Murha on murha

Murha ei muuksi muutu, vaikka palstan ateistit mitä väittäisivät. Elämä alkaa HEDELMÖITYKSESTÄ. Abortti on murha. Suomessa murhaajat kuuluvat vankilaan. Pulinat pois!

48

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Murha ja abortti eivät ole Suomen laissa sama asia.

      • so what


      • yurki1000js kirjoitti:

        so what

        Jos ei käytetä jotakin määriteltyjä käsitteitä, joiden mukaisia asioita, ilmiöitä ja tekoja kohdellaan jonkin yhtenäisen säädöskokoelman kuten tässä tapauksessa lain mukaan, niin keskustelu on yhtä hullunmyllyä. Tosin sinun kanssasi se on sitä joka tapauksessa. Normaalisti ei vedellä mielivaltaisesti käsitteiden välille yhtäläisyysmerkkejä vaan asia perustellaan jotenkin. Mutta yleisesti siis: that's what!


      • khaonymos kirjoitti:

        Jos ei käytetä jotakin määriteltyjä käsitteitä, joiden mukaisia asioita, ilmiöitä ja tekoja kohdellaan jonkin yhtenäisen säädöskokoelman kuten tässä tapauksessa lain mukaan, niin keskustelu on yhtä hullunmyllyä. Tosin sinun kanssasi se on sitä joka tapauksessa. Normaalisti ei vedellä mielivaltaisesti käsitteiden välille yhtäläisyysmerkkejä vaan asia perustellaan jotenkin. Mutta yleisesti siis: that's what!

        oho


      • yurki1000js kirjoitti:

        oho

        Sanos muuta.


      • khaonymos kirjoitti:

        Sanos muuta.

        Jos ASIA kiinnostaisi, sinä hyväksyisit, ettei evoluutiota ole ja että Luoja määrittää oikean ja väärän.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Jos ASIA kiinnostaisi, sinä hyväksyisit, ettei evoluutiota ole ja että Luoja määrittää oikean ja väärän.

        Herää, hyvä mies. Sinua on huijattu.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Jos ASIA kiinnostaisi, sinä hyväksyisit, ettei evoluutiota ole ja että Luoja määrittää oikean ja väärän.

        Ei minua tuo aborttiasiasta spekuloiminen jossain uskispiireissä tosiaan kauheasti kiinnosta, vaikka sitä koskevia väärinkäsityksiä voineekin välillä vähän kommentoida. Uskon sivistysvaltion hoitavan naisten oikeudet niin, ettei barrikaadeille tarvitse nyt nousta ainakaan tässä asiassa. Mutta vaikka asia kiinnostaisikin / sitten kun asia alkaa kiinnostamaan, niin ei siitä kyllä varmastikaan sitä seuraisi, että alkaisin kiistämään evoluution.

        Pidän biologista konsensusta riittävänä asiantuntijalausuntojen rykelmänä, että hyväksyn tuon luonnossa ilmenevän monimuotoisuuden evoluution aiheuttamaksi. Ei ole mitään kilpailijaakaan sille teorialle. Luojaan en ota mitään muuta kantaa kuin, että en usko eikä kiinnosta.


      • khaonymos kirjoitti:

        Ei minua tuo aborttiasiasta spekuloiminen jossain uskispiireissä tosiaan kauheasti kiinnosta, vaikka sitä koskevia väärinkäsityksiä voineekin välillä vähän kommentoida. Uskon sivistysvaltion hoitavan naisten oikeudet niin, ettei barrikaadeille tarvitse nyt nousta ainakaan tässä asiassa. Mutta vaikka asia kiinnostaisikin / sitten kun asia alkaa kiinnostamaan, niin ei siitä kyllä varmastikaan sitä seuraisi, että alkaisin kiistämään evoluution.

        Pidän biologista konsensusta riittävänä asiantuntijalausuntojen rykelmänä, että hyväksyn tuon luonnossa ilmenevän monimuotoisuuden evoluution aiheuttamaksi. Ei ole mitään kilpailijaakaan sille teorialle. Luojaan en ota mitään muuta kantaa kuin, että en usko eikä kiinnosta.

        evoluutiota ei ole


      • yurki1000js kirjoitti:

        evoluutiota ei ole

        Laita vain sormet korviin ja huuda "blääblääblää", niin helpottaa.


      • khaonymos kirjoitti:

        Laita vain sormet korviin ja huuda "blääblääblää", niin helpottaa.

        Khao. Pyydän sinua palaamaan asiaan jos ja kun LUOMINEN kiinnostaa.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Khao. Pyydän sinua palaamaan asiaan jos ja kun LUOMINEN kiinnostaa.

        No siis tarkennetaan ei edellistä vaan sitä edellistä sen verran, että jos olisi osoitettavissa tieteellisessä jotain luomisen mekanismeja tai muuta sellaista, niin se kyllä kiinnostaisi. Sehän olisi mullistavaa. Mutta sen sijaan saamme nähdä vuodesta toiseen joko spammia raamatunjakeina tai evodenialismina. Nämä eivät kyllä oikein enää jaksa kiinnostaa, vaikka toisinaan tuon jälkimmäisen aiheuttama huvitus kyllä nostattaa hymyn huulille. Oppihan täällä kaikenlaista kyllä.


      • khaonymos kirjoitti:

        No siis tarkennetaan ei edellistä vaan sitä edellistä sen verran, että jos olisi osoitettavissa tieteellisessä jotain luomisen mekanismeja tai muuta sellaista, niin se kyllä kiinnostaisi. Sehän olisi mullistavaa. Mutta sen sijaan saamme nähdä vuodesta toiseen joko spammia raamatunjakeina tai evodenialismina. Nämä eivät kyllä oikein enää jaksa kiinnostaa, vaikka toisinaan tuon jälkimmäisen aiheuttama huvitus kyllä nostattaa hymyn huulille. Oppihan täällä kaikenlaista kyllä.

        EDELLEEN

        Evoluutiota ei ole. Vaihtoehto: Luoja loi koko höskän. Simbeliä.

        FAKTAT:
        - Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
        - Kaikki luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.

        Miksei totuus uppoo? Koska langennut maailma HYLKII totuutta/Jumalaa. Lankeemus tuotti mm. seuraavat asiat:
        - Pelko
        - Totuuspakoilu
        - Syyllisyyden ulkoistaminen
        - Teknologinen kehitys (tiedonpuun hedelmä)

        Genesis:
        3:6 Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.
        3:7 Silloin aukenivat heidän molempain silmät, ja he huomasivat olevansa alasti; ja he sitoivat yhteen viikunapuun lehtiä ja tekivät itselleen vyöverhot.
        3:8 Ja he kuulivat, kuinka Herra Jumala käyskenteli paratiisissa illan viileydessä. Ja mies vaimoineen lymysi Herran Jumalan kasvojen edestä paratiisin puiden sekaan.
        3:9 Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?"
        3:10 Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin."
        3:11 Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"
        3:12 Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin."
        3:13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin."

        Kuten huomaat, olematon evoluutio ei selitä mitään. Raamattu selittää. Vai uskotko, että evoluutio tuotti Raamatun ittensä (evoluution) kiusaksi?


      • yurki1000js kirjoitti:

        EDELLEEN

        Evoluutiota ei ole. Vaihtoehto: Luoja loi koko höskän. Simbeliä.

        FAKTAT:
        - Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
        - Kaikki luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.

        Miksei totuus uppoo? Koska langennut maailma HYLKII totuutta/Jumalaa. Lankeemus tuotti mm. seuraavat asiat:
        - Pelko
        - Totuuspakoilu
        - Syyllisyyden ulkoistaminen
        - Teknologinen kehitys (tiedonpuun hedelmä)

        Genesis:
        3:6 Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.
        3:7 Silloin aukenivat heidän molempain silmät, ja he huomasivat olevansa alasti; ja he sitoivat yhteen viikunapuun lehtiä ja tekivät itselleen vyöverhot.
        3:8 Ja he kuulivat, kuinka Herra Jumala käyskenteli paratiisissa illan viileydessä. Ja mies vaimoineen lymysi Herran Jumalan kasvojen edestä paratiisin puiden sekaan.
        3:9 Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?"
        3:10 Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin."
        3:11 Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"
        3:12 Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin."
        3:13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin."

        Kuten huomaat, olematon evoluutio ei selitä mitään. Raamattu selittää. Vai uskotko, että evoluutio tuotti Raamatun ittensä (evoluution) kiusaksi?

        Pulinat pois!


      • yurki1000js kirjoitti:

        EDELLEEN

        Evoluutiota ei ole. Vaihtoehto: Luoja loi koko höskän. Simbeliä.

        FAKTAT:
        - Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
        - Kaikki luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.

        Miksei totuus uppoo? Koska langennut maailma HYLKII totuutta/Jumalaa. Lankeemus tuotti mm. seuraavat asiat:
        - Pelko
        - Totuuspakoilu
        - Syyllisyyden ulkoistaminen
        - Teknologinen kehitys (tiedonpuun hedelmä)

        Genesis:
        3:6 Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.
        3:7 Silloin aukenivat heidän molempain silmät, ja he huomasivat olevansa alasti; ja he sitoivat yhteen viikunapuun lehtiä ja tekivät itselleen vyöverhot.
        3:8 Ja he kuulivat, kuinka Herra Jumala käyskenteli paratiisissa illan viileydessä. Ja mies vaimoineen lymysi Herran Jumalan kasvojen edestä paratiisin puiden sekaan.
        3:9 Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?"
        3:10 Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin."
        3:11 Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"
        3:12 Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin."
        3:13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin."

        Kuten huomaat, olematon evoluutio ei selitä mitään. Raamattu selittää. Vai uskotko, että evoluutio tuotti Raamatun ittensä (evoluution) kiusaksi?

        Taas pihalla loikkii spammakko.


      • khaonymos kirjoitti:

        Taas pihalla loikkii spammakko.

        selitä




      • yurki1000js kirjoitti:

        Maailmansota uhkaa. Kandee pitää silmällä PUTINIA :D:D:D

        https://www.youtube.com/watch?v=oKzeM_zYs5M

        VAKAVAA

        Venäjällä on sakkia, joiden mukaan SUOMI kuuluu Venäjälle. On mahdollista, että VANHA RAJA otetaan uusiokäyttöön.

        https://www.google.fi/#q=suomen raja 1323

        TUKHOLMAN PROFETIA 1984

        https://www.google.fi/#q=tukholman profetia 1984

        En ota kantaa mihinkään profetioihin (tässä yhteydessä) mutta emmeköhän me siitä voi lyödä kättä päälle, että Putin on tai ainakin voi olla uhka Suomelle - tavalla tai toisella. Tai jos tarkempia ollaan niin kai se uhka on se Venäjällä nykyään vellova militaristinen nationalismi ja supervaltameiningin kaipuu, mikä nyt valitettavasti tuppaa läiskymään ongelmien muodossa ympärilleena aina.

        Nyt siis ilman mitään vihanlietsontaa tarkoitan, että Venäjä on toisinaan vähintään arvaamaton ja sotilaallisessa mielessä kunnioitettava naapuri ollut kautta historian ja nykymeno siellä näyttää aina vain entistä provosoivammalta. En usko, että siellä kovin moisella pieteetillä fiilistelään meikäläistä itsenäisyyttä, mikäli Äiti Venäjän tarpeet vaativat muuta Itämeren piirissä.


      • khaonymos kirjoitti:

        En ota kantaa mihinkään profetioihin (tässä yhteydessä) mutta emmeköhän me siitä voi lyödä kättä päälle, että Putin on tai ainakin voi olla uhka Suomelle - tavalla tai toisella. Tai jos tarkempia ollaan niin kai se uhka on se Venäjällä nykyään vellova militaristinen nationalismi ja supervaltameiningin kaipuu, mikä nyt valitettavasti tuppaa läiskymään ongelmien muodossa ympärilleena aina.

        Nyt siis ilman mitään vihanlietsontaa tarkoitan, että Venäjä on toisinaan vähintään arvaamaton ja sotilaallisessa mielessä kunnioitettava naapuri ollut kautta historian ja nykymeno siellä näyttää aina vain entistä provosoivammalta. En usko, että siellä kovin moisella pieteetillä fiilistelään meikäläistä itsenäisyyttä, mikäli Äiti Venäjän tarpeet vaativat muuta Itämeren piirissä.

        Jep. Suurvallat ovat suurvaltoja ja kolmas maailmansota on ennustettu. Uskon sen alkavan tempauksen jälkeen. Tempaus aloittaa vaivanajan. Se on KOVAA aikaa. Kuritus on tarpeen, jotta Jaakobin suku kääntyisi pahoilta teiltään ja kutsuisi Jeesus-kuningastaan apuun. Ilman kutsua Jeesus ei voisi tulla aloittamaan 1000-vuotista rauhaa. Siunatkaamme Luojamme omaisuuskansaa.

        VAIVANAIKA

        Mark. 13:19 Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.

        HOOSIANNA-KUTSU

        Luuk. 13:35 Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi.' Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen.'"

        SIUNAUS

        4Moos. 24:9 Se on kyyristynyt, se on laskeutunut maahan kuin leijona, niinkuin naarasleijona - kuka uskaltaa sitä häiritä? Siunattu olkoon, joka sinua siunaa, kirottu, joka sinua kiroaa!"


    • osteriossilossi

      "Murha ei muuksi muutu, vaikka palstan ateistit mitä väittäisivät. Elämä alkaa HEDELMÖITYKSESTÄ. Abortti on murha. Suomessa murhaajat kuuluvat vankilaan. Pulinat pois!"

      Olet siis eri mieltä Raamatun kanssa.

      • Kiitos. Hyvä kun muistutit. Oikeasti yhteiskunnan tehtävä on lopettaa murhaajat. Hullua on ottaa riski, että murhaaja pääsee toistamaan tekonsa. Tosin. Jos uskoo evoluutioon, elämällä ei ole väliä. Silloin ei ole perustetta suojella elämää. Silloin tappaminen on sallittua.

        EVIL-uutioelämässä nainen voi sanoa abortin jälkeen lääkärilleen: "Nyt kun olet silponut potkivan vauvani, voisitko tulla meille silpomaan hakkaavan puolisoni?"

        "What does the Bible say about the Death Penalty? (Part 1)"

        https://www.youtube.com/watch?v=rWPqWBU2WoM

        ! HERÄÄ SUOMI !


      • yurki1000js kirjoitti:

        Kiitos. Hyvä kun muistutit. Oikeasti yhteiskunnan tehtävä on lopettaa murhaajat. Hullua on ottaa riski, että murhaaja pääsee toistamaan tekonsa. Tosin. Jos uskoo evoluutioon, elämällä ei ole väliä. Silloin ei ole perustetta suojella elämää. Silloin tappaminen on sallittua.

        EVIL-uutioelämässä nainen voi sanoa abortin jälkeen lääkärilleen: "Nyt kun olet silponut potkivan vauvani, voisitko tulla meille silpomaan hakkaavan puolisoni?"

        "What does the Bible say about the Death Penalty? (Part 1)"

        https://www.youtube.com/watch?v=rWPqWBU2WoM

        ! HERÄÄ SUOMI !

        "Oikeasti yhteiskunnan tehtävä on lopettaa murhaajat."

        Kannatat siis kuolemanrangaistusta?

        "EVIL-uutioelämässä nainen voi sanoa abortin jälkeen lääkärilleen: "Nyt kun olet silponut potkivan vauvani, voisitko tulla meille silpomaan hakkaavan puolisoni?""

        Mistä helvetistä nuo sinun harhasi ja kuvitelmasi tulevat? Ulkopuolisilta kusettajilta vai pääsi sisässä kuiskivalta Jumalalta - vai helvetistä? Alan huolestua sinusta - onko todellisuudentajustasi jäljellä enää muuta kuin kirjoitustaito?


      • salmiakkisaluki kirjoitti:

        "Oikeasti yhteiskunnan tehtävä on lopettaa murhaajat."

        Kannatat siis kuolemanrangaistusta?

        "EVIL-uutioelämässä nainen voi sanoa abortin jälkeen lääkärilleen: "Nyt kun olet silponut potkivan vauvani, voisitko tulla meille silpomaan hakkaavan puolisoni?""

        Mistä helvetistä nuo sinun harhasi ja kuvitelmasi tulevat? Ulkopuolisilta kusettajilta vai pääsi sisässä kuiskivalta Jumalalta - vai helvetistä? Alan huolestua sinusta - onko todellisuudentajustasi jäljellä enää muuta kuin kirjoitustaito?

        Olen looginen. Ateistit eivät ole. Ateisti uskoo evoluutioon. Evoluutiossa ei ole moraalikysymyksiä. Siinä on pelkkää ainetta. Aineessa ei ole tunteita eikä ajatuksia eikä luovuutta.


      • Luomukunta

        Jos raamatun sana ( ja ne siinä mainitut henkiolennot) on ainoa moraalin lähde, niin ovatko muiden uskontojen hartaat seuraajat tyystin moraalittomia?


      • kunhan.huomautan
        yurki1000js kirjoitti:

        Olen looginen. Ateistit eivät ole. Ateisti uskoo evoluutioon. Evoluutiossa ei ole moraalikysymyksiä. Siinä on pelkkää ainetta. Aineessa ei ole tunteita eikä ajatuksia eikä luovuutta.

        Et vastannut salmiakkisalukin kysymyksiin. Se ei kai yllätä ketään.

        Ateisti ei usko evoluutioon samassa mielessä kuin sinä ja kaltaisesi Jumalaan. Ateisti on looginen. Sinä et ole. Jos olisit looginen, olisit vastannut salmiakkisalukin kysymyksiin etkä lähtenyt jankuttamaan vanhoja harhojasi.

        Vastaapa tähän: haluatko kirjoituskiellon?


      • Luomukunta kirjoitti:

        Jos raamatun sana ( ja ne siinä mainitut henkiolennot) on ainoa moraalin lähde, niin ovatko muiden uskontojen hartaat seuraajat tyystin moraalittomia?

        Hyvä kun otit puheeksi. Nimittäin paratiisissa ei ollut uskontoja. Uskonnot, ml. ateismi, ovatkin lankeemustuotteita. Sen sijaan usko/Jeesus vapauttaa uskonnoista ja ukonnollisuudesta.

        Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.


      • Kunhan: "Haluatko kirjoituskiellon?"

        Puhun asiaa. Luoja on. Luominen on. Evoluutiota ei ole.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Kunhan: "Haluatko kirjoituskiellon?"

        Puhun asiaa. Luoja on. Luominen on. Evoluutiota ei ole.

        Höps


    • Taikauskonnoton

      Ihmisten kuoliaaksikivitykset, joita jyri kiihkeästi ajaa, ovat murhia eikä mitään muuta.

    • "Elämä alkaa HEDELMÖITYKSESTÄ."

      Ei ala. Vai väitätkö etteivät munasolut ja siittiöt osoita selvästi elollisille olennoille tyypillisiä piirteitä?

      • Tollai

        Masturboitko? Vastuuton!


      • Kekek. Ihmisyksilön elämä alkaa hedelmöityksestä. Ymmärrätkö nyt?


      • yurki1000js kirjoitti:

        Kekek. Ihmisyksilön elämä alkaa hedelmöityksestä. Ymmärrätkö nyt?

        yurki. Onko sinulla esimerkkejä siitä, että aborttien kieltäminen olisi jossakin johtanut hyviin seurauksiin?



    • Kirjakääröt

      Ps.139:16. Biblia. Sinun silmäs näkivät minun, kun en vielä valmistettu ollut, ja kaikki päivät sinun kirjaas olivat kirjoitetut, jotka viellä oleman piti, joista ei yksikään edellä tullut ollut.

    • yurki?

      Luuletko tekstiesi edistävän asiaasi?

      • Mitä ihmeen asiaa?


      • salmiakkisaluki kirjoitti:

        Mitä ihmeen asiaa?

        Totta.



    • FAKTA:
      - Murhan määrittelee maallinen esivalta.
      - Raamattu käskee totella maallisen esivallan lakeja.

      Pulinat pois!

      • yurki2000jx

        Oletko kaksosveli?


      • Ja.taaskin.asialinjalle
        yurki2000jx kirjoitti:

        Oletko kaksosveli?

        Selvästi hän on se viisaampi veljeksistä.


    • fdfdfdffll

      Yurki on henkisesti sairas idiootti, olet liian tyhmä ekskustelemaan.

      • Hifk. Pyydän sinua palaamaan asiaan jos ja kun LUOMINEN kiinnostaa.

        LOGIIKKA

        Jos uskoo evoluutioon, on syytä pillittää SUORAAN evoluutiolle. Simbeliä:)


      • marqqu70000sn

        Luominen ei kiinosta EVOLUUTIO on totuus. SUORAAN!
        Havahtukaa harhoistanne ja POLTTAKAA kaikki RAAMATUT.


      • marqqu70000sn kirjoitti:

        Luominen ei kiinosta EVOLUUTIO on totuus. SUORAAN!
        Havahtukaa harhoistanne ja POLTTAKAA kaikki RAAMATUT.

        Evoluutiota ei ole. Tämä on Hyvä Sanoma. Pelastus on tarjolla:)
        https://www.youtube.com/watch?v=c-c1E5j3xD0


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      157
      2262
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      120
      1715
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1590
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      98
      1487
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1332
    6. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      223
      1285
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      58
      1273
    8. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      212
      1237
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1121
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      252
      976
    Aihe