Neuvoin vaihtamaan Trumpin. Olivat samaa mieltä.
Vastaukset 21
Takkiin joka tapauksessa tulee. Nyt pitäisi vain keksiä kunniallinen perääntymistie. Bush nuorempi on oikein mukava mies. Muisteli muuten lämmöllä Lipposta.
Liian myöhäistä vaihtaa Trumpia. Sitä paitsi Trump-kriittiset republikaanit hyötyvät tilanteesta kongressivaaleissa. Koko puolue saa taakseen sekä Trump-myönteisiä että Trump-kielteisiä ääniä ja näin kongressiin tulee republikaanienemmistö. Clinton on presidenttinä kusessa, kun ei saa läpi mitään kaavailemiaan uudistuksia, mistä syystä republikaanit voittavat vuoden 2020 presidentinvaalit leikiten. Neljä vuotta on lyhyt aika.
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Liian myöhäistä vaihtaa Trumpia. Sitä paitsi Trump-kriittiset republikaanit hyötyvät tilanteesta kongressivaaleissa. Koko puolue saa taakseen sekä Trump-myönteisiä että Trump-kielteisiä ääniä ja näin kongressiin tulee republikaanienemmistö. Clinton on presidenttinä kusessa, kun ei saa läpi mitään kaavailemiaan uudistuksia, mistä syystä republikaanit voittavat vuoden 2020 presidentinvaalit leikiten. Neljä vuotta on lyhyt aika.
Harmi ettei tuota häränrintaa tahdo saada Suomesta.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Mahdollisuudet voittoon saattaisivat olla nytkin jos pika pikaa vaihdetaan uskottavaan ehdokkaaseen. Niin suuri on vastenmielisyys Clintonia kohtaan osin jopa ns. liberaalien joukossa. Sanoin kyllä selkeästi että mitä päässänne mahtoi liikkua kun moisen annoitte tapahtua.
Sonninrintaa saa helpommin. Tosin useimmissa tapauksissa sitäkin pitäisi kutsua mullinrinnaksi.
Sonninrintaa saa helpommin. Tosin useimmissa tapauksissa sitäkin pitäisi kutsua mullinrinnaksi.
Tuota amerikkalisten käyttämää epäsuoraa grillaustapaa kannattaa kokeilla vaikka siankyljen valmistukseen. Siankyljen keittäminen ennen grillausta on fuskaamista ja barbariaa.
- Mielikuva.ratkaisee
Käytännössä useasti lehmänlihaa.
Mielikuva.ratkaisee kirjoitti:
Käytännössä useasti lehmänlihaa.
Sitkeä lihanpala muuttuu todelliseksi herkuksi kun sitä grillataan epäsuorasti jopa kokonainen vuorokausi. Päälle itsetehtyä barbecue kastiketta nam! Korrektiudesta isäntää kohtaan nautimme alkoholittomia juomia. Mutta hauskaa oli silti.
- isä.Buch.terveisiä
Sitkeä lihanpala muuttuu todelliseksi herkuksi kun sitä grillataan epäsuorasti jopa kokonainen vuorokausi. Päälle itsetehtyä barbecue kastiketta nam! Korrektiudesta isäntää kohtaan nautimme alkoholittomia juomia. Mutta hauskaa oli silti.
Halosen kaudella oli -jääkausi
Ei kertaakaan valtiovierailua Yhdysvaltoihin.
Yhdysvaltain presidenttien tapaamaiset ovat olleet tervehdyspohjaisia tapaamisia laajemmissa kokouksissa.
Miksi Yhdysvaltain presidentillä ei ole erityistä tarvetta tavata Suomen presidenttiä?
-kysy sitä. "lesbo...kommari...jne
- Siltojen.alle
Näytä kuvu Bush nuoremalle, että tuollaiseksi menee kun kravatista nykii.
http://media-cache-ec0.pinimg.com/1200x/81/01/61/81016137118f9eb1be42e3bc9537f887.jpg- Sen.ruman.korston
Tavja ollut jonkun lesbon käsittelyssä...
- WellWell_
The Anchorage Daily Newsin mukaan Bush tyhmempi on 04.10 asti kierrellyt Alaskaa.
Herää kysymys kenen luona siellä Texasissa vierailet.Siis perjantaina 7.10. poikkesimme Texasissa sekoitin itse vähän päivämäärät. Nyt olemme Salvadorissa. Bahian osavaltiossa. Kiirettä on pitänyt.
- Hieno.homma
Siis perjantaina 7.10. poikkesimme Texasissa sekoitin itse vähän päivämäärät. Nyt olemme Salvadorissa. Bahian osavaltiossa. Kiirettä on pitänyt.
Itse lähden ainakin nyt paskalle!
Siis perjantaina 7.10. poikkesimme Texasissa sekoitin itse vähän päivämäärät. Nyt olemme Salvadorissa. Bahian osavaltiossa. Kiirettä on pitänyt.
Mitä kiirettä? Mielikuvituksessa pääsee hetkessä toiselle puolelle maailmaa. Tuossa on sinun tarinasi:
https://www.youtube.com/watch?v=KQRDiFeTjKoDV8_HellRaiser kirjoitti:
Mitä kiirettä? Mielikuvituksessa pääsee hetkessä toiselle puolelle maailmaa. Tuossa on sinun tarinasi:
https://www.youtube.com/watch?v=KQRDiFeTjKoSitten sun pitää tyytyä siihen.
Sitten sun pitää tyytyä siihen.
Mielikuvitusmatkasi ja puolueperustamisesi vain huvittaa minua, ei siinä mitään tyytymistä. Omahan on asiasi
- Lentävä.kuvitus
Bush nuoremman ja käy Rumppia tapaamassa antamassa ohjeita.
Älkää nyt kiistäkö, kun mies on matkalla.
Eihän se nyt haittaa vaikka todellisuudessa Sivasta ostamassa makaroonia.
Meidän tulee nämä hyväksyä, kun täällä ollaan. DV8_HellRaiser kirjoitti:
Mielikuvitusmatkasi ja puolueperustamisesi vain huvittaa minua, ei siinä mitään tyytymistä. Omahan on asiasi
Vittuako siinä sitten jauhat.
- Munakarva-auJombbenJOHT
Lentävä.kuvitus kirjoitti:
Bush nuoremman ja käy Rumppia tapaamassa antamassa ohjeita.
Älkää nyt kiistäkö, kun mies on matkalla.
Eihän se nyt haittaa vaikka todellisuudessa Sivasta ostamassa makaroonia.
Meidän tulee nämä hyväksyä, kun täällä ollaan.Minäkin ajattelin käydä Neroa tapaamassa Roomassa. HO HOO HO HOO!
Vittuako siinä sitten jauhat.
En kun sinun mielikuvitustasi, vittu on eri asia jos et tiennyt. ;DDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511