Olin just Vaasan keskustassa hotellissa työmatkalla. Mieleeni pälähti yhtä äkkiä illalla, että kukaan ei tunne mua , joten voin antaa olla verhot auki ja antaa kaiken näkyä ulos.
Riisuin vähitellen vaatteet ja hiplasin itseäni. Näpelöin nännejäni ja sujautin sormet pikkareihin. Laitoin rasvaa nänneihin ja venyttelin niitä ikkunan edessä vähän niin kuin muka vahingossa.
En tiedä näkikö tai katseliko kukaan lähitaloissa, mutta sama se. Itselle tuli sairaan kiimanen fiilis kun tyydyttelin itseäni verhot avoimina. Kaikkinaiset muotovaahtopullot ja muut sopivat beautibox kamppeet kävivät pillussani kun ei ollut leluja mukana.
Kaksi ihanaa iltaa ihan yksin tuhmissa puuhissa. Lisämausteita katselin netistä....lesboilua , itsetyydytysvideoita, miesten runkkausvideoita jne. Kyllä nainenkin voi seota kiimasta ihan pystyyn.
Verhot auki hotellissa
14
1095
Vastaukset 14
Todella hieno juttu!
- kuusysikuus
tottakai nainen on itseasiassa kiimaisempi kuin mies ja olisi todella hemaisevaa päästä kaveriksi noihin sessioihin
- oksennan
hyi saatana, joku vanha rasvainen hiiva-vittuinen rekkalesbo taas yrittää
- rennosti.m
Seuraavan kerran riisu pikkarit pois. Miehille on äärettömän tärkeätä, että vittu näkyy hyvin. Suutelen suloista vittuasi.
oletkos vielä Vaasassa pitkään voisin tulla katselemaan ja vaikka jotakin muutakin
- Muutenkyllä
Siinä on vaan se riski näin älykänny aikana, että joku kuvaa nettiin.
Siinä ei sit auta kuinka kaukana olet kotoa. - Hotellissaseurannut
Se on ihan normaalia Vaasassa, siellähän opiskelijatkin juoksentelee alasti torilla välillä ;)) Lieneekö jokin riitti uusille...
Voi kun pääsis näkemään, kun joku vieras nainen tyydyttää itseään.
Kaunista
- eteläpohojanmaa
Justii oikea meininki. Juuri näin pitää toimia!!
- Miesfiboissa
Itse pitäisin siitä että joku nainen aloittelee touhuja, tavarat voivat olla jo osin esillä ja jossain kohtaa sessiota muistaa että hups, verhot jäi auki ja käy laittamassa ne puolipukeissa itsetietoisesti ja yksityisyyttään kunnioittaen kiinni. Sen jälkeen olisi parasta kun tietää että siellä verhojen takana on touhut käynnissä ja mahdollisesti varjoista tai verhojen raosta näkee jotain mutta ei kuitenkaan sitä kaikista tärkeintä osaa. Kielletty hedelmä ja oma mielikuvitus/tirkistelynhalu voisivat olla paljon parempi kuin kaiken näkeminen. :)
- minäolenyksi
En ole kiinnostunut femakko sotanorsuista. Suomessa ei juuri muuta olekaan tarjolla, jos ei nyt satu joku ulkomaalainen olemassa käymässä.
- hesanhotelli
Miehet esittelee usein itseään hotellien ikkunoissa, joskus nähnyt kun runkkaavat aamuisin.
Naisena ihan mukava katsella miesten touhuja. - aah111
ai sinäkö se olitkin,katsoin että kuka tuo pikkurintainen nainen on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on281437Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1821141Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1051107- 65795
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.57792Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51771Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y28741Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47724- 51679
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee634667Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30627Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32612- 84598
- 9585
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20583kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14565- 31561
- 43543
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56534- 32514