Itsellä on koneessa resoluutiona 1280*1024 ja teen kotisivuja miten saisin parhaiten tehtyä niin että sivut näkyvät hyvin myös muilla resoluutiolla nyt on ollut sitä vikaa kun olen testammut toisella koneella niin kirjaimet/kuvat ovat ollet sekaisin
Sivujen koko
2
269
Vastaukset
Yksinkertaista: tee sivu niin, että se toimii millä tahansa resoluutiolla. (Itse asiassa resoluutio ei tässä ole olennainen vain selainikkunan näyttöalueen koko, joka voi olla ihan mitä tahansa.) Tämä saavutetaan sillä, että ei tehdä mitään. Siis ei tehdä mitään, mikä rikkoisi sivujen toimivuuden missä tahansa. Ei esimerkiksi pikselimääräistä asettelua, ei pikseli- tai pistemääräisiä fonttikokoja jne.
- Iiseeaay
Parasta on jos teet sivu CSS tyylitiedostoilla ja käytät mittasuhteina em-mittaa joka on suhteessa fontin kokoon. Nyt jos surffailija suurentaa esim selaimesta sivun fonttikokoa niin kaikki boksit suurentuu samassa suhteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244