Mikä on pop up -kauppa?
Minä asun täällä Pohjois-Savossa Tuusniemellä Miettilän kylässä eikä täällä mitään pop up -kauppoja ole.
Mikä siis se on pop up -myymälä, eroaako se sellainen putiikki jotenkin tavallisesta kaupasta ja jos eroaa, niin miten?
Kertokee joku ken tietee.
Mitä tarkoittaa pop up -kauppa?
4
4582
Vastaukset
- popupkauppa
Minä en oo ihan varma mutta luulen sen pop up -kaupan tarkoitavan sellaista kauppaa, josta saa tavaroita sitä ahlvemmalla mitä enempi ostaa.
Esimerkiksi jos ostat yhden litran maitoa, se maksaa 0,80 €/l, mutta jos ostat kaksi litraa, on litrahinta 0,79 €, jos ostat kolme litraa, onkin litrahinta 0,78 €/l jne., kunnes se litrahinta laskettuaan riittävän paljon saavuttaa jonkin raja-arvon, vaikkapa 0,62 €/l, johon hintaan saa niin paljon kuin kykenee mukanaan kärräämään.
Siis mitä enemmän ostat, sitä halvemmalla saat, sitä minä luulen sen pop up -kaupan tarkoittavan.
Maajussien etujärjstökin (MTK) on avannut pop up -kapuan Helsinkiin.
https://www.mtk.fi/ajankohtaista/tiedotteet/tiedotteet_2016/lokakuu/fi_FI/lehdistokutsu_popup_ruokaaseuomesta/- Markkinointiekspertti
Ei pop up -kaupalla ole mitään tekemistä ostomääräalennusten kanssa. Pop up -kaupat ovat yleensä tilapäisiä, myynninedistämiseen ja tunnetavuuteen pyrkiviä. Niissä tehdään tuottajaa/tuotteita tutuksi asiakkaille. Yleensä kauppa on auki parista päivästä muutamaan viikkoon. Muistuttaa firman puolelta toiminnaltaan hyvin paljon messuosallistumista.
"Pop up" tarkoitaa englannin kielessä yhtäkkistä ilmestymistä.
- juoppokepulainen2
kyse on maalaisliiton kempele-Sipilän keksimästä termistä
eli
halituksessa vatvotaan vatulointia pop-up-kaupalla jossa
kempele-sipilä saa maalaisliitolle maakuntahallinnon
uuden turhan hallintoportaan joka täytetään kepulaisilla ja joka
pumppaa rahaa kaupungeista maakuntiin kepuleille
samalla taataan kempele-sipilän veronvälttelymekanismit jotka on luonut
persitenttiehdokas matti vanhanen rikkaiden perheiden veronvälttelykonsulttina - pop-upeja
Jos tietokoneessasi tai kännykässäsi ei ole kunnollista adblockeria, voi näytölle putkahtaa vaikka minkälaisia ikkunoita, pop-upeja. Näissä kehoitetaan ostamaan jos jotakin, useimmiten huijaustarkoituksella. Tietoturvakin on syytä pitää tään takia kunnossa. Onkin syytä pysyä erossa kaikesta pop-upiin viittaavasta eikä mennä mukaan persujen salajuoniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222441- 622374
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321510
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201176- 951171