Suomen NATO-jäsenyys.

Olisi historiallinen täydentymä ja tunnustus Väinö Tannerin, Asevelisosialistien ja "Taantumuksellisten Oikeistovoimien" elämäntyölle ja viivytystaistelulle 1945-1962!
Olen puhunut.

36

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KiitosEiEnää

Toivottavasti olet puhunut viiimeistä kertaa. Ainakin Natosta. Sulla on hirttänyt levy siitä aiheesta päälle pahemman kerran.

• Mekkopojun maaninen vaihe jyllää Brasiliassa, vissiin akka on lukinnut hotellihuoneeseen. :D

• Minä puhun NATO:sta juuri silloin ja niin paljon kuin tarpeelliseksi katson!

• ettäsilleen
        OikeistoSosDem kirjoitti:

Minä puhun NATO:sta juuri silloin ja niin paljon kuin tarpeelliseksi katson!

Mene hoitoon, tai sitten nato-palstalle hokemaan sairauttasi.

• OikeistoSosDem kirjoitti:

Minä puhun NATO:sta juuri silloin ja niin paljon kuin tarpeelliseksi katson!

Siitä vaan, asia ei siitä mihinkään muutu. Natoon ei olla menossa.

• ettäsilleen kirjoitti:

Mene hoitoon, tai sitten nato-palstalle hokemaan sairauttasi.

Hoitoa tarvitsisivat Jälkisuomettuneisuuden tilassa elävät tosiasioiden kiistäjät.

• DV8_HellRaiser kirjoitti:

Siitä vaan, asia ei siitä mihinkään muutu. Natoon ei olla menossa.

Kuvitteletko ettei asiassa tarvittaessa voitaisi toimia hyvinkin nopeasti.

• hullullehoitoajapian

Kuvitteletko ettei asiassa tarvittaessa voitaisi toimia hyvinkin nopeasti.

Asiassa voidaan toimia nopeastikin, kun sinulle kirjoitetaan lähete pakkohoitoon.

• järkirealismi

Naton jäsenyys olisi pitänyt ymmärtää hakea silloin kun muutkin entisen Neuvostoliiton kanssa YYA-sopimuksen kaltaisen sopimuksen omanneet nykyiset EU-maat Natoon hakeutuivat.

Se, että Suomi on jäänyt ainoaksi Venäjään rajoittuvaksi EU-maaksi, joka ei ole Naton jäsen, on järjetöntä, vaarallinen ja hirmuinen virhe.

• oksettavahölmöse

Väsymätön tollo tää demu..Oksettaa sen tyhmyys.. Kiimasaan vaatii Suomen tuhoa..

• Tiltun tyhmyys vain naurattaa.

• jatka.vaan.trolljasi

Tiltun tyhmyys vain naurattaa.

Kiroitat muka aamuyöstä Brasiliassa. Kyllä tiltun tyhmyys naurattaa.

• jatka.vaan.trolljasi kirjoitti:

Pärjään vähillä unilla. Kyllä se vituttaa kaalimaan Tiltuja kun Suomi hakee piakkoin NATO-jäsenyyttä. Luultavasti myös Putin pistetään kv. oikeuden eteen sotarikoksista.

• natokimaoksettaajo
        jatka.vaan.trolljasi kirjoitti:

Rlhönaurut baltiantiltulle ,demuapinalle.Noin syvä typeryys pako periytyä suvussa..Oletko cian palkintomatkalla, jota et antsaitse..

• natokimaoksettaajo kirjoitti:

Rlhönaurut baltiantiltulle ,demuapinalle.Noin syvä typeryys pako periytyä suvussa..Oletko cian palkintomatkalla, jota et antsaitse..

Opettele Tiltu oikinkirjoitus. Ryssä on oikeasti vähän yksinkertainen. Paljonko Putin maksaa? Vai oletko ruokapalkalla?

• relaa_dumppi

Demu hei...Onks sun selitys lääkitys, sairaus, viina , seksinpuute vai mikä mättää?

Tosi dorkasti skrivaat noissa joutavissa horinoissasi.

Ootko pölhöpohjalaisii?

• Ei vaan vilpitön huoli kansakunnan turvallisuudesta. Dillet eivät tajua maailman muuttuneen.
        Pohjanmaalta olen kyllä kotoisin.

• VoissaPaistetut

Kepun neuvostonorsut ovat turvallisuusuhka.

• Voidaan jopa kysyä että jos vastustaa NATO:a onko silloin kysymys epäisänmaallisesta toiminnasta. Vaikka olisikin vain "Jälkisuomettunut" tai "Hyödyllinen Idiootti".

• revihäntuostaknituohta

Voidaan jopa kysyä että jos vastustaa NATO:a onko silloin kysymys epäisänmaallisesta toiminnasta. Vaikka olisikin vain "Jälkisuomettunut" tai "Hyödyllinen Idiootti".

Miten voikin suomalaisista valtaenemmistö olla noin epäisänmaallista?
        Vai onkohan asia nyt kuitenkin niin, että suurin osa onkin isämaallista, ja siksi vastustaa natoa, kuin myöskin Venäjän toimintaa.
        Mutta sinähän punamekko oletkin se kaikkein epäisämaallisin, ja olet valmis antamaan isämaasi täysin ilmaiseksi jenkkilän rosvojen rahastamaksi.
        Noinhan teidän helkutin ketkujen toimesta on käynyt, ettemme enää omista edes pohjavesiämme.
        Kylä täytyy olla aivan mielipuoli tuollainen ameriikan tiltu, joka tietenkin 70-luvulla nuoli neukkulaa/venäjää, ja piti paratiisina.
        No ei se mitään, kirjoittelis edes sossupalstalle, niin sossudemuketkuista saisivat oikean kuvan punaisena työväenpuolueena.
        Eli kuten huomaamme SAK/demarimafia on pelkkä ökyrosvojen perustama työlästen kusetusosasto ökyrosvojen pussiin.

• revihäntuostaknituohta kirjoitti:

Miten voikin suomalaisista valtaenemmistö olla noin epäisänmaallista?
        Vai onkohan asia nyt kuitenkin niin, että suurin osa onkin isämaallista, ja siksi vastustaa natoa, kuin myöskin Venäjän toimintaa.
        Mutta sinähän punamekko oletkin se kaikkein epäisämaallisin, ja olet valmis antamaan isämaasi täysin ilmaiseksi jenkkilän rosvojen rahastamaksi.
        Noinhan teidän helkutin ketkujen toimesta on käynyt, ettemme enää omista edes pohjavesiämme.
        Kylä täytyy olla aivan mielipuoli tuollainen ameriikan tiltu, joka tietenkin 70-luvulla nuoli neukkulaa/venäjää, ja piti paratiisina.
        No ei se mitään, kirjoittelis edes sossupalstalle, niin sossudemuketkuista saisivat oikean kuvan punaisena työväenpuolueena.
        Eli kuten huomaamme SAK/demarimafia on pelkkä ökyrosvojen perustama työlästen kusetusosasto ökyrosvojen pussiin.

Ja piu pau paimenpoika sulle. 1968 syntyneenä kuulun ensimmäisiin länteen suuntautuneisiin sukupolviin. Ja mitä Ryssän nuolentaan tulee niin K-linjan kontallaanolo on historiamme todellinen häpeätahra.

• TaasTätä

Ja piu pau paimenpoika sulle. 1968 syntyneenä kuulun ensimmäisiin länteen suuntautuneisiin sukupolviin. Ja mitä Ryssän nuolentaan tulee niin K-linjan kontallaanolo on historiamme todellinen häpeätahra.

Sanonkoma mihin sä olet suuntautunut ?

• TaasTätä kirjoitti:

Sanonkoma mihin sä olet suuntautunut ?

Ei kuule kiinosta.

Suomalainen on vain saatanan hidasjärkinen ettei se tajua omaa parastaan.

• dhnytd

Tässä yksi hidasjärkinen

http://www.kauppalehti.fi/uutiset/kenraali-hagglund-venaja-antoi-suomelle-varoituksen/kZd6jYMn?ref=ampparit:1a78&ext=ampparit

Suomalaisten enmmistö tajuaa oman parhaansa, ja pysytellä suurvaltojen pippelinveutteluista erossa, eli päättää itse omista asioistaan, eikä päästää siihen ulkopuolisia valtioita uhollaan, varsinkin sellaisten jotka sotaherkiksi tiedetään, ja sotaa käyvät jo nyt, vaikuttamaan oman aluemme toimintaan.

Osa, vähemmistö joka Obaman ja Bush tyylisten yksilöiden persettä nuolevet huolella, eivät vaan sulata suomalaisten enemmistön kantaa ja halua hoitaa asiat itse, ilman ulkopuolisten sekaantumista ja sotkeutumista asiaan.

• Alamos kirjoitti:

Suomalaisten enmmistö tajuaa oman parhaansa, ja pysytellä suurvaltojen pippelinveutteluista erossa, eli päättää itse omista asioistaan, eikä päästää siihen ulkopuolisia valtioita uhollaan, varsinkin sellaisten jotka sotaherkiksi tiedetään, ja sotaa käyvät jo nyt, vaikuttamaan oman aluemme toimintaan.

Osa, vähemmistö joka Obaman ja Bush tyylisten yksilöiden persettä nuolevet huolella, eivät vaan sulata suomalaisten enemmistön kantaa ja halua hoitaa asiat itse, ilman ulkopuolisten sekaantumista ja sotkeutumista asiaan.

En tunne ketään NATO-jäsenyyden kannattajaa joka nuolisi Bushin ja Obaman persettä. Putinin perseen nuolijoita tässä maassa kyllä riittää. Ei ymmärretä sitä että Ryssä vain alistaa ja halveksii enemmän jos sitä myötäillään.
        Ja mitä suurvaltojen leikkeihin tulee niin kyllä meidän on puolemme valittava ennemmin tai myöhemmin. Olemme länttä ja sillä siisti.

En tunne ketään NATO-jäsenyyden kannattajaa joka nuolisi Bushin ja Obaman persettä. Putinin perseen nuolijoita tässä maassa kyllä riittää. Ei ymmärretä sitä että Ryssä vain alistaa ja halveksii enemmän jos sitä myötäillään.
        Ja mitä suurvaltojen leikkeihin tulee niin kyllä meidän on puolemme valittava ennemmin tai myöhemmin. Olemme länttä ja sillä siisti.

Sehän se ongelmasi onkin, et oikein ymmärrä, että yksinkertaiseti, me emme voi olla "yhtä länttä" täällä idässä, kuin Usa Atlantin takana. Meidän ei siis ole heidän leikkeihinsä, kuten ei Venäjänkään leikkeihin syytä lähteä, vaan pysyä tässä välimaastossa. Länsimaana idän reunalla.

• Alamos kirjoitti:

Sehän se ongelmasi onkin, et oikein ymmärrä, että yksinkertaiseti, me emme voi olla "yhtä länttä" täällä idässä, kuin Usa Atlantin takana. Meidän ei siis ole heidän leikkeihinsä, kuten ei Venäjänkään leikkeihin syytä lähteä, vaan pysyä tässä välimaastossa. Länsimaana idän reunalla.

Yksin emme vain pärjää siinä välimaastossa. Tätä et tunnu itse ymmärtävän. Tottakai ihanne olisi jos meidän ei tarvitsisi liittoutua. Mutta realiteetti on tuo 1300 km maarajaa josta vielä tyhmyyksissämme poistimme maamiinat.
        Sitäpaitsi olimme "sotilasliitosssa" 1948-1990. Vastoin omaa tahtoamme.

Yksin emme vain pärjää siinä välimaastossa. Tätä et tunnu itse ymmärtävän. Tottakai ihanne olisi jos meidän ei tarvitsisi liittoutua. Mutta realiteetti on tuo 1300 km maarajaa josta vielä tyhmyyksissämme poistimme maamiinat.

Paluu nykyisyyteen ja katse tulevaisuuteen on ehdottoman tärkeää, menneisyyn ja sen itkeminen ei enää auta.
        Ei meidän ole tarvis "pärjätä" sen kummemmin tässä välimaastossa, Venäjä ei meistä ole kiinnostunut, ei huolinut edelliselläkään kerralla meidät piestyään, ja Usalle olemme sen verran kaukana tuo 1300 kn;n rajamme" kanssa, että hekään eivät kovinkaan intohimoisesti jos itse päättämme passivoituvat "natoilunsa" kanssa, ole meistä kiinnostunut.

Pärjäämme siis aivan mainiosti, kun olemme suomalaisia itsenäisessä suomessa. Aidosti siis itsenäisiä, ja muodostamme mielipiteemme ja kannanottomme pääasiassa itse !

On tässä pärjätty 70 vuotta ihan kohtuullisesti. Olemme länttä EU jäsen jne. Mitä ihmettä vouhkaat. Itä tai länsi eivät tarvitse Suomea, jos alkavat rähisemään niin lentäähän ne ohjukset meidän yli.

• Alamos kirjoitti:

Paluu nykyisyyteen ja katse tulevaisuuteen on ehdottoman tärkeää, menneisyyn ja sen itkeminen ei enää auta.
        Ei meidän ole tarvis "pärjätä" sen kummemmin tässä välimaastossa, Venäjä ei meistä ole kiinnostunut, ei huolinut edelliselläkään kerralla meidät piestyään, ja Usalle olemme sen verran kaukana tuo 1300 kn;n rajamme" kanssa, että hekään eivät kovinkaan intohimoisesti jos itse päättämme passivoituvat "natoilunsa" kanssa, ole meistä kiinnostunut.

Pärjäämme siis aivan mainiosti, kun olemme suomalaisia itsenäisessä suomessa. Aidosti siis itsenäisiä, ja muodostamme mielipiteemme ja kannanottomme pääasiassa itse !

Aidosti "itsenäisiä" kansakuntia nykymaailmassa ei enää ole. Suomalaisuuskin on aika häilyvä ja muuttuva käsite. Itse miellän itseni ensisijaisesti eurooppalaiseksi ja sitten suomalaiseksi.
        1944 Venäjällä oli muita kiireitä. Lisäksi onnistuimme 9.6.1944 katastrofin jälkeen saamaan torjuntavoiton Kannaksella kiitos Kenraaliluutnantti Oeschin.
        Historiasta pitäisi myös ymmärtää se että talvisodasta jossa olimme yksin selvisimme nippa nappa.
        Kovin luottavainen olet tuon naapurin suhteen noin niinkuin historian valossa.

• DV8_HellRaiser kirjoitti:

On tässä pärjätty 70 vuotta ihan kohtuullisesti. Olemme länttä EU jäsen jne. Mitä ihmettä vouhkaat. Itä tai länsi eivät tarvitse Suomea, jos alkavat rähisemään niin lentäähän ne ohjukset meidän yli.

Mitä nyt Suometuttiin 1956-1981. Jolloin kansakunta menetti moraalisen ryhtinsä ja itsekunnioituksensa. Samaan aikaan kun täällä toistettiin mantraa "rauhanomaisesta rinnakkainelosta" Ryssä kidutti toisinajattelijoita Suomenlahden toisella puolen. Oksettavaa. Mutta pääasia että kauppa kävi!

Aidosti "itsenäisiä" kansakuntia nykymaailmassa ei enää ole. Suomalaisuuskin on aika häilyvä ja muuttuva käsite. Itse miellän itseni ensisijaisesti eurooppalaiseksi ja sitten suomalaiseksi.
        1944 Venäjällä oli muita kiireitä. Lisäksi onnistuimme 9.6.1944 katastrofin jälkeen saamaan torjuntavoiton Kannaksella kiitos Kenraaliluutnantti Oeschin.
        Historiasta pitäisi myös ymmärtää se että talvisodasta jossa olimme yksin selvisimme nippa nappa.
        Kovin luottavainen olet tuon naapurin suhteen noin niinkuin historian valossa.

Luotan tasan yhtä vähän Usahan, kuin luotan Venäjään.
        Usa vaan meistä niin kaukana, ja me lähellä Venäjää, että Usan suunnasta meillä ei ole odotettavissa mitään yllättävää, kunhan emme itse kutsu heitä tänne., se muuten olisi hiukan kuin kutsuisimme samalla Venäläisetkin tänne.

Eikä tosiaan kiinnosta menneet ja niiden itkeminen enää.

• asdfasdfasdfdas

Trollipaja keskustelee itsensä kansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      62
      1223
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      890
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      815
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      84
      659
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      564
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      35
      560
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      534
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      116
      515
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      513
    Aihe