Kielletty fantasia

Fantasia-ei-haave

Minulla on nuoriin liittyvä fantasia. Ei haave, vain fantasia.

Olen vastannut pariskunnan ilmoitukseen, missä he hakivat alistuvaa kiusattavaa. Nyt olin mennyt heidän luokseen. Olin alasti ja he olivat sitoneet minut gynekologin pöytään, kädet kiinni tekineen sivuilla, jalat sidottuina koholle telineissä ja persus avoimena. Sitten soi heidän puhelimensa ja lopuksi he toteavat, että sori, täytyy käydä asioilla, viipynevät tunnin, lähtevät ja minä jään makaamaan siihen pöydälle.

Jonkin ajan kuluttua ovi aukeaa ja heidän lapsensa ja kaverinsa tulevat sisälle. Nelisen tyttöä ja kaksi poikaa, iältään 12-15. Tulevat siihen viereen katselemaan ja koskettelemaan. Vaikka tilanne onkin minusta kauhea, ei sellaista koskettelua kestä kullin jäykistymättä. Joskin ajan kuluttua jonkun käsi painuu suoleeni, yksi pojista nousee pöydälle imettämään pippeliään ja joku runkkaa kulliani. Sitten toinen poika alkaa naida minua peppuun, yksi tyttö nousee kasvoilleni ja toinen alkaa ratsastaa kullillani. Tuota leikkiä jatkuu ja jatkuu, kunnes pihalta kuuluu auton ääni, jolloin lapset poistuvat ja jään siihen odottamaan pariskuntaa.

19

1077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Upee tarina

• Anonyymi

Jaahas spedellä taas visertää korvien välissä buaahaa

• Anonyymi

Jaahas spedeilijällä taas sekottaa. Alat olla jo valmista kauraa niuvanniemmeen. Tuo viserrys korvien välissä on tosi paha juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas spedeilijällä taas sekottaa. Alat olla jo valmista kauraa niuvanniemmeen. Tuo viserrys korvien välissä on tosi paha juttu.

Oohh spede kilahti buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oohh spede kilahti buaahaa

Jaahas spedellä taas sekottaa todella pahasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas spedellä taas sekottaa todella pahasti.

Diu diu pus pus nus nus 😘

• Anonyymi
    • Et voisi edes vastustella.

• Anonyymi

Spede teki tepposen ja käy tamtam niuvanniemi here I cam....buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Spede teki tepposen ja käy tamtam niuvanniemi here I cam....buaahaa

Delaa hönö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Delaa hönö.

Spede kilahti buaahaa

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ja krp vinkattu

• Anonyymi

H­­­e­­­i! Ku­­­ts­um­­me sinu­t kä­ymään u­ude­­ss­­a chatis­­sa! Mei­­tä on yl­­­i miljo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/F3z6S6

• Anonyymi

Erittäin sairas fantasia, kannattaisi hankkia apua.

• Anonyymi

Ota tutti pois suusta ja pyydä hoitajaa vaihtamaan sinulle kuivat vaipat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin spedeltä tuli löysät pöksyihin hyh hyh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ehkä omasta kokemusta tätä ymmärrä mutta aikuiset eivät ime tuttia, käytä vaippoja tai tarvitse hoitajaa.
        Kaikki eivät ole sellaisia kuten sinä, otan osaa tilanteestasi.

Terve aikuinen mies ei myöskään haaveile 12-15 vuotiasta, tätäkään et tietenkään käsitä sairautesi johdosta.

Lauseen loppuun tulee myös piste.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3523
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2359
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2188
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1947
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1542
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1399
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1262
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1210
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1165
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1149
    Aihe