Alkaa taas ilmat viilenemään, olisiko kivoja käännytys matkoja, täydellä
ylläpidolla etelään.
lähetystyöhön lämpimään
5
125
Vastaukset
- sekinvaaraolemassa
Olet sitten tosi reppana, jos sinulla ei ole muuta mahdollisuutta matkustella lämpimään. Ja seura saattaa tehdä kaltaisekseen.
- toiset_kärsii_toiset_ei
Kirkko on opettanut, mitä enemmän kärsit sitä kirkkaampi kruunu.
- lycca.til
Voisit valita jnk. Afrikanlantamajan 40C. kosteassa kuumuudessa.
Noin ensikosketukseksi maahan. Lähetystyöntekijäksi sinusta tuskin VIELÄ on.. - jonna-SPR
Afrikan länsirannikolla oikein ihania lomakohteita
- rahaa_paljon_hyvä_palkka
http://yle.fi/uutiset/3-8423941
Ylen selvittämistä tuloista korkeimmalle kipusi Suomen Punaisen Ristin SPR:n pääsihteeri Kristiina Kumpula. Hänen ansiotulonsa olivat viime vuonna runsaat 107 000 euroa. Pääomatuloja Kumpulalla ei ollut lainkaan. Tänä vuonna SPR on puurtanut varsinkin turvapaikanhakijoiden auttamiseksi.
Myös Pelastakaa lapset palkitsi pääsihteerinsä viime vuonna reilulla palkalla. Hanna Markkula-Kivisillan yhteenlasketut tulot olivat vajaat 93 000 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029