Tilasin 4 viikkoa sitten jääkaappipakastimen ja pölynimurin powerilta, tuotteita piti olla hyllyssä...
2 viikon jälkeen soittelin liikkeseen ja kyselin tuotteista, eivät osannet sanoa toimitusaikaa.
3 viikon jälkeen kirjoitin heidän sivuillensa kummastakin tuotteesta huonot arviot asiallisesti, mutta eivät ole julkaisseet niitä... HAHA!
Viimeinen kerta kun tilaan mitään powerilta...
Power.fi ei julkaise huonoja arvosteluja
3
124
Vastaukset
- terzko_k82
No kannattiko tilata powerilta, kannattaa lukea netistä eka ennen kuin tilaa mistään tommoisesta
- öjlk
Ei kai huono palvelu ole niiden tuotteiden vika?
Tuotearvostelut on tuotteeseen liittyviä arvosteluja, firman toiminnan arvostelun paikka on muualla. - MieleWDA101
Kirjoitin nettikauppaan ⭐️⭐️⭐️⭐️ arvostelun pyykinpesukoneesta ja varoitin lemmikkieläintenomistajia ostamasta konetta jossa ei ole nukkasihtiä. Sensuuri iski kun arvostelu olisi vaikuttanut ko. mallin myyntiin. Arvostelua ei julkaistu. Mielen oma huoltomekaanikko totesi minulle, että käytössäni ollut identtinen rinnakkaismalli ei selviydy koiran- ja kissankarvoista selviteltyään tukosta kolme tuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076