Härmän naistentanssit?

Vhrms

Millaset keimit? Minkä ikäisiä leidejä?
Mitenkäs ko. leidit suhtutuu viriiliin halukkaaseen herrasmieheen?
Onko aviomiehet mustiksia?

16

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaitiole

      Sun viriilit ja halut on vuohenperseessä.

    • Vhrms

      Löytyi eka mustis! Mut ei se silti estä leidejä harrastamasta. :-)

    • MustaRudolf

      Leidit siälä on ihania ja iältään ihan sopivia. Siitä saamisesta sen verran, että kaikki saa, kaikilta saa mutta kaikki ei saa kaikilta.

    • 34567876789

      onkohan kyseessä ihan viriili tanssimies vaiko joku ns#tangojaska joka tulee paikalle liikaa suaveeta tukassa,kalapuikkoviiksissä,silkkipaita napaan asti auki..tietenkin feikki ketju,rantarolex...tanssien välissä tarinaa löytyy ulkomaan komennuskohteista(rusketus purkista)..näitä on nähty...itsevarmuus 100% lompakosta löytyy vähintään 10 kumia mutta rahaa tuskin ollenkaan ja kopio amex joka ei toimi on sitten ihme...

    • 15151515

      Taitaa aloottaja olla susthin ripiltä päässy oli kiriootus kiäli sellaasta

    • Vhrms

      Sorry 15151515, en osaa kirjoittaa tuota mummu/pappa-murretta, sen verran kauempana olen lähes koko elämäni viettänyt. Mutta sehän ei tosileidejä haittaa, murretta tai jotain muuta erilaista puhetyyliä osaa arvostaa kun käy vähän edempänä kuin mitä oman navan ympärillä pystyy kiertämään. Tuttua tämä ajattelutapa: "mamut vieraspaikkakuntalaiset ja muut vastaavat vie meidän naiset ja vaimot" - ja kyllähän me viedäänkin kun paikallisetkin naiset haluaa sentään jotakin nautintoja körmymiesten sijaan.

      • voiraukkaahahhahhahha

        Piti tulla sitten sieltä edempää pois,ei tainnut olla sinulla siellä vientiä. Ei ole pelkoa sinä et keltään naista vie kyllä tuollaiset tyhjähousut tunnetaan.


    • No.tyypillinen kierrätys keskus.Kyllä oon käteni iltoisin ristinny kun ikä armahti,eikä tarvitse enää kisata karkelois.

    • käytyon

      juu saa sieltä jos pikkusen kuluneepi alusta kelpaa

    • olavikuopijon

      ei muuta kun punaset spiidot jalkaan ja altaaseen vaikuttammaan enssin...sihten liian tiukkat houssut jallasa pyörrähtämmään lattialle solaari rusketuksessa niin kyllä pohjammaan tyttö lmpennee

      • 5897520

        Niin mitä ????????????


      • kovanakunkankila

        Viimeksi ei ollu itellä ollu edes speedoja,kun munasillaan altaalla istuskelin ja vetelin viinirypäleitä naamariin.


    • rouvajärvi

      vieläkö härmän moppi vie naisia huoneeseen ja varastaa korut.

    • 66558888996

      Mikkä helevetin keimit ja mikkä helevetin leidit oikeeta naisia siälä on ja tanssit ikä keimiä ainakaan ravintolas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe