Perusmaksu, viranomaiskunut, pimeänajo, muut kulut. Osa autokouluista ilmoittaa hinnat niin, ettei niistä ota kukaan selvää! Kusetusta koko autokoulu. Hirmuinen rahasampo omistajilleen!
Autokoulujen hinnasto
6
126
Vastaukset
- sjsjsjsjs
Ala sitten autokoulu yrittäjäksi. Vai onko mukavampi käydä Kelan luukulla?
Uusi ohjeistus vuoden alusta on että "perushintaan" tulee ilmoittaa ne KAIKKI kulut jotka on pakko maksaa palvelusta
Huomaa sana PAKKO
Esim. toimistomaksua ei voida periä koska et voi suorittaa koulua ilman sitä! Sen sijaan pimeänajosta voidaan periä erillinen hinta koska sen voit suroittaa muuaalla jne.
Onnibussien mainoksistakin poistunut teksti moensta autosta "matkat alkaen 1€ 1€ varausmaksu"
Samaten katsastuksessa tulee ilmoittaa trafimaksu koska se on pakko maksaa, muut mittaukset voit tehdä muualla
Monissa muissa palveluissahan tämä on arkipäivää! esim suomessa pullopantit sisältyy hintaan, et voi ostaa ilman pantteja pulloja- hghghgh
Autokouluilla on käsittämätön tapa ilmoittaa hinnat! Kusetusta!
- esimesimesim
Mitä jos antaisit pari esimerkkiä, niin vois tarkastaa onko tässä itkemisessä mitään perää?
- Kusetuksenmaku
Tarjous hinta vain 999€ muut kulut, eli tarjous hintaa tulee paljon lisää, tarkkana pitää olla ettei kuseteta.
- hiiiitaaaastiii
Eikös radiossakin ole selkokieliset uutiset niitä ihmisiä varten, joilla menee syystä tai toisesta hitaasti.
Nyt tuntuu, että tässä ketjussa on juuri näitä henkilöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043