Miksi pastoreita pitää vastustaa?
Siksi, että pastorien ammatin ydin on ahneus, petos ja valehtelu.
Pastorit levittävät mielisairautta nimeltä uskonto.
He tekevät seuraajistaan aivo-orjia, joista tulee kuuliaisia lahkolleen.
Näiltä aivo-orjilta viedään pastorien toimesta rahat ja mielenterveys.
Pastorit ja lähetyssaarnaajat ovat pahoja eksyttäjiä. Hyi olkoon!
Erotaan siis kaikki uskonnoista ja aletaan ateisteiksi. Siitä se normaali itsenäinen elämä alkaa.
Miksi pastoreita pitää vastustaa?
25
91
Vastaukset
- näinsevaanmenee
En tiedä tarvitaanko adventistipastorin hommaan mitään koulutusta? Ainakin ne pastorit joihin olen tutustunut tuntuvat olevan tyhmempiä kuin vasemman jalan saapas. Toisaalta kovin paljoa ei koulunpenkkejä pitäisi tarvita kuluttaa kun on jo oppinut, että saa palkkansa painmentolaistarujen levittämisestä.
Ei tarvitse kun lukea suomen uskontotieteellisen seuran verkkojulkaisua, niin totuus uskonnosta avautuu. Lehden toimituskunnassa on edustettuna Helsingin, Turun ja Itä-Suomen yliopistojen sekä Åbo Akademin uskontotieteen oppiaineet joten se edustaa tämän maan parasta tietämystä uskontotieteen suhteen.
http://uskonnontutkija.fi/ - Pastorin.lahjat
Adventistipastorilta ei vaadita muuta kuin narsistista luonteenlaatua ja kykyä kusettaa ihmisiä.
- näinsevaanmenee
Siitä en tiedä millaista luonteenlaatua vaaditaan. Huvittaa tässä vain se, että jos se adventistipastori on uskontotieteen laitoksella edes hieman aikaansa kuluttanut ja ollut hereillä, niin kognitiivinen uskontotiede, evolutiivinen uskontotiede, HADD eli Hyperactive Agency Detection Device, jne... on tullut hänelle tutuksi. Kyllä luit aivain oikein evoluutioteoriaa sovelletaan myös uskonnontutkimuksessa.
Sitten valmistuttuaan tämä samainen pastori suoltaa kirkossa sontaa siitä miten taikaukko loi maailman kuudessa päivässä ja seitsemännen veti sikeitä. Melkoinen kontrasti eikö vain?
Jaylen Moore kuvasi uskovaisen ihmisen käytöksen näin:
" I ASKED GOD FOR A BIKE BUT KNOW GOD DOESN'T WORK THAT WAY SO I STOLE A BIKE AND ASKED GOD FOR FORGIVENESS"
eli
"Pyysin jumalalta polkupyörää, mutta tiesin, ettei jumala toimi sillä tavalla, joten varastin pyörän ja pyysin sitten jumalalta anteeksiantoa."- tuhnut
Pääsikö sinulta aivopieru?
- kerettiläinen-
Paremminkin pelkkä pieru vain...tämän henkilön kohdalla puhe aivoista on aivan liikaa eli jostakin hampun aiheuttamasta selkäydintuhnusta lienee paremminkin kyse...
- iloinen_naurajaa
kerettiläinen- kirjoitti:
Paremminkin pelkkä pieru vain...tämän henkilön kohdalla puhe aivoista on aivan liikaa eli jostakin hampun aiheuttamasta selkäydintuhnusta lienee paremminkin kyse...
Kerettiläinen, ei muuta kuin HAISTA VITTU! Minä ja Ahtisaari laillistamme pilven ja sille sinä et mahda yhtään mitään, vitun jumarhainen kusipääidiootti.
- tuhnut
iloinen_naurajaa kirjoitti:
Kerettiläinen, ei muuta kuin HAISTA VITTU! Minä ja Ahtisaari laillistamme pilven ja sille sinä et mahda yhtään mitään, vitun jumarhainen kusipääidiootti.
Ohhoh! Oikein huomaa, että tuhnuttelu jatkuu :) :) :) Luulin iloista_naurajaa mieheksi!!! Haista.......Hahhhahhhahhahhahhahhahhahhahhahhahh!!!!
- iloinen_naurajaa
tuhnut kirjoitti:
Ohhoh! Oikein huomaa, että tuhnuttelu jatkuu :) :) :) Luulin iloista_naurajaa mieheksi!!! Haista.......Hahhhahhhahhahhahhahhahhahhahhahhahh!!!!
Haista sinäkin mätä vittu, ääliö.
- kerettiläinen-
Ei kannata kirjoitella sekopää_naurajalle enää mitään tänä iltana, sillä taitaa olla huono LSD-trippi tai känni päällä ja vitsit/naurut vähissä...ties mitä tekee tuossa tilassa...
- iloinen_naurajaa
Ei kannata kirjoitella sekopää_naurajalle enää mitään tänä iltana, sillä taitaa olla huono LSD-trippi tai känni päällä ja vitsit/naurut vähissä...ties mitä tekee tuossa tilassa...
Kerettiläinen, olet uskovainen ääliö, joka ei kestä sitä, että kerroin KARUN TOTUUDEN!!!! Karu totuus kirpaisee sinua ja KOVAA HAHAHAHAHAHAAAAA!!! :-):-):-)
- kerettiläinen-
Kerettiläinen, olet uskovainen ääliö, joka ei kestä sitä, että kerroin KARUN TOTUUDEN!!!! Karu totuus kirpaisee sinua ja KOVAA HAHAHAHAHAHAAAAA!!! :-):-):-)
Sinä et pysty kertomaan mitään, mikä kirpaisisi minua millään tavalla...aivotonta tuhnua koko kirjoittelusi...
- iloinen_naurajaa
Sinä et pysty kertomaan mitään, mikä kirpaisisi minua millään tavalla...aivotonta tuhnua koko kirjoittelusi...
KARU TOTUUS kirpaisee sinua ja KOVAA, et pääse totuutta pakoon HAHAHAHAAHAHAAHHAHAAAAAAAA!!!!
Haista sinäkin mätä vittu, ääliö.
Iloisen_naurajaan sanavarasto tuntuu pienenevän päivä päivältä, tai onko vain muuten se "haista"-kierre päällä? Mutta muista että iloiseksi tuntuvan illankin jälkeen tulee se ankea aamu. Tai niinkuin sanotaan : Illalla hilpeenä kaljaa ... aamulla kalpeena hiljaa ..
Olen samalla linjalla kerettiläisen kanssa siitä, että tunnut olevan niin pois tolaltasi että kanssasi tuskin voi keskustella kun sinulla on tuo haista-kierre päällä - ja valitettavasti se tuntuu olevan aika usein .. mutta jos vaihdat nimimerkkiä niin voit keskustella itsesi kanssa ja kehua tuota haistatteluasi vaikka viisaudeksi :=) .. Siis siksi viisaudeksi jota huumeista saa - niin olet kertonut.
alex
- iloinen_naurajaa
Minulla rullaa!!! Kielenkäytöstäni näkee, mistä sosiaaliluokasta olen. Tuhnu...tuhnu...tuhnu...jne...jne...
- iloinen_naurajaa
Haista vittu, nikkivaras.
- iloinen_naurajaa
Nikkivaras sekoilee! Tuo ei ollut minun kirjoittamani! HAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAH! Minun sosiaaliluokani nyt on kaikkien tiedossa.
- iloinen_naurajaa
Nikkivaras sekoilee! Tuo ei ollut minun kirjoittamani! HAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAH! Minun sosiaaliluokani nyt on kaikkien tiedossa.
Haista vittu, pelle.
- nikkivaras
Haista vittu, pelle.
Haista pettu ville!
No voi hyvänen aika ? Etkö sinä edes enää huomaa että keskustelet itsesi kanssa? Haloo - katso peiliin kuva jonka näet on sinun peilikuvasi .. siellä olet sinä .. se on sinun kuvasi siellä peilissä.
alex
- iloinen-nauraja
Tuohon aloitukseeni vielä. Minun tietoni pastoreista perustuu oikeasti lähinnä arvailuihin mutta olen asioista melko hyvin perillä, sillä saan näkyjä näistä asioista.
- iloinen_surffaaja
Nikotiinivaras!
- iloinen_naurajaa
Vitun pastorit ja uskovaiset sekoavat entisestään kun kerroin KARUN TOTUUDEN HAHAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHHAAA!!! :-):-):-)
No, kyllä minäkin voin vastustaa joitain pastoreita tai pappeja tai muita jotka levittävät sitä ikuisen helvetin piina-oppiaan - mutta en tieten tahtoen valehdellen. Minä en itse halua halua tulla sellaiseksi joka valehtelee vain saadakseen panetella ja mustata ihmisiä joiden kanssa on eri mieltä. Mutta jos asiallisesti - asiassa pysyen - voi sen tehdä niin juu - miksei ..
Nyt minä en ole pastori, mutta kun tämänkin aloituksen tekijä levittää esimerkiksi minusta mitä ruokottomampia valheita ja tekee sen vain siksi että on eri mieltä esimerkiksi huumeidenkäytön vaarallisuudesta tai onko oikein ostaa alaikäisille alkoholia - niinkuin hän kehuu tekevänsä - silloin ollaan ihan metsässä.
Nyt en ole vielä ehtinyt silmäillä mitä muut ovat vastanneet tähän aloitukseen .. mutta tämä on minun mielipiteeni.
alex- Välttäkääniitää
Muistuttaisun vielä, että kaikissas emmoisissa asuu pikku hyssälä ja risikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763083Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2331969- 661926
- 701625
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22919Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906