Onko5544334

Väiski9911223

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä_lisää
    • Toivottavasti jessuli ei ole sydämmessäni. Olen kyllä aika varma, että siellä on vain verta, niin kuin pitääkin. Onko jessu todella niin pieni, että mahtuu noin nyrkin kokoiseen sydämeen. Ja vielä ilmeisesti usean ihmisen sydämiin yhtäaikaa ja eri puolilla maapalloa.
      En välitä niin uudestisyntyä, koska olen jo nyt hyvin täydellinen.

• Jeesuksen asenne ..tosin hyvin harvalla se on vaikka niin väittäisivätkin , esim aloittaja kun laittelee linkkejä ties minne vaikka pitäisi kyentyä kertomaan helpostikkin asiasta mutta ei . Eli aloittaja on perinteinen "hyvä" uskova

• 8:9 Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
      8:10 Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden.
      8:14 Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia.
      3:16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?
      6:17 Mutta joka yhtyy Herraan, on yksi henki hänen kanssaan.
      6:19 Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka
      Tässä vain muutama raamatun jae ja Jeesuksen rukous., että Isä ja Hän ovat yhtä ja kun Pyhä Henki tulee ihmiseen uudestisymtymän kautta hänestäkin tulee yhtä Jeesuksen kanssa. Eli Isä on Jeesuksessa ja Jeesus on Pyhän Hengen kautta uskovaisen sydämmessä.

• Hienoesimerkki

Tyypillistä höpötystä, jolla ei todellisuuden kanssa ole kovinkaan paljon
        tekemistä. Hyväksi esimerkiksi kelpaa kyllä, jotta kaikki näkevät, millaiseen
        liirumlaarumiin uskonnoissa tukeudutaan. Henkien vallassa...heh!

• HOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOO!
        Lihapala on henkien vallassa, vai päinvastoin. Pistä lihan pala piiloon, ettei kissa syö sitä.
        HOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOO!

• Odotellaan

Onkohan kirkkokahvien jälkeen Penalta tulossa lisää...

• kunhanihmettelen

Mites sydämen siirto leikkauksessa siirtyykö tuo Jeesus mukana?

• Vastaustuohon

Juu...kyllä siirtyy mukana, ja vanha Jeesus menee roskikseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3135
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1269
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1155
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      981
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      978
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      175
      919
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      917
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      891
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      860
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      794
    Aihe