"Vain elämää": Tähkällä on ollut "salasuhde"... kuvitelkaa!!! Suu supussa asiasta ei kerro edelleenkään oliko suhde mieheen vai transuun?
Pikkuräppääri Miko Kaappoo se ei voi olla jos menneisyyden asioita?
---
http://www.iltasanomat.fi/vainelamaa/art-2000001930757.html
vain elämää Lauri Tähkä kertoo Vain elämää -sarjassa kokeneensa rakkauden, josta ei saanut puhua.
Vain elämää -sarjassa vietetään tänään perjantaina iskelmäartisti Suvi Teräsniskan päivää. Lauri Tähkä laulaa ohjelmassa Suvi Teräsniskan hitin Vaiettu rakkaus.
– Mä olen kokenut ton, osaan siihen vähän mennäkin, Tähkä kertoo ennen kuin tempaisee ilmoille versionsa hittikappaleesta.
Omakohtaisuus nostaa tunteet pintaan – muillakin kuin Suvilla.
– Mamman syliin heti itkemään, Lauri sanoo esityksen jälkeen Suvia halatessaan ja silmiä kuivatessaan.
Pöydän ääressä muutkin ovat liikuttuneessa tilassa.
– Oliko tuossa sulle jotain henkilökohtaista, se jotenkin tuli tuosta…,Suvi kysyy.
– No joo, olen joskus ollut elämässäni siinä tilanteessa, että on täytynyt vähän pitää suuta supussa, Lauri huokaa.
Vain elämää Nelosella perjantaisin kello 20.
IS - Nelonen
Muusikko Lauri Tähkä (Jarkko Suo) paljasti ...
Elämänkokemusta_on
0
227
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687