Nuole, ime, näyki

Monika

Haluaisin lötää sellaisen miehen, joka rakastaa suuseksin antamista. Toki annan sitä itsekin. Kun mies nuolee, imee ja näykkii pillua, työntää kieltä sisään ja samalla sormettaa tai leikkii sauvalla, olen ihan hurmiossa. Sellaista miestä en ole vielä löytänyt, joka alkuhuuman jälkeenkin olisi innoissaan suuseksin antamisesta. Onkokaan sellaista?

9

4165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sex_guru

..mun postausta: Samanlaisia kokemuksia?
      Siinä kerron hyvin tarkasti mieltymyksistäni.
      Olen aina rakastanut ja tulen varmasti aina rakastamaa pillun nuolemista ja hoitamista.
      Jos kerskuillaan, niin parhaimmillaan olen nuollut niin kauan, että nainen on joutunut pyytämään minua lopettamaan, koska paikat ei enää kestäny, vaan ne meni liian herkiksi. Siinä hän sitte oli viikon ennen ku seuraavan kerran pysty kunnolla edes vessassa käymään.

• Mimmis

Joo, kiva kun kerskailet tollasilla. Nyt joku poikaparka ottaa oppia! En minäkään ole aina kehdannut sanoa kun nuoltu on ihan liian kauan, vasta kun on paikat ollu rikki, olen saanut pyydettyä lopettamaan. Kerran tuli jopa virtsatietulehdus kun hankautu niin pahasti, ettei normaalilla pesulla saanut pidettyä pöpöjä poissa hankaumista.

Eli kohtuus kaikessa kuitenkin.

• mr ilmari

Oletpas kone. Olet siis viitsinyt tosiaan lutkuttaa niin kauan että naisen piti pyytää lopettamaan, koska ei tuntunut enää hyvältä. Eikö hävettänyt?

Taitava lienee se, joka osaa hoitaa homman kiireettä, mutta kuitenkin ilman tolkutonta hankaamista. Kielellä, huulilla ja hampailla kun voi tehdä siellä paljon muutakin kuin hinkata edestakaisin.

• .....

Kyllä se vaan on niin mahtavaa kun saa nuolla pillua pitkään ja hartaasti!!!Esim. 69 asennossa.Tykkään nuolla klitorista ja samalla työntää sormi sisään ja tuntea kun pillu sykkii...Ja tietenkin nuolla aina orgasmiin saakka!!!

• löytyisi…

Itse pidän suuseksin antamisesta naiselle todella, todella paljon…josko vain olisi se joku kenelle sitä antaisi =) kun tällä hetkellä oon sinkku =(

Aloittaisin ensi alkuun ihan sormilla hieromalla pimpsaa ja sitä ympäröiviä alueita, ennen siis kuin siirryn varsinaiseen nuolentaan…
      Sitten;
      Hieman kielenpäällä, hellästi ja varovasti klittaa kiusoitellen. Ylös ja alas. Sivulta sivulle… Välillä pitkiä vetoja, koko kielen mitalta… samoin kuin nuoleskelisin esim. jäätelöä…Hellästi, ei satuttaen, häpyhuulia näykkien ja vuorotellen imeskellen…Ajoittain kielenkärkeä myös itse pimpsaan työntäen…Kun huomaan, että naisen alkaa siitä nauttimaan niin työnnän sormea pimpsaan…ei siis runnomalla vaan hellästi.

Tiedän, ettei tämä ole mikään Deitti- tai Senssipalsta, mutta josko Monikaa sattuisi kiinnostamaan niin täällä olisi siis pian 31-vuotias sinkkumies Tampereelta ;)

En olisi kuitenkaan hakemassa vain ja ainoastaan kohdetta jolle tuota herkkua voisin antaa vaan ihan oikeaa parisuhdetta johon kuuluu tietysti myös hyvä SEKSI jonka olennaisena osana toi suuseksi on, molemmin puolin, eikös niin?

Mikä olisi sen mukavampaa kuin herätä siihen ihanaan tunteeseen kun toinen ottaa suihin?
      No, se että saa itse herättää toisen tuolla erittäin ihanalla tavalla… =)

• kyllä tahtoo

Hei, minulla ongelma siinä, etten ole löytänyt naista joka häpeilemättä pitää miehen antamasta suu seksistä. Itse nuolen ja hellin pimppiä mielelläni sekä innoissani ennen sekä jälkeen rakastelun. Jos nainen pitää vielä sauvoista sekä muista mukavista apuvälineista, sen parempi.
      Mitenkä saisimme kohdattua toisemme?

• junior soprano

No ei kai nyt kukaan viitsi samaa ruttua kahta kertaa nuoleskella. Sitä paitsi se on homojen hommaa.

• jeps

Kyllä semmosia miehiä aina löytyy, ainakin omalla kohallani asia pitää paikkansa...Pidän suuseksin antamisesta (ja myös saamisesta :D) alkuhuumankin jälkeen.

• zzz

(Kirjoittele mulle osoitteeseen: [email protected])
      Mistäs olet ja muuta pientä tietoo, jos vaikka tulisin nuolemaan ja leikkimään kanssasi???!!!
      Tykkään jus tullasista samoista leikeistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2288
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1883
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      24
      1568
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1540
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      1293
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1204
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1120
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      110
      1115
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      942
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      939
    Aihe