Kiitos Jumalani

Ylistän Herraa Jumalaani, koska Hän on antanut elämääni niin monta kyyneltä.
Ilmoita

10 Vastausta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Joopa joo, minä uskon joulupukkiin, zeukseen, ukkoon jne
1 VASTAUS:
Kannattaa uskoa joulupukkiin, niin saat joululahjoja.
+Lisää kommentti
Kiitos Herralle Saara Aallosta:)
2 VASTAUSTA:
Aamen!!
KIITÄ ENNEMMIN SEN ISÄÄ JA ÄITIÄ, JOS TYKKÄÄT SIITÄ. EI NE TAI KUKAAN MUUKAAN MITÄÄN HERROJA TAI JUMALIA OLE. SAMOJA SAATAN PALVOJIA ON KAIKKI USKONNON LAHKOT MUKAAN LUKIEN EV.LUT SEURAKUNNAT. TURHAA PASKAPUHETTA KOKO USKONTO. EI KUOLEMAN JÄLKEEN OLE MITÄÄN ELÄMÄÄ EIKÄ YHTÄÄN PAREMPAA OLE TULOSSA, JOS ET ITE OSAA NAUTTIA SIITÄ HETKESTÄ MITÄ ELÄT, TYYTYVÄINEN NIIHIN AIOIHIN MITÄ ON. OMAN NÄKEMYKSEN JA KASVATUKSEN JÄTÄT LAPSILLES JA HENKILÖILLE, JOIDEN KANSSA OLET TEKEMISISSÄ. TOIVOTTAVASTI KUSETTAJA ENNUSTAJAT, MEEDIOT, PAPIT, SEURAKUNTALAISET, AVAIN ROSVOT, VAINOAJAT, PASKAN PUHUJAT, KAIKENLAISET DUUNARIT JA MUUT OIKEAT KRIMINAALIT KUTEN TYÖTTÖMÄT POLIISIT JA MUU HENKILÖKUNTA PÄÄSIS KAKOLAAN TUTKITTAVAKSI. OLISI ENEMMÄN HYÖTYÄ TULEVILLE SUKUPOLVILLE. LÄÄKETUTKIMUKSEN, KÄYTTÄYTYMISTUTKIMUKSEN JA KAIKKEEN MUUHUN. HALUAISIN OLLA VIERELLÄ KATSOMASSA, KUN ON VAITIOLOVELVOLLISUUDET ETTEI VOI KERTOA, NIIN ITSEKKIN SIINÄ SIVISTYISI. MINÄ KYLLÄ KERTOISIN MINKÄLAISET VAIKUTUKSET OLISIVAT JA IHAN KAIKILLE. KAIKKI SEURAKUNNAT POIS JA YKSIPUOLUE JÄRJESTELMÄ POLITIIKKAAN.
+Lisää kommentti
Kiitos Herralle Sabatonista ja Cheekistä.
Ilmoita
olkaa hyvät! olen nimittäin antelias jumala!
Ilmoita
Kiitos kiitos tämä on jo aivan liikaa.
Ilmoita
Kiitos Herralle, että tappoi tänäänkin paljuon syntisiä ihmisiä. Kiitos.
Ilmoita
Jumala on rakkaus ja Rakkaus on jumala.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kiitos Jumalani

Ylistän Herraa Jumalaani, koska Hän on antanut elämääni niin monta kyyneltä.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta