Härmän naistentanssit?

Vhrms

Millaset keimit? Minkä ikäisiä leidejä?
Mitenkäs ko. leidit suhtutuu viriiliin halukkaaseen herrasmieheen?
Onko aviomiehet mustiksia?

16

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaitiole

      Sun viriilit ja halut on vuohenperseessä.

    • Vhrms

      Löytyi eka mustis! Mut ei se silti estä leidejä harrastamasta. :-)

    • MustaRudolf

      Leidit siälä on ihania ja iältään ihan sopivia. Siitä saamisesta sen verran, että kaikki saa, kaikilta saa mutta kaikki ei saa kaikilta.

    • 34567876789

      onkohan kyseessä ihan viriili tanssimies vaiko joku ns#tangojaska joka tulee paikalle liikaa suaveeta tukassa,kalapuikkoviiksissä,silkkipaita napaan asti auki..tietenkin feikki ketju,rantarolex...tanssien välissä tarinaa löytyy ulkomaan komennuskohteista(rusketus purkista)..näitä on nähty...itsevarmuus 100% lompakosta löytyy vähintään 10 kumia mutta rahaa tuskin ollenkaan ja kopio amex joka ei toimi on sitten ihme...

    • 15151515

      Taitaa aloottaja olla susthin ripiltä päässy oli kiriootus kiäli sellaasta

    • Vhrms

      Sorry 15151515, en osaa kirjoittaa tuota mummu/pappa-murretta, sen verran kauempana olen lähes koko elämäni viettänyt. Mutta sehän ei tosileidejä haittaa, murretta tai jotain muuta erilaista puhetyyliä osaa arvostaa kun käy vähän edempänä kuin mitä oman navan ympärillä pystyy kiertämään. Tuttua tämä ajattelutapa: "mamut vieraspaikkakuntalaiset ja muut vastaavat vie meidän naiset ja vaimot" - ja kyllähän me viedäänkin kun paikallisetkin naiset haluaa sentään jotakin nautintoja körmymiesten sijaan.

      • voiraukkaahahhahhahha

        Piti tulla sitten sieltä edempää pois,ei tainnut olla sinulla siellä vientiä. Ei ole pelkoa sinä et keltään naista vie kyllä tuollaiset tyhjähousut tunnetaan.


    • No.tyypillinen kierrätys keskus.Kyllä oon käteni iltoisin ristinny kun ikä armahti,eikä tarvitse enää kisata karkelois.

    • käytyon

      juu saa sieltä jos pikkusen kuluneepi alusta kelpaa

    • olavikuopijon

      ei muuta kun punaset spiidot jalkaan ja altaaseen vaikuttammaan enssin...sihten liian tiukkat houssut jallasa pyörrähtämmään lattialle solaari rusketuksessa niin kyllä pohjammaan tyttö lmpennee

      • 5897520

        Niin mitä ????????????


      • kovanakunkankila

        Viimeksi ei ollu itellä ollu edes speedoja,kun munasillaan altaalla istuskelin ja vetelin viinirypäleitä naamariin.


    • rouvajärvi

      vieläkö härmän moppi vie naisia huoneeseen ja varastaa korut.

    • 66558888996

      Mikkä helevetin keimit ja mikkä helevetin leidit oikeeta naisia siälä on ja tanssit ikä keimiä ainakaan ravintolas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe