Onko5544334

Väiski9911223

9

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä_lisää
    • Toivottavasti jessuli ei ole sydämmessäni. Olen kyllä aika varma, että siellä on vain verta, niin kuin pitääkin. Onko jessu todella niin pieni, että mahtuu noin nyrkin kokoiseen sydämeen. Ja vielä ilmeisesti usean ihmisen sydämiin yhtäaikaa ja eri puolilla maapalloa.
      En välitä niin uudestisyntyä, koska olen jo nyt hyvin täydellinen.

      • Jeesuksen asenne ..tosin hyvin harvalla se on vaikka niin väittäisivätkin , esim aloittaja kun laittelee linkkejä ties minne vaikka pitäisi kyentyä kertomaan helpostikkin asiasta mutta ei . Eli aloittaja on perinteinen "hyvä" uskova


    • 8:9 Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
      8:10 Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden.
      8:14 Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia.
      3:16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?
      6:17 Mutta joka yhtyy Herraan, on yksi henki hänen kanssaan.
      6:19 Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka
      Tässä vain muutama raamatun jae ja Jeesuksen rukous., että Isä ja Hän ovat yhtä ja kun Pyhä Henki tulee ihmiseen uudestisymtymän kautta hänestäkin tulee yhtä Jeesuksen kanssa. Eli Isä on Jeesuksessa ja Jeesus on Pyhän Hengen kautta uskovaisen sydämmessä.

      • Hienoesimerkki

        Tyypillistä höpötystä, jolla ei todellisuuden kanssa ole kovinkaan paljon
        tekemistä. Hyväksi esimerkiksi kelpaa kyllä, jotta kaikki näkevät, millaiseen
        liirumlaarumiin uskonnoissa tukeudutaan. Henkien vallassa...heh!


      • HOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOO!
        Lihapala on henkien vallassa, vai päinvastoin. Pistä lihan pala piiloon, ettei kissa syö sitä.
        HOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOO!


      • Odotellaan

        Onkohan kirkkokahvien jälkeen Penalta tulossa lisää...


    • kunhanihmettelen

      Mites sydämen siirto leikkauksessa siirtyykö tuo Jeesus mukana?

      • Vastaustuohon

        Juu...kyllä siirtyy mukana, ja vanha Jeesus menee roskikseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe