Iljan roskaväen paineensietokyky on nolla, he itkevät enemmän kuin munankipeet vanhat piiat. Feministit sentään pistävät itsensä peliin eikä itke vaan netissä. Sanotaan että naiset ovat tunteellisia, mutta eihän kukaan pärjää löllööntyneille valkoisille mukaduunareille akkamaisuudessa.
Mv-lehden lukijat on akkamaisempia kuin feministit
8
86
Vastaukset
- Douchebacci
En lue luetko sinä vai mistä tiedät?
- Suoratappouhkaus
Sinut tapan heti kun saan sijaintisi selville ja ehdin ajoissa paikalle.
- efertg
Mutta kun ottaa huomioon että feministi on ukkomaisempi kuin mies niin silloinhan mv -ölehden lukijat ovat tosimiehiä
- secoseco
Läski
- douchebagin_IP_on_
douchebag-läski :)
Sun kirjoitukset on tän palstan turhimpia. Ihan tiedoksi vain, jos äitis jotain muuta sulle kertoo.
Äitis muuten pääs sahalle töihin ...
ei tule huomenna kertomaan sulle iltasatua. Nyyh.
- Dobbel_dusch
oletpa sinä rasistinen vihapuhuja nimimerkki "douchebag".
Mikä sinulla on hätänä?
Viiraako päässä.
Hae apua hyvä ihminen, nuo ei ole terveen ihmisen puheita. - femakotonsekaisin
Miten ihmeessä femakot eivät ota kantaa naisten alistamiseen, säkittämiseen ja silpomiseen? Taitaa femakkoja kiinostaa vain nuoren tytön pimpero, lesbojahan niistä on 99,9% ja loput sekaisin kuin peikot.
- AllahuAkti
Aloittaja, oletko kahden läskilepakkolesbofeministin lapsukainen? Pllu kuiva vai mikä vaivaa? :D
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510272
- 816863
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon444964- 614567
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724296Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333873- 472888
- 362675
- 402310
- 2161912