Vasemmistoliitosta ykkösvaihtoehto

Kopsasintuolta

Vasemmistoliitto voisi ottaa maamme vasemmistopuolueiden piikkipaikan.

Vasemmistopuolueiden tahtävä on huolehtia tasapuolisuudesta ja nimenomaan heikompien näkökulmasta.

Maahmme on syntymässä uusi kahtijako: vakituisessa työssä käyvät vs. muut. On toki totta että myös vakitöissä olevien välillä on vielä epätasaarvoa, mutta varsinainen kuilu on siis työpaikan ja työttömyyden välillä.

SDP ei saa iroitettua itseään ay-liikkestä, eli palkansaajien lobbareista. Näin ollen SDP ei pysty ajamaan työttömien ja pätkätyöläisten etua, vaan joutuvat jopa heikentämään näiden mahdollisuukisa palkansaajien etuja ajaessaan.

Vasmmistoliitto voisi tehdä näyttävän irtioton ay-liikkestä ja julistautua heikon sankariksi, ja varsinkin niiden joita ay-SDP ei edusta vaan pikemminkin jarrutaa.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14508943/vasemmistoliitosta-ykkosvaihtoehto

5

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiOnnistuKoskaan

Väkivalta kommarien puolue.Mitä vasemmisto on saanut aikaiseksi,kuin jatkuvaa kaaosta?

• Historianopettaja

Perehdy edes poliittisen historian alkeisiin. Vasemmistoliitto perustettiin 25 vuotta sitten vastustamaan kommunistien vaikutusvaltaa suomalaisessa politiikassa.

• Palo.Saaresta

Pienyrittäjien ja itsensätyöllistäjien ja työttömien puolue Suomeen tarvitaankin. Vasemmistoliitto on ainoa sellainen nykyeduskuntapuolueista.

• Herttoniemestä
    • Vaan ei ota. Vasemmistolitto hajottaa itse itsensä ja nykyinen Vasmmistoliitto on kaikkea muuta minä se on tähän sakka ymmärretty.

Duunari vassareista halutaan päästä eroon, punainen väri halutaan hävittää. Tilalla ovat ns. toisarvoiset teemat kuten muunsukupuoliset ja se pyhä Molok, ilmastoteema ja siihen nojautuva vegaaninen elämäntapa.

Muunsukupuolisille vegeaanihenkisille ei riitä pelkkä tasa-arvon saavuttaminen. Vantaalla kunnallisvaalien suunnittelupalaverissä nousi jo esiin teema valkoisen heteromiehen hautajaisista.

Itse kauhistelen tätä nykymenoa ja olen koko ikäni ollut köyhien puolestapuhuja ympäri Eurooppaa. Köyhien ystävänä minusta onkin tullut yllättäen kuonaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      63
      4956
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      73
      4012
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      3672
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      121
      3167
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2954
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2628
    7. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      292
      2392
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2256
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1953
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108