Maailma valmistautuu suursotaan

KovatAjatEdessä

Ei ole epäselvää että todennäköisesti pian rupeaa rytisemään ja lujaa.Kaikki maat valmistautuvat pahimpaan kuin jotenkin vääjäämättömään,pieni ja harvaan asuttu Suomikin kuin lastuna laineilla.Jos pahin käy toteen kuinkahan ruokahuolto ja energian jakelu toteutetaan.Taitaa vesiputket ruveta paukkumaan ja kuinka on ruokahuollon kanssa kun se on pitkälti harvojen,mutta isojen ja haavoittuvien toimijoiden käsissä.Kukahan laatisi jonkinlaisen strategian miten yksittäinen ihminen,tai perhe voisi varautua jos tällainen tapahtuisi vaikkapa kovilla pakkasilla.

18

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mihissitten

      Olisi kyllä mahtavaa tietää mitä meidän pakoloiset tekisi jos tulisi sota Venäjän kanssa. Pitäisikö etsiä uusi pakomaa? Ruotsi?

      Suomalaiset miehet jos lähtis karkuun ja jättäis vaimot ja lapset taakse ei tulisi ikinä kuuloonkaan.

    • kasettimies

      aloittajalla kasetti sekaisin

      • TuossaLataustaPikkasen

        Hieman myöhemmin poliisi saapui paikalle, kuten myös ryöstäjämieskin jostain kumman syystä, jolloin ryöstetty nainen pystyi tunnistamaan hänet.

        Ryöstäjä osoittautui 27-vuotiaaksi Irakin kansalaiseksi. Hänet pidätettiin ja vietiin putkaan ryöstöstä epäiltynä.

        http://mvlehti.net/2016/10/17/naispyorailija-ryostettiin-sivulliset-riensivat-apuun/

        --Nyt on viitekuva kohdillaan. Ei mulla muuta.

        --Ryöstäjä oli varmaan tulossa vinkumaan poliisille rasismista kun hänet tönäistiin pusikkoon


      • Kauhakauppias

      • wtwtwt

    • motorola
    • kysyn_vaan
    • Anonyymi

      Jos Suomeen hyökätään miten miehet sit pärjää kun rillit on kii.

      • Anonyymi

        Ei mitenkään. Vain noin 10% nuorista miehistä on sotakelpoisia muutenkin. Loput ovat laahustavia lusmuja, jotka ei osaa juuri mitään.


    • Anonyymi

      Olen valmis

      • Anonyymi

        Samoin. Pääsisipä jo lähtemään.


      • Anonyymi

        Sinun puolestasi, jos olet suomalainen.


    • Anonyymi

      Jos taistellaan niin taistellaan Jenkkien sotateollisuuden osinkojen saajien kukkaroon. Kyse on rahasta ja talousmahdista. Ihmiset ja pieni Suomen kansa on tässä suurvaltapelissä pieni hyttysen pieru, pelinappula.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe