Vihreää valoa. Ilmassa tuoksuu jasminin tuoksu. Kuulin vienoa laulua, aivan kuin pieni tyttö laulaisi jossain. Yht´äkkiä laulu loppui itkuiseen ulvahdukseen ja sitten, hiljaisuus. Vihreä valo ja jasminin tuoksu hälvenee ja katoaa. Olen ihmeissäni.
Yht´äkkiä on tosi ahdistunut olo. Pakko on poistua, pihalle.
Katson sisälle ikkunasta, ja siellä liikkuu tumma harsomainen hahmo kohti nurkkaa, jossa hetki sitten loisti himmeästi vihreää valoa. Hahmo katoaa nurkkaan.
Torpan nurkasta heijastelee
4
<50
Vastaukset
- Vihtor.Kirkkonummi
Viikko sitten meilläkin ovia paiskottiin ja vaatteet heiluivat naulakossa. Tää tuttu aave ei pelota paljoakaan. Sille on vaan myönneltävä ja annettava asumisoikeus.
Lämmitin sille Guinnes'n olutta . Jätin lasin eteishallin peilikaapin pöydälle. mökkihöperyyys tai torppahulluus se siellä vilkuttaa ja lauleskelee..
- MasaHiirii
Tuo ei pidä paikkaansa. Olen erittäin sosiaalinen ja avoin.
MasaHiirii kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa. Olen erittäin sosiaalinen ja avoin.
Anteeksi. Hyvä olla avoin jos avoin on. Niin mäkin ja humalassa sosiaalinenkin. Silloin kajastelee valoakin ja orastavaa hulluuttakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883284Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3292894Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911576Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421334Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621282Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741010
- 791007
- 117970
- 72934