Ylistän Herraa Jumalaani, koska Hän on antanut elämääni niin monta kyyneltä.
Kiitos Jumalani
10
2794
Vastaukset
- uskonasia1
Joopa joo, minä uskon joulupukkiin, zeukseen, ukkoon jne
- NedFlanders
Kannattaa uskoa joulupukkiin, niin saat joululahjoja.
- OlenIloinenTänään
Kiitos Herralle Saara Aallosta:)
- neuvokasta
Aamen!!
- 1VAINOTTUJAVAIENNETTU
KIITÄ ENNEMMIN SEN ISÄÄ JA ÄITIÄ, JOS TYKKÄÄT SIITÄ. EI NE TAI KUKAAN MUUKAAN MITÄÄN HERROJA TAI JUMALIA OLE. SAMOJA SAATAN PALVOJIA ON KAIKKI USKONNON LAHKOT MUKAAN LUKIEN EV.LUT SEURAKUNNAT. TURHAA PASKAPUHETTA KOKO USKONTO. EI KUOLEMAN JÄLKEEN OLE MITÄÄN ELÄMÄÄ EIKÄ YHTÄÄN PAREMPAA OLE TULOSSA, JOS ET ITE OSAA NAUTTIA SIITÄ HETKESTÄ MITÄ ELÄT, TYYTYVÄINEN NIIHIN AIOIHIN MITÄ ON. OMAN NÄKEMYKSEN JA KASVATUKSEN JÄTÄT LAPSILLES JA HENKILÖILLE, JOIDEN KANSSA OLET TEKEMISISSÄ. TOIVOTTAVASTI KUSETTAJA ENNUSTAJAT, MEEDIOT, PAPIT, SEURAKUNTALAISET, AVAIN ROSVOT, VAINOAJAT, PASKAN PUHUJAT, KAIKENLAISET DUUNARIT JA MUUT OIKEAT KRIMINAALIT KUTEN TYÖTTÖMÄT POLIISIT JA MUU HENKILÖKUNTA PÄÄSIS KAKOLAAN TUTKITTAVAKSI. OLISI ENEMMÄN HYÖTYÄ TULEVILLE SUKUPOLVILLE. LÄÄKETUTKIMUKSEN, KÄYTTÄYTYMISTUTKIMUKSEN JA KAIKKEEN MUUHUN. HALUAISIN OLLA VIERELLÄ KATSOMASSA, KUN ON VAITIOLOVELVOLLISUUDET ETTEI VOI KERTOA, NIIN ITSEKKIN SIINÄ SIVISTYISI. MINÄ KYLLÄ KERTOISIN MINKÄLAISET VAIKUTUKSET OLISIVAT JA IHAN KAIKILLE. KAIKKI SEURAKUNNAT POIS JA YKSIPUOLUE JÄRJESTELMÄ POLITIIKKAAN.
- KiitosCheek
Kiitos Herralle Sabatonista ja Cheekistä.
- LUCIFER6-6-6
olkaa hyvät! olen nimittäin antelias jumala!
- JareHenrikTiihonen
Kiitos kiitos tämä on jo aivan liikaa.
- JumalaRankaiseeSyntistä
Kiitos Herralle, että tappoi tänäänkin paljuon syntisiä ihmisiä. Kiitos.
- seitsemänvuotta
Jumala on rakkaus ja Rakkaus on jumala.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254574
- 1102314
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa981523Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1731446- 611314
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561165Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041128puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo121094- 501049
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931004