Moi! Oon 11 vuotias tyttö ja ajattelin ostaa Känken repun (tiiän ettei se oikeesti kirjoteta noin) mut en oikeen tiiä minkän lainen reppu se on, onko se hyvä, tai ees hintansa arvonen... Melkeen mun kaikilla kamuilla on se ja se on oikeesti ihana reppu ku oon nähny mut mun äiti ei tykkää Känken repuist... Se sanoo et se on ruma reppu... Paitsi sehän on mun oma päätös minkän repun haluun/ostan :D Ajattelin ostaa sen omil synttäri rahoil ku mun vanhemmat ostaa jo mulle niin paljon jo kaikkee... Ja sit se kuitenki sanoo etten tuhlaa rahojani noin rumaan, kalliiseen reppuun... :(
Nii, ni onks kenelläkään Känken reppuu, onks se hyvä reppu vai häh? Huonot puolet ja hyvät puolet? Tiedän, ettei se ole kamalan iso reppu joten sitä ei nyt tarvitse mainita.
Kertokaa kokemuksianne Känken repusta, mitta ei mitään sellasia kommentteja : "Se on ruma älä vaan mee tuhlaa rahojas sellaseen roskaan" ku haluun siis tietää mielipiteitä niiltä kenellä on sellainen/on ollut :)
Tiedän, että se ei kirjoiteta Känken :)
Kiitos jos vastaat! :)
Känken repusta asiaa :)
7
<50
Vastaukset
Mikä vitun känken
- Sellanesaatana
Se on sellanen saatanan syöpänen hurrireppu johon mahtuu ehkä just ja just joku sentin mittanen rumba-dildo ja joka näyttää 30v lehmältä
- ostavaan
Jos saatte siitä syövän, suosittelen menemään lääkäriin :)
Osta Kånken huoletta, hyvä reppu. Kesällä hihnar saattavat hiertää hieman kesällä kun on vain yksi kerros vaatetta suosittelen käyttämään eri reppua silloin.
Kånken sopii vaatteisiin hyvin ja ihan kiva muotireppu. Itselläni on Kånken ja se on kestänyt jo 10 vuotta. Erittäin hyvänä on pysynyt ja hyvä vahakerros, koska jos sataa ei vettä mene reppuun. Tämä saattaa olla massaa, mutta osta sellainen reppu kuin haluat. Älä ota Kånkeniä siksi, että kaikilla muillakin on sellainen! Vain sen takia koska haluat :) Hinta on yleensä yli 60 euroa. En suosittele ostamaan kirpputorilta vaikka halvalla saisikin, koska saattavat olla feikkejä. Aidon Kånkenin tuntomerkit: Kettulogo, taskut sivuilla, johon voi laittaa vesipullon, "erikoinen" kantokahva.
Toivottavasti tästä oli apua! :)
Kännykällä ja tabletilla se ruotsalainen å löytyy, kun painat a-kirjainta pitkään ja valkkaat sen avautuvasta valikosta. :)
Siitä Kånken-repusta en tiedä juuri mitään, mutta pikaisen käpistelyn perusteella se tuntuu ylihintaiselta ominaisuuksiinsa nähden.- HaluunKänkenin
Tiedän kyllä, että se löytyy näppäimistöstä, mutta kun siihen tulee jostain syystä q tilalle...
HaluunKänkenin kirjoitti:
Tiedän kyllä, että se löytyy näppäimistöstä, mutta kun siihen tulee jostain syystä q tilalle...
Kirjoitatko tietokoneella? Onkohan sinulla nyt käytössä jotkut ei-suomalaiset näppäimistöasetukset tai joku epästandardi näppäimistö.
- HaluunKänkenin
Kirjoitan puhelimella ja löysin sen å:n jo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan543815- 1632891
- 1562148
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l171847- 1371686
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.451621Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2781474Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde91408Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2401370Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on711336