla imeä sen kalua.
Mitä pitäisi tehdä onko kellään samanlaisia kokemuksia ?Ei sillä en ole homo mutta jos tuntuu sinusta hyvältä anna asian olla muta jos asia ahdistaa pyydä häntä kohteliaasti lopettamaan
jos pidät hänestä niin sitten sinuna suostuisin ja ehkä jopa osoittaisin itsekin välittäväni.
- imettyjarunkattupoika
Lehmuskallio kirjoitti:
jos pidät hänestä niin sitten sinuna suostuisin ja ehkä jopa osoittaisin itsekin välittäväni.
Juu suostuin uudestaan ja kokeilin sen kalua ja imin myös oli tosi kiihottavaa. Kaveri ei pannu mua, mutta halusi minun panevan ja onnistui se kun aikamme siinä harjoittelimme oli mahtava tunne laueta sen sisälle ja olisin valmis kokeilemaan miltä tuntuu saada munaa pyllyyn. Olen nyt kolme kertaa pannu sitä ja haluan uudestaan vielä monta kertaa, ihan sama vaikka olen homo se oli niin ihana kokemus. Aijon vielä kokeilla miltä tuntuu pillu, jos löytyy joku kiimainen tyttö joka haluu opetella minun kanssa.
- tytsty24v
Mitä mieltä oot 24 v tytöistä jotka haluaa sinua seksuaalisesti? vink vink?
- Esups
Älä puhu englantia jos et osaa. "Se on tulossa kuumavai olen vain minä."
Mitä vittua yrität sanoa?
- lllllllll
Kuinka pitkä kyrpä?
- Aloittajaaaa
10,7cm, unohdin salasanan xd
- jaaaaaaaaaaaa
Jaa ite -01 ja noin. 13.5cm
- 4444444464464647777
- kusettajabusted
Sinkkuboe
5.10.2016 19:42
Kiva tietää. minusta vai jostakusta muusta? Olen siis sama kuin tämän tekijä mutta tei äsken vasta accountin
Olet siis valhetelija poika joka lisäilee senttejä.
- freeballerboy
Ootsä pitäny farkkuja tai jotain muita housuja niin ettei mitään alla?
- Jutedcbnkiutrfvnlo
Onko kukaa tyttö potkassu suo munille
- BOY14
Mitä kokoo sulla on bokserit?? Minkä väriset on sun suosikit. Ootko koskaan runkannu alushousuihin?? Stondaako sulla jos jollain kundilla näkyy bokserit.
- sskskskskskskdks
mul stonda
- posliini15
Moi!! oon 15v. poika Riksusta ja sellasta kysyn että, onko noloo kun 15 pojalla on pieni pippeli vielä, mulla on levossa 6cm ja kovana, vain 10cm. Eikä vielä karvoja yhtään.
- kasvava15vee
Ei hätää kyllä se varmaan vielä kasva ja karvoja tulee.
Meitsi 15vee ja 12cm karvoton vielä ja vuosi sitten oli ihan pikku kikkeli mallia kovana 7-8cm . - Esups
Mikä tää keskustelu on? Miks mää luen tätä? Miks teinit harrastaa seksiä? NATURAL SELECTION, GET YOUR SHIT TOGETHER!
- Tunkkapussi__
Oletko koskaan ratsastanut hevosella tai aasilla?
miten saa iso helpo PILU
- gyjil
millainen on ollut kuumin suudelmasi, jos sellainen on ollut?
- KOIRANJAKISSANOMISTAJA
SAAKO ELÄIMESTÄ SEKSITAUTEJA!??! hALUAISIN TIETÄÄ ETTÄ PITÄÄKÖ TARKISTAA
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan543815- 1632891
- 1562148
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l171847- 1371686
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.451621Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2781474Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde91408Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2401370Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on711336