Lahkot......

jeesustelijat

Siksi Jeesus jatkoi: Totisesti, totisesti: minä olen lampaiden portti.
Ne, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat kaikki olleet varkaita ja rosvoja, eivätkä lampaat ole kuunnelleet heitä.
Minä olen portti. Se, joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen.
Varas tulee vain varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut antamaan elämän, yltäkylläisen elämän.
Minä olen hyvä paimen, oikea paimen, joka panee henkensä alttiiksi lampaiden puolesta.
Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman,
koska palkkapaimen ei välitä lampaista.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alfa123om22

      # Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen. #

      Koin tämän itse käytyäni vuoden 1996 tienoilla Israelissa rukousmatkalla. Siellä oli todella toimiva hengellinen ja fyysinen seurakunta silloin. Vaikka olen kuullut huonoja uutisia myöhemmin, että jo silloin menossa ollut raju hengellinen hyökkäys Israelia kohtaan on paisunut yhä fyysisempään yhteenottoon päin.

      Sain tuolla matkalla uuden kasteen hegessäni Välimeressä itseltään apostoli Pietarilta ja eräät Aaronin heimon jäsenet kehottivat minua perustamaan oman kuudennen seurakunnan eli Filadelphian seurakunnan.

      Sain myös pyhän hengen armolahjana kielillä tulkitsemisen armolahjaa sekä paljon hyviä neuvoja.

      Mutta eniten olen arvostanut vapautta. Sain tuon matkan jälkeen vapaasti tutustua mihin tahansa uskontoon ja seurakuntaan ja käyttää mitä tahansa nimiä Jumalasta. Sain ahtaasta lakihenkisyydestä oikean riemuvoiton.

      Mutta tuo on todella vaikean tien takana enkä usko, että olisi onnistunut täällä Suomessa, jossa kirkot kilvan toisiaan haukkuvat. Vapaasta tulemisesta ja menemisestä ei ole jälkeäkään ja niin on laitumen löytäminen täällä vaikeaa.

      • jeesustelijat

        Mutta menitkö Jeesuksen kautta........


    • JukkaMoikio

      Minä uskon mieluummin Teuvon suniporttiin ja yleensäkin muihinkin katteettomiin lupauksiinsa, pääasia että ne ovat Raamatunvastaisia.

    • alfa123om22

      En oikeastaan mennyt Jeesuksen kautta, vaan kuningas Salomo minut kutsui, antoi neuvon heittää kristilliset virsikirjat ja muut roskakoriin, pitää kaksi viikkoa sapattia lauantaisin ennen matkaa ja yht'äkkiä tulikin äkkilähtö matkayhtiöltä 2000 markalla normaalin 4000 markan sijaan. Minulla oli tilillä juuri 2500 markkaa.

      Ei Israel tarvitse opetusta kristillisyydestä keneltäkään, vaan he voivat tarvittaessa itse sen muille opettaa voimallisesti. Jos matkustaa Israeliin on hyvä ensin tosiaan ottaa eroaskel kristinuskoon ja viettää vähän aikaa sapattia. Ympärileikkaus ei ennen matkaa ollut välttämätön, mutta jonkin verran minua matkan aikana painostettiin ympärileikkaukseen ja sainkin sellaisen sitten yli kymmenen vuotta matkan jälkeen tosin terveydellisistä syistä.

      Suomessa oli pientä Messiaanisuuden poikasta vireillä 2008-2009, mutta se tyrehtyi melkoisesti vastustuksen takia.

      Mutta mitä näistä .... Tiedämme kaikki mitä tapahtui vuonna 1998 ja kuinka Ilmestys 12 ja 13 alkoivat voimallisesti tapahtua. Voi olla, että Pedon valtaan annetaan kaikki ja enää ei edes etsitä ketään. Tästä merkinä oli mm. taivaan tähtien sammuminen 2000-luvun alkuvuosina. Mikä nyt on tärkeintä on eri asia kuin mikä tuolloin oli tärkeää.

      Nyt tänä päivänä voi Suniportti olla ainoa tie ja niin edespäin. Nuo omat kokemukseni ovat vain historian hämärää ja kauniita muistoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe