Ajattelinpa kirjoittaa muutaman rivin ihan mielenkiinnosta siihen, mitä mahdollisesti muut avioliitossa/vakituisessa parisuhteessa olevat, sekä miehet että naiset, ovat mieltä aiheesta. :)
Olen siis hieman alle nelikymppinen mies ja ollut naimisissa lähes koko "aikuisen" ikäni. Itsetyydytys sinänsä ei ole vieras asia, olen kuten varmasti hyvin monet miehet, harrastanut sitä elämässäni yhtä paljon (ellen jopa enemmänkin) kuin seksiä kumppanin kanssa.
Itsetyydytys on aivan mahtava asia, se ajaa juuri oman asiansa, paineen poisto omien pienten fantasioiden saattelemana. En ole koskaan pitänyt itsetyydytystä millään tavalla pahana asiana parisuhteessa, vaikka tavallaan "salaa" olen sitä mahdollisuuksien mukaan yksin ollessa harrastanutkin. Seksi parisuhteessamme on kaikkien näiden yhteisten vuosienkin jälkeen erittäin tyydyttävää (joskin määrä vähentynyt alkuajoista), eli seksi ja sen laatu ei itsetyydytyksen haluuni ole syynä. Suoraan sanottuna, runkkaaminen on minun tapani nauttia siitä "kielletystä hedelmästä" ilman pettämistä.
Jostain käsittämättömästä syystä tein viikoloppuna jotain mitä en olisi ikinä uskonut tekeväni, menin ja tilasin elämäni ensimmäisen seksilelun. Asia on varmasti monelle ihan luonnollinen ja tavallaan itsekin pidän omaa reaktioani hieman "ylireagointina", mutta mitä mieltä te muut parisuhteessa olevat palstalaiset olette "salaisista seksileluista"?
Odotan nimittäin tuota pakettia kuin kuuta nousevaa ja kuitenkin samalla poden lievää (mutta kiihottavaa) omantunnon ongelmaa asiasta. En malta odottaa, että saan ensimmäisen kerran työntyä hitaasti tuohon houkuttelevaan kapistukseen, katsoa kuinka liukasteinen kova kaluni uppoaa sen sisään.
Haaveilen jo siitä tunteesta, niistä mielikuvista, enkä malta odottaa, että saan laueta tuon pehmeän ja kovaa kaluani hellästi puristavan pillun uumeniin.
Mitä te muut olette mieltä, onko kenelläkään muulla samoja ajatuksia? Miten te naiset ajattelette asiaa, onko teistä itsetyydytys tekopillun kanssa eri asia kuin oma käsi? Onko se loukkaavaa naista kohtaan?
Kiitos jo etukäteen asiallisista kommenteista! :)
Itsetyydytys avioliitossa
29
450
Vastaukset
- finlands
Varmaan haluaisit useammin antaa spermasi virrata ulos ja normaali panotiheys ei ole riittävä naisesi kanssa. Onhan se makee tunne kun saa kunnon orkun ja mälli lentää. Oot todella hienotunteinen mies
- UusiLelu
Kiitos kommentista.
Tuo pitää kyllä paikkansa, olen meistä se aktiivisempi aloitteiden suhteen. Ja kyllä, ns. panotiheys saisi minun puolestani olla vähän tiheämpi.
Monesti jätän ehdotuksen tekemättä, jos huomaan ettei toista välttämättä huvita ajatus seksistä, en halua itse innostua ja pettyä, mutten myöskään ehdotuksellani ahdistaa/velvoittaa toista. Tässä tilanteessa itsetyydytys on varsin hyvä vaihtoehto.
Seksi vaimon kanssa sujuu kyllä ihan upeasti ja mielelläni nauttisin siitä useamminkin. Ehkä ajan myötä spontaanius on seksistä hävinnyt, mutta laatu kyllä parantunut.
Ehkä uusi leluni on se spontaani tyydytyksen antaja, silloin kun tekee mieli kunnon pikapanoa. Monesti runkatessani ajattelen vaimoani, muistelen nautinnolla aikoja kun seksi oli kaikkea rauhallisesta rakastelusta intohimoisiin panoihin autossa.
Vielä uusi leluni ei ole saapunut, mutta ehkä se panotiheyskin korjautuu sen myötä. :)
- Pianootalaton
Ja kun vaimosi löytää tuon kapistuksen, lennät ulos kuule äkkiä.
Onnea vaan- UusiLelu
Kiitos kommentista.
Ihan noin radikaalia lopputulosta en koe uhaksi. Olisi päivänselvää, että asiasta käytäisiin keskisteluita sen pohjalta, että miksi minulla moinen kapistus on.
Uskon tuntevani vaimoni sen verran hyvin, että luotan hänen osaavan pitää asioiden mittasuhteet hallussa.
Jos pitkän parisuhteen päättyminen on itsetyydytyksestä ja/tai seksilelusta kiinni, on jokin muu asia suhteessa pielessä. :)
Ymmärrän kyllä riskin kiinni jäämisestä ja se jo itsessään on aika kiihottavaa. Voihan olla, että se olisi aika imartelevaa kuulla kuinka ajattelen häntä kun masturboin. Se nimittäin on totta, parhaimmat saan "irtoamaan" kun ajattelen häntä. :) - 50m
Olisithan samaan tilaukseen voinut laittaa esim. värinäkuulan ja dildon vaimolle...?
Yhdessä me ollaan tilattu vaikka useimmiten lelut on 'omassa' käytössä...
- vanhukset
Meillä peli on avointa. Tuutko makuuhuoneeseen vai vedänkö runkit. Useimmiten tulee.
Makuuhuoneessa, käytännön syistä, vaimo on dominoivassa roolissa talloen, sitoen, nuolettaen ja ratsastaen. Joskus hän päättää, että minun on hoidettava finaali itse. Hog tied sidonnassa vapauttaa ranteeni, että pääsen käsiksi siittimeeni. Vaimo pitää kivesnyöriä ja kaulaliekaa tiukalla kun samalla puristaa päätäni reisiensä väliin minun tavoittamatta haaroväliä, tai sitten piikkarit jaloissa, kannustaa minua runkkaamaan painamalla ohuilla koroilla mihin sattuu ulottumaan.
Olemme 7-kympin kahta puolta ja saa nähdä miten kauan loppukiriä kestää.- UusiLelu
Kiitos kommentista.
Ensin haluaisin sanoa, että aivan mahtavaa kuulla miten avointa, kokeilunhaluista ja antoisaa seksi parisuhteessa voi olla. Olen puolestanne aidosti iloinen. :)
Tuo avoimuus on asia mitä toivoisin omaankin asenteeseen liittyen haluihini ja haaveisiini. Tiedän kyllä, että ihan kaikkiin juttuihin vaimoni kokeilunhalu ei riitä, mutta niitä ajatellen voin saattaa itseni helpotukseen. Ihan mitään hard core juttuja en tarkoita, mutta juuri nuo bondage-fantasiat taitavat jäädä minun ja uuden leluni harrastukseksi. :)
Kiitos vielä kommentista ja ihan aidosti oli mahtavaa kuulla millaista seksi voi olla myös vanhemmalla iällä. Kaikkea hyvää teille! :)
- oletokei
Kyllä sun kirjotukset tosi fiksuja, et jo sillä perusteella olet ansainnut lelun.
Pitää antaa sperma lentää nii kauan kuin tulee.
Sulla laatuspermaa.- UusiLelu
Kiitos kommentista ja ystävällisistä sanoista.
Olen kanssasi samaa mieltä, parempi nauttia kun se on mahdollista ja jos siltä tuntuu. Seksuaalisuus on osa ihmisen persoonaa ja tärkeä osa ihmisen hyvinvoinnista.
- Flesuttaja
Kun rouvallani on dildoja (joita ei kyllä enää käytä) ilmoitin että on epäreilua jos hänellä on leluja ja mulla ei. Keskustelu oli sillä selvä ja seuraavana päivänä hain Flesun. Kyllä luomupimpsaakin toisinaan vielä saa, mutta kyllä nyt on yksinkin kivaa.
- UusiLelu
Kiitos kommentista.
Olen yrittänyt vihjailla ja vähän kysellä vaimolta josko häntä kiinnostaisi (hänelle) seksilelut esim. dildot tms., mutta ainakaan mitään suurta innostusta ajatus ei ole herättänyt.
Ehdotin jokin aika sitten, että voisimme yhdessä katsella jotain ja tilata, jos jotain kiinnostavaa löytyy. Ehkä ajatuksissani oli myös saada "lupa/suostumus" tekopillun hankintaan, mutta tilasin sen sitten ihan ominpäin.
Kunhan nyt vaan tulisi, en millään malta odottaa. :)
- käsiparas60vee
Joka aamu kalu kädessä vatkaan vähintään ton puoli tuntia, en kuitenkaan anna mulkun purkaa lastiaan, vaan pumppaan siihen lisää kiimaa, viikonlopulla annan sit tulla niin ett koko kanki täräjää.
Vittua ei enää kuulema tipu, turha kinua, siis runkkua, runkkua ja runkkua. - Aviomiesxxx
Pakko on josku tyydyttää, kun paineet ovat niin kovat. Vaimoni kanssa naidaan noin kolme kertaa viikossa,mutta se ei tahdo minulle riittää.
Runkkaan väljälle yöpuvun housulle silloin tällöin. Mitään muuta vempaita en tarvise kuin oman käden ja fanatasian. Sitten saan hyvät yöunet ja aamulla mulkku seisoo vielä kovemmin. - ukm05a
Runkkailu tosi kiihottavaa. Runkkailen 2-5x vkossa riippuu kiimasta vaikka olen ukm , Vaiomm panen pari kertaa vkossa mut oon aina runkkaillu ja se vieläkin kiimasta touhua. Kimpparinkutkin kiihottas. oon imatralta oisko hengenheimolaisia täälläpäin jos.
- sanoseee
Millasia fantasioita ja päiväunia kiim miehillä on mikä saa nousemaan nesteet yhä
uudelleen.- UusiLelu
Kiitos kommentista.
Itse olen seksin suhteen (haaveissani) hyvin kokeilunhaluinen ja kun annan mielikuvitukseni lentää vapaasti, olen jopa ehkä hieman pervo, mitä se sitten tarkoittaakaan. :)
Fantasioin usein hieman rajummasta seksistä, sellaisesta mikä etenee pikkuhiljaa suuntaan jossa olen se dominoivampi osapuoli. En tarkoita välttämättä mitään piiskaamista, en innostu kivun tuottamisesta, mutta tukistaminen ja sitominen, ajatus siitä saa minut erittäin kiimaiseksi.
Joskus ajattelen miten sidottu kumppanini "joutuisi" nauttimaan sidottuna X-asentoon silmät peitettynä kun nuolen häntä. Välillä pistäisin hänet imemään kuumaa kaluani samalla kun runkkaan häntä sormin.
Pääsiassa siis sidontaa ja lievää alistamista, mukaanlukien kaikki mahdolliset tavat nauttia toisen vartalosta, aina kiimaisesta pillun nuolemisesta hitaaseen ja syvään peppuun laukeamiseen.
Fantasioissani ajattelen usein vaimoani, sillä hänen nautintonsa olisi minulle se suurin juttu. Mutta täytyy myöntää, että muutamaa tuttua naista haluaisin naida juuri kuin kuvailin, nussia vaan ihan kunnolla.
Lauetessani usein kyllä siirrän ajatukseni takaisin vaimoni ihanaan pilluun, sinne ne kuumat kiimaiset lastit päästän.
Nämä fantasiat varmasti jäävät vain fantasioiksi, tuskin niitä pääsen kokemaan. Ehkä tekopillu antaa minulle tyydytyksen noiden rivojen ajatusten kanssa. :)
- antinkoski
okei mites tuleeko fantasiassa mieleen komee kundin kalu jota ois kiva vedellä
- UusiLelu
Kiitos kommentista.
Tuttavapiiriini kuuluu hyvin erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä omaavia ihmisiä, jotka ovat aika avoimia ajatustensa suhteen. En siis tarkoita yksityiskohtaisia selvityksiä kuka mitä, miten ja milloin, vaan ihan yleisesti. Olen tietoinen kuka tykkää mistäkin.
En kuitenkaan ole koskaan jäänyt edes sen kummemmin miettimään ajatusta miehen kalusta, ei se minua hätkäytä suuntaan tai toiseen, mutta ei myöskään kiihota millään tavalla.
Tunnen esim. muutamia erittäin komeita homo-miehiä, mutta koskaan en ole edes ajatellut heitä seksuaalisessa mielessä.
Eihän se toki todellakaan sitä tarkoita, että mies olisi homoseksuaali, jos miehetkin tuntuvat kiinnostavan. Itsestäni en ole kuitenkaan ihan aidosti löytänyt ollenkaan Bi-henkisyyttä, en edes ajatuksen tasolla.
- antinkoski2
Peppu varmaan sua kiihottaa enempi kui pillu vai kumpaan haluut laskea lämpimät
nestees- UusiLelu
Kiitos kommentista.
Ehkä kumpikin yhtä paljon.
Luonnollisesti kun kokemusta peppuseksistä on lähes olemattomasti, on se ihan hemmetin kiinnostava ajatus. En kuitenkaan koe, että se olisi tärkeämpi. Kumpaakin kun saisi niin homma olisi lähes täydellistä.
Ja nimenomaan, jos se myös saisi kumppanissa kiiman nousemaan. Turhaa puuhaa edes kokeilla, jos toinen ei asiasta tykkää.
- filosofikot
Mitähän pitäis täs tehä ottaako käteen vai neuvo nytjotain on nii farkuis kova
pullotus- UusiLelu
Kiitos kysymyksestä, ota ihmeessä!
En kyllä mikään filosofi ole, vaikka mielelläni pohdinkin asioita. Toisaalta runkkaamisen filosofia voisi olla aika tutkimaton tieteenala. Ehkä siinä olisi jollekin jopa työsarkaa. :)
- oooooooooooh
OOtko uusilelu jo vetäsyt ottanut ite
- UusiLelu
Kiitos kysymästä,
Sen verran innostuin tuosta fantasia-vastauksesta, että pakkohan sitä oli! Ja nyt kun olen asiaa enemmän miettinyt näinä parina päivänä, on se runkkaaminen vaan hieno asia! :)
- laatualaatua
Mihi sulla lentää laatuspegus
- Jane400
Itse olen hankkinut miehelle sellaisen fleshlightin. Tykkää... vaikkei se aitoa kuulema voita.
Aina ei voi molemmat haluta, silloin voi leikkiä leluilla ..
Ja voisithan tilata jonkun kivan sauvan vaimollesi ja antaa joskus sen lahjan... pakottaa nauttimaan, kun sä nuolet ja dildotat yms.
Hyvää tuosta sun hankinnasta vaan seuraa. - postipoikaaa
jokos posti on tuonut lelus
- lahtirunk
runkkaan 3 kertaa viikossa väh. vessassa käydessä ,vaimo koton muttei tiedä.runkkaus kiihottaisi autossa parkkipaikalla tai h-asemalla
Moi olisi kiva vaihtaa ajatuksia joskus runkkauksesta ynm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293035- 1191245
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61047- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161851Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784