Antakee armoa trollasin vahingossa vuoden 2006 kieppeillä se ei ollut tarkoitus
Trollasin vahingossa
16
665
Vastaukset
- Ryzen
http://muropaketti.com/uutiset/huhu-amdn-zen-prosessori-on-nimeltaan-ryzen-ja-ylikellottaa-itse-itseaan/
Trollaus nousee täysin huimiin sfääreihin kun saadaan nuo Ryzen prosessorit käyttöön, ei muuten lopu sitten trollaustehot kesken.- jippii_myi---
Jippii myi meidät aloittelevat trollaajat kuin teuraskarjan ja tulihan siinä häröillessä trollattua vaikka se ei ollut tarkoitus :)
- Voi.Helewata
Onko enää taivaskaan rajana kun AMD pökkää markkinoille trollausvoimaa?
https://muropaketti.com/uutiset/amdn-uusi-high-end-mallisto-kulkee-koodinimella-whitehaven/
Noilla tehoilla trollaus nousee viidenteen ulottuvuuteen ja saattaa siirtyä mustan aukon kautta uuteen universumiin.
- KarvainenTotuus
Vahingossa ei voi trollata. Luonnonlait määräävät meidät trollaamaan, tämä on totuus. Viisaat opastavat näin:
http://www.valomerkki.fi/puheenvuorot/luonnonlait-maaraavat-mita-teemme
"Vapaa tahto on suunnittelukykymme ja vajaiden aistiemme mieleemme luoma illuusio. Vaihtoehtoa toimia toisin ei todellisuudessa kenelläkään koskaan ole, vaikka niin ennalta tai jälkeenpäin kuvittelemme."- Muistan_syyllistyneeni
Muistan syyllistyneeni trollaukseen myös 1994 vuoden paikkeilla siis heti kun nykymuotoinen internetti alkoi jyskäämään
- GayMenAreSexy
Saat turpaas jos trollaat enää ikinä!
- ei_suap_lyärä
Antakee armoa :)
- varmaanKanervaJ
vedä jo kätees. ihme sankari.
- AndAgain
Trollotilollollei :D
- Trollhättanissa
Trollhättanissa?
- lets_troll
let's troll again?
- no.katoppas
Trållasin jo synnytyslaitoksella. Kätilö säikähti pahanpäiväisesti kun meikäläinen hampuusi peikkonaama änkeytyi näkyville, kätilö juoksi hädissään pakosalle. No, siitä lähtien on elämä ollut kammoittavaa pellenpuuhaa, kuinka pahaksi pelleilyksi tämä vielä voi muuttuakaan. Löytäneekö viikatenainenkaan mua sitten aikanaan?
https://m.youtube.com/watch?v=6ape2gwFppc - Trollz9000
Moi. enmä sulle sitä sanonu trolllollol
- juhaKilmanmoraalia
Sperma lentää, kun kirjoitan lehteen.
- ToimittajaHaluaaTietää
Onko kukaan työntänyt ihmisiä metron alle? Onko se kivaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592