Maahanmuuttokriitikoiden hinta vähintään 10 mrd

Valtion rahoja menee liian viinan juonnin ja liian syömisen kustannuksiin vähintään 10 miljardia. Tämä kaikki muun loisimisen päälle.

Paskasakkia.

7

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdffewf

Kato vanha kunnon dogibäki on takasin mitäs öyhöttäjä torverillemme kuluu? persua ja kriitikkoa kuten ennenkin?

• troll.fucka

Milloinkahan eka natsi tulee tänne heiluttamaan vihervassarikorttia...

• ewefewf

Jaa tiedä siitä jotenkin te ääripäät vaan vedätte toisianne samoihin ketjuhin.

• entaasymmärrä

Nyt en jotensakin saa itseäni ymmärtämään mitä tarkoitat tuolla. Itse olen työssäkäyvä nainen kohtuullisilla tuloilla. Maksan myös kiinteistöveroja omistamistani kiinteistöistä sekä omistan myöskin metsää ihan jonkin verran. Maksan myöskin ostoksieni yhteydessä veroja, kuten varmaan sinäkin jopa ruuasta ym. Eli katson maksavani oman osuuteni verojen muodossa yhteiskuntamme pyörittämistä varten. Olen pohtinut juurikin tuota maahanmuuttoasiaa. Olen tullut siihen tulokseen, että lukeudun mielipiteissäni vastustamaan ns. "haittamaahanmuuttoa". Huom. paino sanalla haittamaahanmuutto. Tällä tarkoitan sitä, etten hyväksy tänne tulevien jäämistä meidän elätettäväksi. Enkä myöskään sitä, ettei tulijat noudata tänne tultuaan meidän lakejamme sekä asetuksia. Sama pätee kaikkiin maassamme oleviin henkilöihin ovatpa he ns. kantasuomalaisia tai mistä hyvänsä tänne tulleita. Viimeaikoina muualta tulleita on vaan tullut rasitteeksi yhteiskunnallemme turhan suuri määrä, eikä pikkuruinen maamme ole ollut kykenevä hoitamaan tilannetta kiitettävästi. Yhteiskuntamme tila tuskin olisi tälläinen mikäli me kaikki ymmärtäisimme/yrittäisimme toimia niin, että koettaisimme osallistua varojen keräämiseen verojen muodossa yhteiskuntamme pyörittämiseksi sekä niin, ettemme kuormittaisi mm. lainvalvojiamme, oikeuslaitosta etc. rikollisella käytöksellä.
      En tietenkään olisi saanut tätä mielipidettäni saanut tänne kirjoittaa. Rasistiksihan minua aletaan seuraavissa kommenteissa kutsua. Mutta josko meistä jokainen joka tämän lukee miettisi seuraavaa lainausta, joka oli tänään eräässä mediassa täällä internetissä lainattu Ugandan ex-diktaattorin Idi Aminin sanomisista: " Sinulla on sananvapaus, mutta vapautta sanan käyttösi jälkeen en voi taata". Ajatelkaapa tilannetta täällä meidän maassamme nyt... Minun mielipiteet on minun mielipiteitä, mutta voimmeko me sekä sinä että minä niitä sanon ilmaista, jos aina vaikka kuinka perustelisit kantasi, niin joku alkaa riidanhakuisesti sinua haukkumaan etc.etc.... Miksemme pysty ilmaisemaan omia mielipiteitämme perustellen ja rauhallisesti keskustellen?

• entaasymmärrä

Anteeksi, mutta käyttäisin tapauksessani nimitystä hieho ja sopusuhtainen : ) Hyvää tulevaisuutta sinullekin, vaikutat tosi kivalta ja fiksulta ihmiseltä.

• suomenkielenopetusta

• entaasymmärrä

Hei "douchebag", anteeksi viive, mutta olin viettämässä laatuaikaa marjastamalla.
        Oletukseni näköjään osuivat täysin oikeaan, kun osoitit minulle ja lukuisille muille olevasi kykenemätön vuorovaikutteiseen keskusteluun sekä kommentointiesi sisällön perusteluun. Olet näköjään juuri sitä ryhmää, jotka öykkäämisellä pyrkivät saamaan huomion pois olennaisesta asiasta.
        https://www.youtube.com/watch?v=KHLMtRaXJa0
        Toivottavasti kommentoit taas pian jotain tyylillesi sopivaa, niin saamme ystävieni kanssa nauraa tämäniltaisessa illanvietossa kunnon naurut :D

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10392
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6933
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5074
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4597
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      72
      4336
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      3913
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2908
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36