Mikä on pop up -kauppa?
Minä asun täällä Pohjois-Savossa Tuusniemellä Miettilän kylässä eikä täällä mitään pop up -kauppoja ole.
Mikä siis se on pop up -myymälä, eroaako se sellainen putiikki jotenkin tavallisesta kaupasta ja jos eroaa, niin miten?
Kertokee joku ken tietee.
Mitä tarkoittaa pop up -kauppa?
4
4561
Vastaukset
- popupkauppa
Minä en oo ihan varma mutta luulen sen pop up -kaupan tarkoitavan sellaista kauppaa, josta saa tavaroita sitä ahlvemmalla mitä enempi ostaa.
Esimerkiksi jos ostat yhden litran maitoa, se maksaa 0,80 €/l, mutta jos ostat kaksi litraa, on litrahinta 0,79 €, jos ostat kolme litraa, onkin litrahinta 0,78 €/l jne., kunnes se litrahinta laskettuaan riittävän paljon saavuttaa jonkin raja-arvon, vaikkapa 0,62 €/l, johon hintaan saa niin paljon kuin kykenee mukanaan kärräämään.
Siis mitä enemmän ostat, sitä halvemmalla saat, sitä minä luulen sen pop up -kaupan tarkoittavan.
Maajussien etujärjstökin (MTK) on avannut pop up -kapuan Helsinkiin.
https://www.mtk.fi/ajankohtaista/tiedotteet/tiedotteet_2016/lokakuu/fi_FI/lehdistokutsu_popup_ruokaaseuomesta/- Markkinointiekspertti
Ei pop up -kaupalla ole mitään tekemistä ostomääräalennusten kanssa. Pop up -kaupat ovat yleensä tilapäisiä, myynninedistämiseen ja tunnetavuuteen pyrkiviä. Niissä tehdään tuottajaa/tuotteita tutuksi asiakkaille. Yleensä kauppa on auki parista päivästä muutamaan viikkoon. Muistuttaa firman puolelta toiminnaltaan hyvin paljon messuosallistumista.
"Pop up" tarkoitaa englannin kielessä yhtäkkistä ilmestymistä.
- juoppokepulainen2
kyse on maalaisliiton kempele-Sipilän keksimästä termistä
eli
halituksessa vatvotaan vatulointia pop-up-kaupalla jossa
kempele-sipilä saa maalaisliitolle maakuntahallinnon
uuden turhan hallintoportaan joka täytetään kepulaisilla ja joka
pumppaa rahaa kaupungeista maakuntiin kepuleille
samalla taataan kempele-sipilän veronvälttelymekanismit jotka on luonut
persitenttiehdokas matti vanhanen rikkaiden perheiden veronvälttelykonsulttina - pop-upeja
Jos tietokoneessasi tai kännykässäsi ei ole kunnollista adblockeria, voi näytölle putkahtaa vaikka minkälaisia ikkunoita, pop-upeja. Näissä kehoitetaan ostamaan jos jotakin, useimmiten huijaustarkoituksella. Tietoturvakin on syytä pitää tään takia kunnossa. Onkin syytä pysyä erossa kaikesta pop-upiin viittaavasta eikä mennä mukaan persujen salajuoniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131