Haluaisin lopettaa autokoulun käymisen. Syynä koska saan hermoromahduksia joka kerta kun pitäisi mennä ajotunnille. Olen (tai no, vanhempani) ovat jo maksaneet kaikki kulut, ja minulle on ihan sama saanko rahoja takaisin. Minua kiinnostaa vaan, että miten voin lopettaa sen.
Soitanko heille ja sanon, että "meitsi lopettaa tän jutun" ja se olisi sillä selvä, vai pitääkö minun mennä liikkeeseen ja täyttää jotain lomakkeita?
Autokoulun lopettaminen
2
1025
Vastaukset
- yksinkertaista
Soitat ja sanot ettet jatka. Pyydät sulle kuuluvat rahat takasin ja varmista samalla et saat käydyistä tunneista todistuksen, jos vaikka joskus innostutkin ajamaan, ei tarvii uudestaan suorittaa jo tehtyjä tunteja.
- sinä_itse_päätät
Minä kun lopetin, niin en ilmoittanut mitään sinne autokouluun. Kävin inssiajonkin pari kertaa. Maksoin muistaakseni itse, menneitä rahoja en ole surrut. Menin autokouluun kuten muutkin kaverit, mutta huomasin ajan kanssa ettei ole mun juttu.
Toki vanhemmat valitti silloin keskeytyksestä ja varsinkin kavereita se ihmetytti, mutta itse koin vapauttavan helpotuksen tunteen, kun sain lopetettua.
Aikaa on kulunut nyt 20v. ja olen yhä kortiton. Ajokouluun en ole haikaillut, vaan mulle kortiton elämä käy hyvin. Autokoulun keskeyttäminen ei varmaan kovin monelle tule mieleen ja onhan se kai aika tabu, jos autokoulun keskeyttää. Törmään jatkuvasti siihen, että kortittomuuttani ulkopuoliset ihmettelevät, niin taitaa olla nykysuomessa kortiton lähes ihme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856