Venäjä, Venäjä,Venäjä
Ei naapurillamme ole mitään intressejä Suomea kohtaan! Hölönpölöä!
Venäjä vastustaa NATON laajenemista eikä hyväksy että USAn joukot tulevat itärajamme valvojiksi
Kun nuo uhkat on poissa Olemme Turvassa
Ugghhh
Vainohulluuden Huippu
11
53
Vastaukset
- natoon.äkkii.heti
Mitä se Venäjälle kuuluu jos Vaalimaan raja-asemallakin partioivat kohta Nato-sotilaat? Eihän Suomi kuulu Venäjään, joten ei se ole Venäjän asia päättää Suomen liittymisestä Natoon?
- fawefwe
Ei varmasti kuulukkaan. Mutta kyllä se toimenpiteitä aiheuttaa, pelkästään meidän maantieteellisen sijainnin vuoksi. Tervettä järkeä saa käyttää.
- Panssariryhmä_5
Saksa hyökkäsi aikanaan Venäjälle 150 divisioonalla eikä sekään riittänyt. Kun Kreml nyt pillastuu muutamasta länsivaltojen pataljoonasta pitkällä länsirajallaan, suhteellisuus ei ole läheskään kohdallaan.
- Kaikenseottaa
Lue historiaa. Kyllä se järki palaa takaisin.
- Totuusonseettä
Tälläkin palstalla riehuu venäjävihaa levittävä natopalstan ylipappi. Juuri sellainen koska se homma on mennyt sillä fanaattisen fundamentalistisuuden puolelle. Se korottaa Naton Jumalaksi ja julistaa että karitsan häitä juhlitaan Natosta. Mies on täysin mielenvikainen. Julistaa koko Venäjälle helvetin tuomiota, ja käyttää Venäjän katulapsia hyväkseen lisätäkseen tyhmien vihaa venäjää kohtaan. Amerikasta se keksii pahaa sanottavaa vain saadakseen hyökätä omaa kirjoistaan vastaan mukamas toisena henkilönä.
- hehhh
Natopalstan kaikkein tyhmin natohihhuli on jopa niin tyhmä, että ei osaa kirjoittaa kuin yhden sanan: "natoon". Senkin kirjoittaa varmaan yhdellä sormella:D
Aloittaja on täysin oikeassa. Venäjästä ei ole mitään uhkaa ellemme itse sitä aiheuta lietsomalla vihaa ja riitaa sen kanssa. Venäjä on naapurimaamme ja siksi on ensiarvoisen tärkeää pitää siihen hyvät suhteet. Vihapuheet eivät ole mitään rauhantyötä.
Jokin aika sitten Venäjä ehdotti neuvotteluja Itämeren maiden kanssa jännityksen lieventämiseksi ja lentoturvallisuuden parantamiseksi Itämeren alueella. Suomi yhdessä muiden maiden kanssa kieltäytyi tarjouksesta. Toisin sanoen Suomi vastustaa neuvotteluja rauhan edistämiseksi. Voiko sen typerämpää ulkopoliittista linjaa olla? On turha syyttää Venäjää ilmatilanloukkauksista, jos Suomi jo ennakkoon on kieltäytynyt neuvottelemasta lentoturvallisuuden parantamisesta kyseisellä alueella.
Venäjän politiikka on koko ajan ollut selkeä ja tähdännyt rauhanomaisten kanssakäymisten, kaupan ja kulttuurivaihdon edistämiseen. Kiitos Venäjän presidentille Vladimir Putinille siitä! Suomen ja lännen politiikka on ollut päinvastainen. Ne ovat koko ajan miettineet vain, kuinka rauhanomaisia yhteyksiä Venäjän kanssa voitaisiin vähentää, kieltää ja boikotoida.
Jos Suomi olisi rauhaa rakastava maa, se oma aloitteisesti ehdottaisi neuvotteluja rauhanomaisen kanssakäymisen lisäämiseksi ja jännityksen vähentämiseksi itärajalla ja Itämeren alueella.- putinmyfriend
Joo eihän Venäjästä ole koskaan ollut mitään uhkaa meille. Mitäpä ne meistä haluaisivat...
- sotapolitiikkaa
Uhkaako USA Meksikoa? Pitääkö Meksikon pelätä hyökkäystä?
Sen mukaan mitä on ennen tapahtunut maiden välillä? USA on hyökännyt Meksikoon ja ryöstänyt siltä alueita. USA on edelleen sama maa ja sillä on sama hallintojärjestelmä, joka hyökkäsi aikoinaan Meksikoon. Sinun logiikallasi Meksikon pitää pelätä.
Entä Suomen ja Venäjän tilanne? Isonvihan aikaista tsaarin Venäjää ei enää ole, Neuvostoliittoa ei enää ole. Edelleen pelotellaan niillä vanhoilla uhkakuvilla. Entä Saksa? Onko Puolan Tsekin Ja Slovakian pelättävä Saksaa? Hyökkäsihän Saksa näihin maihin. Entä Pitääkö Ranskan pelätä hyökkäystä?
- Ukkojäärä
En luota veli venäläiseen, syitä löytyy nykyisyydesäkin riittämiin.
Venäjä ajaa toimillaan Ukrainassa, Krimillä, Syyriassa ym. Suomen ja Ruotsin väistämättä Natoon.
Voi olla niinkin että kansansa sortaja fasisti-Sipilä lepakkomiehineen myy Suomen ruskeille laajojen paskamasinamarkkinoiden hinnalla.
Loka-Kehtomäki Moskovaan suurlähettilääksi, myyntityötä edistämään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706