Huomenna, sunnuntaina 16.10. klo 14:10 TV7:lta tulee Pawsonin 'Pelastettu armosta?' -jakso. Suosittelen kuuntelemaan.
Sisältökuvaus:
"Pawson avaa ilmaisun 'Armosta pelastettu' todellista raamatullista merkitystä antaen meille selkeämmän ymmärryksen, kuinka käyttää sanaa ja sen merkitystä.
Pawson avaa myös erilaisia armo-käsityksiä ja käsittelee muun muassa pelastavaa armoa, rajoittamatonta armoa ja vapaata armoa. Ja sitä kuinka ne vaikuttavat ihmisten toimintaan ja ajatteluun."
Tulossa myös ohjelma-arkistoon:
http://www.tv7.fi/vod/player/50231/
Pelastettu armosta? - David Pawson
14
52
Vastaukset
- Hyväasia
Kiitos tiedosta.
- Tärkeääsiksikin
kuulkaa.
- adadddd
ok.
- hyvää-sanomaa
Tärkeä aihe. Kiitos suomennoksesta George.
- Jookostajoooo
Nyt toosat auki.
- Niinköonkin
Eikä ketään kiinnostanut.
- Ristiinnaulitussa
Sovittiko Pawson syntisi ristillä ?? Armo on Pojassa Jeesuksessa eikä ihmisissä .
Olenko jossain väittänyt että minä tai joku muu ihminen on minun, tai kaikkien muidenkin, synnit sovittanut ristillä? Enpä ole tainnut niin tehdä... joten etkö syyllisty herjaamiseen ja väärän todistuksen antamiseen?
"Armo on Pojassa Jeesuksessa eikä ihmisissä ."
- Aivan. Mutta kuka on sanonut että 'armo on ihmisissä' - eikä Jeesuksessa?
________
Ja jos opetus oli mielestäsi virheellistä, niin tuo se ilmi Raamatun valossa.
- fariseukset
Myyskentelevät sanaa rahasta. Raamatunlausekotelot...etummaisia paikkoja ...
- dhfhh
Lue armolahjoista.
Opettele, että Pyhä Henki jakaa niitä mielensä mukaan kenelle haluaa mitäkin antaa.
Opettajan armolahjan on selvästi sanut David Pawson, joten kuuntele opetusta ihan rauhassa.
Ylpeys on kadottava synti eli älä pidä itseäsi viisaana. - sadasaaa
ok---
Ketä tarkoitat fariseuksilla, ja millä perusteella?
"Myyskentelevät sanaa rahasta. Raamatunlausekotelot...etummaisia paikkoja ..."
Kuka täällä on oikein myynyt Sanaa rahasta, ja raamatunlausekoteloita tai etummaisia paikkoja?
- Eternal.Security.OK
Uudestikastaja David Pawson ei armoa tunne.
Ikuiseen pelastusvarmuuteen (Kerran pelastettu, aina pelastettu -oppiin) te katkerat lapsikastajat ja "YKSIN" armosta valehtelijat turvaudutte. Kuvittelette ettei ole mitään väliä sillä miten elää, kun olette jo mukamas saaneet kaikki tulevatkin synnit anteeksi katumatta, anteeksi pyytämättä, tunnustamatta ja ilman parannuksen tekoa. Te ette myöskään välitä armoa eteen päin, vaan tuomitsette katkerasti ne, jotka eivät teidän ihmisoppejanne ja ihmisperinteitänne seuraa.
Luulette että synnissä elämisellä armo tulee suuremmaksi, MUTTA EI. Todellisuudessa te käytätte Jumalan armoa hyväksenne ja luulette, että Jumala jatkaa anteeksi antamista loputtomiin. Missä valheessa ja itsepetoksessa te ulkokultaiset elättekään!
Jos te ette tee parannusta synneistänne ja tunnusta niitä, niin tulette löytämään itsenne vähän kuumemmasta paikasta, ja seurana on perkele ja sen enkelit.
.
.
Jumalan Sanan Totuutta:
"Sillä JOS me TAHALLAMME TEEMME SYNTIÄ, päästyämme totuuden tuntoon, NIIN EI OLE ENÄÄ UHRIA MEIDÄN SYNTIEMME EDESTÄ, vaan hirmuinen TUOMION ODOTUS ja TULEN KIIVAUS, joka on kuluttava vastustajat. Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla KUOLEMAN: KUINKA PALJOA ANKARAMMAN RANGAISTUKSEN luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa JUMALAN POJAN ja PITÄÄ EPÄPYHÄNÄ LIITON VEREN, jossa hänet on pyhitetty, ja PILKKAA armon Henkeä! Sillä me tunnemme Hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, Minä olen maksava"; ja vielä: "HERRA ON TUOMITSEVA KANSANSA". Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin." [Hepr. 10:26-31]
Jeesus sanoo:
""Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri. Jokaisen oksan Minussa, joka ei kanna hedelmää, Hän KARSII POIS; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, Hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän. Te olette jo puhtaat sen Sanan tähden, jonka Minä olen teille puhunut. PYSYKÄÄ MINUSSA, NIIN MINÄ PYSYN TEISSÄ. Niinkuin OKSA EI VOI kantaa hedelmää itsestään, ELLEI SE PYSY viinipuussa, NIIN ette tekään, ellette pysy Minussa. Minä olen viinipuu, TE OLETTE OKSAT. Joka pysyy Minussa ja jossa Minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; SILLÄ ILMAN Minua te ette voi mitään tehdä. JOS joku EI PYSY Minussa, NIIN hänet HEITETÄÄN POIS niin kuin oksa, ja hän kuivettuu; ja ne kootaan yhteen JA HEITETÄÄN TULEEN, ja ne palavat. JOS TE PYSYTTE Minussa ja Minun Sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen. Siinä Minun Isäni kirkastetaan, että te kannatte paljon hedelmää ja tulette Minun OPETUSLAPSIKSENI. Niinkuin Isä on Minua rakastanut, niin Minäkin olen rakastanut teitä; PYSYKÄÄ Minun rakkaudessani. JOS te pidätte Minun KÄSKYNI, NIIN te PYSYTTE Minun rakkaudessani, niin kuin Minä olen PITÄNYT Isäni KÄSKYT ja PYSYN Hänen rakkaudessaan." [Joh. 15:1-10]
"Juudas, Jeesuksen Kristuksen palvelija ja Jaakobin veli, kutsutuille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesukselle Kristukselle varjellut. Lisääntyköön teille laupeus ja rauha ja rakkaus. Rakkaani! Kun minulla on ollut harras halu kirjoittaa teille yhteisestä PELASTUKSESTAMME, tuli minulle pakko kirjoittaa ja kehoittaa teitä kilvoittelemaan sen uskon puolesta, joka kerta kaikkiaan on pyhille annettu. Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä, joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon, jumalattomia, JOTKA KÄÄNTÄVÄT MEIDÄN JUMALAMME ARMON IRSTAUDEKSI ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme ja Herramme, Jeesuksen Kristuksen. Vaikka jo kerran olette saaneet tietää kaiken, tahdon kuitenkin muistuttaa teitä siitä, että Herra, joka oli pelastanut kansan Egyptistä, toisella kertaa HUKUTTI NE, JOTKA EIVÄT USKONEET; ja että hän ne enkelit, jotka eivät säilyttäneet valta-asemaansa, vaan jättivät oman asumuksensa, pani pimeyteen iankaikkisissa kahleissa säilytettäviksi suuren päivän tuomioon; samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta." [Juud. 1:1-7]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174416
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261354Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 114944
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18871