Nyrkkiä naamaan ambassadooreille

Pgpfree

Mielestäni ambassadöörit ansaitsisivat reilusti nyrkkiä naamaan!

11

83

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EndeligDeNiro

Robert De Niro on antanut meille sivistyneen Clinttonin kannatajan mielipiteen ja sen että jos ei pidä toisesta ei nyrkillä naamaan lyömisen sanomisessa ole mitään pahaa. Joten nyt saa kaikki ilmaista jota haluaa lyödä nyrkillä naamaan ihan nimeltä.

• Söörkari

Varmasti moni tulee saamaankin nyrkkiä naamaan. Ihmettelen mihin he kuvittelevat piiloutuvansa, kun ovat levittäneet ilosanomaansa lähes 300 maahan.

• Kylläseonpoijaat

Siis kuinka moneen maahan on levitetty? Nyt on minulla mennyt jotain ohi maantiedon tunnilla tai sitten on uusia valtioita perustettu aika monta lisää. Ei heti uskoisi että lähes 300 valtiota. Hurjaa

• saattaanyrkitheilua

Jos taas todetaan huijareiksi niin turpaan todennäköisesti tulee, vaikka toisaalta nämä jotkut ovat niin lampaita, että vaikka heitä kusetetaan he eivät kerrasta viisastu vaan samat kusettajat saavat heiltä taas rahat kun kusetus vain vaihtuu ternimaitokapseleista coineihin.

• Pdffree

Ambassadöörit saa nyrkkiä naamaan ja vaseliinia ahteriin. Buahahahaa! Mitään ette voi!

• tietolisäätuskaakin

Se on juuri nämä yksisoluiset vastustajat kun järki loppuu, niin otetaan nyrkit avuksi.

Hyvin on viiteryhmä paljastanut häiriökäytöksensä, lainvastaisuutensa, valehtelunsa, vähättelynsä, luuseriutensa, väkivaltaisuutensa ja sen että ovat pihalla kuin lumiukot OneCoini etenemisen ja systeemeiden suhteen. :)

Olette kertonee paljon itsestänne ihan huomaamattanne ja varmaankin mukana on myös pelko, että se naapuri rikastuu, HUI!

• HyväNaapuri

Eniten pelkään rivarinaapurini puolesta, kiinnitti kämppänsä ja ajelee ladalla, vastikkeet jo maksamatta puolelta vuodelta, kohta taloyhtiö ottaa haltuun kämpän.
        Uskoaan hän ei ole menettänyt. Lapset käy meillä syömässä ja sanovat isä hullu.
        Yritti saada 5000 lainaksi kun saisi sillä kotiin 35000 heti. Hölmö.

Syyttää nyt meitä, ettei uskota häneen..ei minulla tollasia rahoja ole lainata, enkä mene todellakaan pankkiin pyörittämään hattua ja lisäkiinnittämään asuntoani.

Mikä saa järkimiehen noin yht´äkkiä sekomaan ?

Jokainen normi-ihminen tajuaa konnien vedätykseksi heti, kuuluuko naapurini siihen 5% idioottijoukkoon jotka menee näihin petoksiin mukaan koko rahalla ?

• Greenwood
        tietolisäätuskaakin kirjoitti:

Se on juuri nämä yksisoluiset vastustajat kun järki loppuu, niin otetaan nyrkit avuksi.

Hyvin on viiteryhmä paljastanut häiriökäytöksensä, lainvastaisuutensa, valehtelunsa, vähättelynsä, luuseriutensa, väkivaltaisuutensa ja sen että ovat pihalla kuin lumiukot OneCoini etenemisen ja systeemeiden suhteen. :)

Olette kertonee paljon itsestänne ihan huomaamattanne ja varmaankin mukana on myös pelko, että se naapuri rikastuu, HUI!

Eikös tässä ole onecoiniin pettyneet sitä nyrkkiä tarjoamassa? "Vastustajilla" tuskin mitään intressiä heristellä nyrkkejään. Päinvastoin,saadaan nauttia komediasta. Monen aivopestyn coinistin elämä kyllä muuttumassa tragediaksi.

• Surkeayritys
        Greenwood kirjoitti:

Eikös tässä ole onecoiniin pettyneet sitä nyrkkiä tarjoamassa? "Vastustajilla" tuskin mitään intressiä heristellä nyrkkejään. Päinvastoin,saadaan nauttia komediasta. Monen aivopestyn coinistin elämä kyllä muuttumassa tragediaksi.

Juupa juu, mutta kun totuus tästäkin kerrotaan, niin se on niin ettei tähän ketjuun ole kirjoittanut kuin yksi oikea onecoinilainen ja se olen minä.;)

Jäikin vielä listaamatta tuo, että esiinnytte muka nyrkkiä antavina onecoinilaisina joita ei oikeassa elämässä ole, mutta niinhän se menee jos epärehellisyys on luonteessa ja valehtelu geeneissä.

• Surkeayritys kirjoitti:

Juupa juu, mutta kun totuus tästäkin kerrotaan, niin se on niin ettei tähän ketjuun ole kirjoittanut kuin yksi oikea onecoinilainen ja se olen minä.;)

Jäikin vielä listaamatta tuo, että esiinnytte muka nyrkkiä antavina onecoinilaisina joita ei oikeassa elämässä ole, mutta niinhän se menee jos epärehellisyys on luonteessa ja valehtelu geeneissä.

Tämä on nerokas trollaaja, mutta samalla ÄÄRIMMÄISEN ärsyttävä yksilö. Ei voi muuta sanoa. Nerokasta. Kertakaikkiaan ...

• ternipellet

Säälittää kaikki ne vähävaraiset yksinhuoltajat joita nämä ambassadorit ovat huijannet vuosien varrella. He ovat menettäneet vähät rahansa näille tyhjän lupaajille ja joutuvat sitten lastensa hyvinvoinnista tinkimään kun rahat ovat menneet huijareiden taskuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 598
      9741
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      9
      2431
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      204
      1710
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      22
      1471
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      990
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      937
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      74
      842
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      842
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      41
      792
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      714
    Aihe