Jeesus Kristus . . . KUTSUU SINUA . . . !

HÄN voi . . . uudistaa elämäsi - ja - antaa . . . ilon ja rauhan . . . !

. . .

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1: 12-13 ---> Uudestisyntyminen

Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä, jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.

----------------------------------------------
SINULLEKIN TÄMÄ ON MAHDOLLISTA !
----------------------------------------------

Jesaja 55: 6-7 ---> Etsikää Herraa ja huutakaa häntä avuksi - niin - saatte ARMON

6. Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.

7. Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.

. . .

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
Siunausta ja Herran rauhaa !

30

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RISTIN RYÖVÄRI

      Olen ryöväri --- vääntelehdin ristinpuussa.

      Jumala, kuinka pakottaakaan käsiäni ja jalkojani, naulat syövät niiden lihaa ja henkeäni ahdistaa. Loppuni on tullut.

      Siinä tuskieni keskellä ajattelin elämääni. Miten helvetissä tämä touhu meni näin pieleen ?

      Olihan minulla kunnon koti, ei senpuoleen, äitimuori veisaili ja harrasti jumalisuutta. Mutta isäukko oli ankara ja leikitön mies, se veteli suuttuessaan remmillä ympäri korvia. Ei siinä äitimuorilla ollut paljon sanomista.

      Vähän sitä oli --- sitä rakkautta.

      Siitä se sitten alkoi, viertäminen. Koulua en jaksanut käydä, enkä minä kotonakaan viihtynyt. Jouduin jengiin ja tehtiin ensimmäinen murto, mutta siitä päästivät ehdollisella.

      Mutta viinaan piti saada rahaa, viina auttoi, ja niin tuli tehtyä uusia keikkoja. Tuli matka Keravan nuorisovankilaan, ja niin se kierre sitten alkoi.

      Uusia tuomioita, koevapauksia, matkoja läänille, Konnulle, Sukevalle ja Kakolaan. Sitä se on ollut --- rikoksenuusijan elämää. Karhukopit ja pytyt, ne ovat olleet minun elämääni.

      Voi, että koskee kovasti, tulisi pian loppu.

      Mutta kuka se on tuossa vierelläni ristillä ?

      Onko se Jumalan Poika ?

      Hän katsoo minuun ikäänkuin hymyillen, onko se ivahymyä ?

      Ei, kyllä hän hymyilee ihan oikeasti. Sellaista hymyä kuin Konnun Pelle hymyili. Se Pelle sanoi minulle: "Poika, anna elämäsi Jeesukselle. Hänen verensä tekee sinut vapaaksi."

      Janottaa ja silmissä hämärtää, kirotut kärpäset, kun syövät elävältä. Mutta onko se Jumalan Poika tuossa vierelläni ?

      Mitenkä Jumalan Poika on ristillä ?

      Se Konnun Pelle sanoi kyllä, että Jeesus kuoli, kuoli ristillä jokaisen konnan puolesta. Oletko kuollut minunkin puolestani, Jeesus ?

      Ja niin minä käänsin väsynyttä, mukiloitua, veristä ja arpista päätäni Jeesuksen puoleen ja minä sanoin Jumalan Pojalle: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."

      Ja Jeesus katsoi minuun ihmeellisesti. Hän katsoi tuskankirkkailla silmillä, hän hymyili tuskansa keskeltä ja sanoi: "Poikani, totisesti minä sanon sinulle, tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."

      Ja minun oli niin hyvä olla siinä Jumalan Pojan vieressä ristillä. Niin hyvä, kun tuskat alkoivat helpottaa ja kun silmissä hämärsi ja väsytti.

      Tuntui samalta kuin joskus lapsena, kun isä kantoi turkin sisässä saunasta tupaan. Oli niin raukea ja turvallinen olo.

      Ja niin minä nukahdin Jumalan Pojan syliin.

      - Tapio Nousiainen

      "Ristin ryöväri" - teksti on ote kirjasta . . .

      . . . LEIPÄÄ JA SUOLAA - Kolme psalmien kirjaa, v. 1973

      • PAKANOILLE . . . TIEDOKSI JA PELASTUKSEKSI . . . !
        .................................................................................. . . .

        2. Korinttolaiskirje 6:1-2 ---> Ottakaa Jumalan ARMO vastaan - niin PELASTUTTE

        Jumalan työtovereina me vetoamme teihin: ottakaa Jumalan armo vastaan niin, ettei se jää turhaksi!

        Hänhän sanoo: -- Oikealla hetkellä olen kuullut sinua, pelastuksen päivänä olen tuonut sinulle avun. Juuri nyt on oikea hetki, juuri nyt on pelastuksen päivä.

        . . . . .

        Ottakaa vastaan . . .


        HERRAN SIUNAUS

        Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.
        Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja olkoon
        teille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa
        teidän puoleenne ja antakoon teille rauhan.

        Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.

        Aamen.
        .
        . . .
        . . . . .
        . . . . . . .
        . . . . . . . . JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA
        . . . . . . . . .........................................................................................

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • FWEWEEW

        OK.


      • cccccbbb

        ok-


      • hgfhf

        ok-


      • rererrr
        Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        PAKANOILLE . . . TIEDOKSI JA PELASTUKSEKSI . . . !
        .................................................................................. . . .

        2. Korinttolaiskirje 6:1-2 ---> Ottakaa Jumalan ARMO vastaan - niin PELASTUTTE

        Jumalan työtovereina me vetoamme teihin: ottakaa Jumalan armo vastaan niin, ettei se jää turhaksi!

        Hänhän sanoo: -- Oikealla hetkellä olen kuullut sinua, pelastuksen päivänä olen tuonut sinulle avun. Juuri nyt on oikea hetki, juuri nyt on pelastuksen päivä.

        . . . . .

        Ottakaa vastaan . . .


        HERRAN SIUNAUS

        Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.
        Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja olkoon
        teille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa
        teidän puoleenne ja antakoon teille rauhan.

        Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.

        Aamen.
        .
        . . .
        . . . . .
        . . . . . . .
        . . . . . . . . JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA
        . . . . . . . . .........................................................................................

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !

        rrererr


    • Knut.Legat.Lindström

      Minua tutkit, Herrani
      ja tiedät kaikki tekoni.
      Jokaisen tieni havaitset,
      myös ajatukset salaiset.
      Jos makaan , nousen, kävelen,
      jos missä lienen, näet sen.

      Ei sanaa yhtään suustani
      voi päästä tietämättäsi.
      Elämän päivät vastaiset,
      jo tunnet niinkuin entiset.
      Ei mikään tietämättäsi
      voi tulla täällä vastaani.

      • sdfsdd

        ok.


    • virsi394

      Jo ennen syntymistäni
      näkivät minut silmäsi.
      Vaiheeni kaikki tulevat,
      tiedossas, Herra, olivat,
      ja joka ainut päiväni
      on kirjoitettu kirjaasi.

      • dsddsd

        ok.


      • ddddff

        ok.


      • dfhgdgdg

        ok.


    • virsi394

      Minua tutki, Jumala,
      ja sydämeni paljasta.
      Syvimmät aivoitukseni
      taivuta, Herra, tahtoosi.
      Jos lienen tiellä pahalla,
      niin oikealle taluta.

      • gdggddg

        ok-


      • ghfghgf

        ok-


    • Oolannin.sota

      Jos lienen tiellä pahalla, niin oikealle taluta.

    • Ylitse.kaikkien.rajajen

      Joka päivä eteemme avautuvat
      uudet mahdollisuudet ja tiet.
      Sinä johdatat meidät maailmaan
      ja voimaa ei tule puuttumaan.
      Sinä kannat, sinä viet.
      Sinä kannat,sinä viet

    • VanhaKuinFaarao

      Jeesus = Kuollut
      Oten osaa....
      Kuolleiden kanssa ei kannata seurustella.... btw ^^

      • KunniaHerrallemme

        Kuollut ja iloisena yllärinä tulee, että Jeesus on myös ylös noussut, elävä Jeesus Kristus.


    • virsi429

      Ylitse kaikkien rajojen
      tuska ja murhe on yhteinen.
      Ihmisten ainoa lohdutus
      on kaikki voittava rakkaus.
      Joka päivä eteemme avautuvat
      uudet mahdollisuudet ja tiet.
      Sinä johdatat meitä maailmaan
      ja voimaa suot yhä uudestaan.
      Sinä kannat, sinä viet,
      sinä kannat, sinä viet.

      • ffdfdfd

        ok.


      • dggdgdg

        ok.


    • NettiPoliisinPieru

      ONKO TÄMÄ SEN EKSYTTÄJÄN AVAUS ?

      Varokaa ETTEI KUKAAN TEITÄ EKSYTÄ !

      • NettiPoliisinPieru

        ON ja se toinen EKSYTTÄJÄ kirjoittaa myös ?

        Varokaa ETTEI KUKAAN "totuuden" vääristelyllä EKSYTÄ TEITÄ !


      • NettiPoliisinPieru

        KUKA kertoi, että ovat EKSYTTÄJIÄ - SAATANAKO ?

        Varokaa ETTEI SAATANA TEITÄ EKSYTÄ !


      • NettiPoliisinPieru

        MITÄ IHMETTÄ !!! Olenko minä PANETTELIJA ???

        Jos siis olen panettelija niin rukoilen Jumalalta voimaa tehdä siitä parannus !


      • NettiPoliisinPieru kirjoitti:

        MITÄ IHMETTÄ !!! Olenko minä PANETTELIJA ???

        Jos siis olen panettelija niin rukoilen Jumalalta voimaa tehdä siitä parannus !

        . . . Tunnustakaa siis syntinne toisillenne ja rukoilkaa toistenne puolesta, jotta parantuisitte. Vanhurskaan rukous on voimallinen ja saa paljon aikaan . . .

        - Jaak. 5:16


      • Jaakobin kirje, Jaak. 5:19-20 ---> Vastuu eksyneestä

        » . . . Veljeni, jos joku teistä EKSYY totuudesta ja toinen ohjaa hänet takaisin, niin tietäkää tämä: joka palauttaa syntisen harhatieltä, pelastaa hänet kuolemasta ja peittää paljotkin synnit . . . »


      • Jaakobin kirje, Jaak. 5:13-18 ---> Rukouksen voima

        » . . . Jos joku teistä kärsii, hän rukoilkoon; jos joku on hyvillä mielin, hän laulakoon kiitosvirsiä . . .

        . . . Jos joku teistä on sairaana, kutsukoon hän luokseen seurakunnan vanhimmat. Nämä voidelkoot hänet öljyllä Herran nimessä ja rukoilkoot hänen puolestaan, ja rukous, joka uskossa lausutaan, parantaa sairaan. Herra nostaa hänet jalkeille, ja jos hän on tehnyt syntiä, hän saa sen anteeksi . . .

        . . . Tunnustakaa siis syntinne toisillenne ja rukoilkaa toistenne puolesta, jotta parantuisitte. Vanhurskaan rukous on voimallinen ja saa paljon aikaan . . .

        . . . Elia oli samanlainen ihminen kuin me. Hän rukoili hellittämättä, ettei sataisi, eikä maa saanut sadetta kolmeen ja puoleen vuoteen . . .

        . . . Ja kun hän taas rukoili, taivas antoi sateen ja maa tuotti jälleen hedelmää . . . »


    • Kerran pelastettu . . . AINA PELASTETTU . . . ?

      Jumalan_henkäys

      23.11.2016 11:02

      Rakkaat USKON siskot ja veljet !

      . . . . . . . .

      Jumala SANOO . . .

      . . . Kerran PELASTETTU . . . EI OLE --- aina --- PELASTETTU . . . !
      . . . .................................... . . . ........................................................ . . .

      . . . . .

      Jaakobin kirje, Jaak. 5:19-20 ---> Vastuu eksyneestä

      » . . . Veljeni, jos joku teistä EKSYY totuudesta ja toinen ohjaa hänet takaisin, niin tietäkää tämä: joka palauttaa syntisen harhatieltä, pelastaa hänet kuolemasta ja peittää paljotkin synnit . . . »

      . . . . .

      Jaakobin kirje, Jaak. 5:13-18 ---> Rukouksen voima

      » . . . Jos joku teistä kärsii, hän rukoilkoon; jos joku on hyvillä mielin, hän laulakoon kiitosvirsiä . . .

      . . . Jos joku teistä on sairaana, kutsukoon hän luokseen seurakunnan vanhimmat. Nämä voidelkoot hänet öljyllä Herran nimessä ja rukoilkoot hänen puolestaan, ja rukous, joka uskossa lausutaan, parantaa sairaan. Herra nostaa hänet jalkeille, ja jos hän on tehnyt syntiä, hän saa sen anteeksi . . .

      . . . Tunnustakaa siis syntinne toisillenne ja rukoilkaa toistenne puolesta, jotta parantuisitte. Vanhurskaan rukous on voimallinen ja saa paljon aikaan . . .

      . . . Elia oli samanlainen ihminen kuin me. Hän rukoili hellittämättä, ettei sataisi, eikä maa saanut sadetta kolmeen ja puoleen vuoteen . . .

      . . . Ja kun hän taas rukoili, taivas antoi sateen ja maa tuotti jälleen hedelmää . . . »

      . . . . . . . .

      RAKKAAT LAPSENI - Apostolinen siunaus TEILLE KAIKILLE

      . . .

      Herramme Jeesuksen Kristuksen armo,

      Jumalan rakkaus

      ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon sinun kanssasi.

      Aamen.

      ********************************************************************

      ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

      ********************************************************************

      Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

      Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

      Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

      Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

      ********************************************************************

      Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
      Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

      "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

      Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
      Siunausta ja Herran rauhaa !

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3218
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1841
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1028
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe