mite kaikki menee
https://www.youtube.com/watch?v=ro3iFhEPAPQ
On se kumma humppa
15
90
Vastaukset
Ei mene niin. On väliä mitä tehdään niin kuin lapsille. Ei tarvi olla tuhma.
- aläannaaläpelkää
Siis mitä? Nyt joo ymmärsit sen niin..
aläannaaläpelkää kirjoitti:
Siis mitä? Nyt joo ymmärsit sen niin..
Pelko tule tietämättömyydestä ja tiedon yhteen törmäyksestä,tiedät paljon vaaroista ja kuitenkin tiedostat että hyvää on.
Huumeet on pahasta koska rikkoo meidän aivot ja ne ei korjaannut enää joten menetät sen minkä olisit voinut saavuttaa.
Minutkin olisi voinut kuntouttaa lapsena paremmin koska meidät on kehitetty siten kasvaessa ja vahvistuessa kehittyy nopeammin vahvistavia osia aivoihin ja kun siten kehitymme hurjasti lapsuudessa ja voimme myös kärsiä tiettyjen vähyydestä ja ympäristö tekijöistä olemme sähköisesti aina jotenkin toistemme varassa.- hayskaajoulua
Kommenttiahan se tuokin oli:) Minä ole aivojen pesijä ammatiltaan moi..
hayskaajoulua kirjoitti:
Miten ihmeessä aivopesijä olet annan tietoa josta on hyötyä.
- oihravejanam
valtakunta kirjoitti:
Pelko tule tietämättömyydestä ja tiedon yhteen törmäyksestä,tiedät paljon vaaroista ja kuitenkin tiedostat että hyvää on.
Huumeet on pahasta koska rikkoo meidän aivot ja ne ei korjaannut enää joten menetät sen minkä olisit voinut saavuttaa.
Minutkin olisi voinut kuntouttaa lapsena paremmin koska meidät on kehitetty siten kasvaessa ja vahvistuessa kehittyy nopeammin vahvistavia osia aivoihin ja kun siten kehitymme hurjasti lapsuudessa ja voimme myös kärsiä tiettyjen vähyydestä ja ympäristö tekijöistä olemme sähköisesti aina jotenkin toistemme varassa.Lässyn lässyn huimausaineet aivoja riko. Päinvastoin kasvattavat ja laajentavat tietoisuutta sekä helpottavat älykkäimpien sopeutumista muiden joukkoon. Pätee ainoastaan mikäli sitä ei saata ongelmaksi eli narkkaamiseksi van ohimeneväksi spedeilyksi. Kuhan tuumasin.
hayskaajoulua kirjoitti:
Pokemon go kehittäjät myivät pelinä mutta niin kuin liikkeelle lähdöstä ja liikunnallisena sitä ei kaupiteltu vaikka perusidea oli siinä.
- vittumikäpalsta
valtakunta kirjoitti:
Minutkin olisi voinut kuntouttaa lapsena paremmin koska meidät on kehitetty siten kasvaessa ja vahvistuessa kehittyy nopeammin vahvistavia osia aivoihin ja kun siten kehitymme hurjasti lapsuudessa ja voimme myös kärsiä tiettyjen vähyydestä ja ympäristö tekijöistä olemme sähköisesti aina jotenkin toistemme varassa.Aivot uusiutuvat jatkuvasti ja uusia hermokytkentöjäkin syntyy läpi elämän, en tähän väliin ehdi hakea tieteellistä artikkelia siitä mutta samasta aiheesta akoille: http://www.menaiset.fi/artikkeli/hyva_olo/terveys/nain_saat_uusia_aivosoluja_kylla
- ohmyohmy
Tuhmaa on laukoa luulojaan muille ilman referenssiä kuten sinä, sori.
oihravejanam kirjoitti:
Lässyn lässyn huimausaineet aivoja riko. Päinvastoin kasvattavat ja laajentavat tietoisuutta sekä helpottavat älykkäimpien sopeutumista muiden joukkoon. Pätee ainoastaan mikäli sitä ei saata ongelmaksi eli narkkaamiseksi van ohimeneväksi spedeilyksi. Kuhan tuumasin.
https://www.thl.fi/fi/web/mielenterveys/mielenterveyden-edistaminen/keinoja-mielenterveyden-edistamiseen/time-out-aikalisa-elama-raiteilleen/aikalisaohjaajien-materiaalipaketti/paihteet-ja-peliriippuvuus/huumeet/tietoa-eri-huumeista
Katselen kun nuoriso jo sönköttää ja päässä silmät katsoo läntee ja ittään ja minulle vakuutellaa joo se on vaan nykynuorisoa sörpettää tollain.
Tieto kasvaa ajan saatossa eikä se ole vain pelottelua vaan faktaa (joka on tutkittu)
Kun aikuisetkaa osaa säännöstellä ja kuoleman tapaukset lisääntynyt.vittumikäpalsta kirjoitti:
Aivot uusiutuvat jatkuvasti ja uusia hermokytkentöjäkin syntyy läpi elämän, en tähän väliin ehdi hakea tieteellistä artikkelia siitä mutta samasta aiheesta akoille: http://www.menaiset.fi/artikkeli/hyva_olo/terveys/nain_saat_uusia_aivosoluja_kylla
Kyllä ne mutta hitaasti kuntoutus kestää ja on työlästä jonka olisit voinut saavuttaa aiemmin nopeammin on hölmöä olettaa ettei me opita lisää jatkuvasti opitaan.
- justlikeaastronaut
valtakunta kirjoitti:
Kyllä ne mutta hitaasti kuntoutus kestää ja on työlästä jonka olisit voinut saavuttaa aiemmin nopeammin on hölmöä olettaa ettei me opita lisää jatkuvasti opitaan.
Voi voi, kunpa olisit elänyt joskus ja olisit kokenut paljon enemmän mitä vielä nytkin kirjoittelet niin näkökulmasikin olisi laajempi. Sori, mutta etpä tiedä juurikaan miten kokemukset leviävät esim. koulutuspiireissä ja niihin liittyvissä bileissä. Sori.
Voi voi sentään. Yski elämä, tässäkin aspektissa :)
Istuako peukku omassa takapuolessa sohvalla vaiko elää ainoaa elämäänsä? justlikeaastronaut kirjoitti:
Voi voi, kunpa olisit elänyt joskus ja olisit kokenut paljon enemmän mitä vielä nytkin kirjoittelet niin näkökulmasikin olisi laajempi. Sori, mutta etpä tiedä juurikaan miten kokemukset leviävät esim. koulutuspiireissä ja niihin liittyvissä bileissä. Sori.
Istuako peukku omassa takapuolessa sohvalla vaiko elää ainoaa elämäänsä?Tiedän että leviävät mutta ongelma on siinä kun kukaan ei pysäytä kun kuulee. Kun kukaan ei tiedä oikeasta vaaroista mitä pelätä.
justlikeaastronaut kirjoitti:
Istuako peukku omassa takapuolessa sohvalla vaiko elää ainoaa elämäänsä?Minulle lapselleni sano toinen lapsi "minulla on oma huumepiikki" puhutaan 9v kuitenkin.
- niggapleez
Where them girls at? https://www.youtube.com/watch?v=p4kVWCSzfK4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703