Ylistän Herraa Jumalaani, koska Hän on antanut elämääni niin monta kyyneltä.
Kiitos Jumalani
10
2901
Vastaukset
- uskonasia1
Joopa joo, minä uskon joulupukkiin, zeukseen, ukkoon jne
- NedFlanders
Kannattaa uskoa joulupukkiin, niin saat joululahjoja.
- OlenIloinenTänään
Kiitos Herralle Saara Aallosta:)
- neuvokasta
Aamen!!
- 1VAINOTTUJAVAIENNETTU
KIITÄ ENNEMMIN SEN ISÄÄ JA ÄITIÄ, JOS TYKKÄÄT SIITÄ. EI NE TAI KUKAAN MUUKAAN MITÄÄN HERROJA TAI JUMALIA OLE. SAMOJA SAATAN PALVOJIA ON KAIKKI USKONNON LAHKOT MUKAAN LUKIEN EV.LUT SEURAKUNNAT. TURHAA PASKAPUHETTA KOKO USKONTO. EI KUOLEMAN JÄLKEEN OLE MITÄÄN ELÄMÄÄ EIKÄ YHTÄÄN PAREMPAA OLE TULOSSA, JOS ET ITE OSAA NAUTTIA SIITÄ HETKESTÄ MITÄ ELÄT, TYYTYVÄINEN NIIHIN AIOIHIN MITÄ ON. OMAN NÄKEMYKSEN JA KASVATUKSEN JÄTÄT LAPSILLES JA HENKILÖILLE, JOIDEN KANSSA OLET TEKEMISISSÄ. TOIVOTTAVASTI KUSETTAJA ENNUSTAJAT, MEEDIOT, PAPIT, SEURAKUNTALAISET, AVAIN ROSVOT, VAINOAJAT, PASKAN PUHUJAT, KAIKENLAISET DUUNARIT JA MUUT OIKEAT KRIMINAALIT KUTEN TYÖTTÖMÄT POLIISIT JA MUU HENKILÖKUNTA PÄÄSIS KAKOLAAN TUTKITTAVAKSI. OLISI ENEMMÄN HYÖTYÄ TULEVILLE SUKUPOLVILLE. LÄÄKETUTKIMUKSEN, KÄYTTÄYTYMISTUTKIMUKSEN JA KAIKKEEN MUUHUN. HALUAISIN OLLA VIERELLÄ KATSOMASSA, KUN ON VAITIOLOVELVOLLISUUDET ETTEI VOI KERTOA, NIIN ITSEKKIN SIINÄ SIVISTYISI. MINÄ KYLLÄ KERTOISIN MINKÄLAISET VAIKUTUKSET OLISIVAT JA IHAN KAIKILLE. KAIKKI SEURAKUNNAT POIS JA YKSIPUOLUE JÄRJESTELMÄ POLITIIKKAAN.
- KiitosCheek
Kiitos Herralle Sabatonista ja Cheekistä.
- LUCIFER6-6-6
olkaa hyvät! olen nimittäin antelias jumala!
- JareHenrikTiihonen
Kiitos kiitos tämä on jo aivan liikaa.
- JumalaRankaiseeSyntistä
Kiitos Herralle, että tappoi tänäänkin paljuon syntisiä ihmisiä. Kiitos.
- seitsemänvuotta
Jumala on rakkaus ja Rakkaus on jumala.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253130Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122279Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712153Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051929Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761623Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411431Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta171354Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151096