Jeesus todella sydämessäsi ja jos ei niin et ole Jumalan lapsi, etkä tule pelastumaan. Tämän linkin kautta voit uudestisyntyä, oletpa sitten missä tahansa.
http://www.ristintie.com/files/Palau-Luis-Meidan-Jumalamme-hallitsee-030582-Hki.mp3
Onko5544334
9
57
Vastaukset 9
- Tässä_lisää
https://youtu.be/0j5sMNad0b0
Tämän linkin kautta voit uudestisyntyä, oletpa sitten missä tahansa Toivottavasti jessuli ei ole sydämmessäni. Olen kyllä aika varma, että siellä on vain verta, niin kuin pitääkin. Onko jessu todella niin pieni, että mahtuu noin nyrkin kokoiseen sydämeen. Ja vielä ilmeisesti usean ihmisen sydämiin yhtäaikaa ja eri puolilla maapalloa.
En välitä niin uudestisyntyä, koska olen jo nyt hyvin täydellinen.Jeesuksen asenne ..tosin hyvin harvalla se on vaikka niin väittäisivätkin , esim aloittaja kun laittelee linkkejä ties minne vaikka pitäisi kyentyä kertomaan helpostikkin asiasta mutta ei . Eli aloittaja on perinteinen "hyvä" uskova
8:9 Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
8:10 Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden.
8:14 Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia.
3:16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?
6:17 Mutta joka yhtyy Herraan, on yksi henki hänen kanssaan.
6:19 Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka
Tässä vain muutama raamatun jae ja Jeesuksen rukous., että Isä ja Hän ovat yhtä ja kun Pyhä Henki tulee ihmiseen uudestisymtymän kautta hänestäkin tulee yhtä Jeesuksen kanssa. Eli Isä on Jeesuksessa ja Jeesus on Pyhän Hengen kautta uskovaisen sydämmessä.- Hienoesimerkki
Tyypillistä höpötystä, jolla ei todellisuuden kanssa ole kovinkaan paljon
tekemistä. Hyväksi esimerkiksi kelpaa kyllä, jotta kaikki näkevät, millaiseen
liirumlaarumiin uskonnoissa tukeudutaan. Henkien vallassa...heh! HOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOO!
Lihapala on henkien vallassa, vai päinvastoin. Pistä lihan pala piiloon, ettei kissa syö sitä.
HOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOO!- Odotellaan
Onkohan kirkkokahvien jälkeen Penalta tulossa lisää...
- kunhanihmettelen
Mites sydämen siirto leikkauksessa siirtyykö tuo Jeesus mukana?
- Vastaustuohon
Juu...kyllä siirtyy mukana, ja vanha Jeesus menee roskikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta703051Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3661140Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65795Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32749Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s263646Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä140598Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19579Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31558Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17515Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan29489