Minullapa on normi paineet ja alhainen pulssi vaikka painoindeksi on 40 luokkaa heh hee. Ei kannata laihduttaa ettei laske paineet liikaa. Täysin paskapuhetta että verenpaine ja ylipaino kulkevat käsikädessä.
Minulla vaikea ylipaino ja normaali verenpaine.
6
52
Vastaukset
- siinässulle
Minullapa ei ollut kalkkikertymiä eikä tukoksia suonissa, vaan täysin puhtaat suonet varjoainekuvauksessa todetut, vaikka kolesteroni on 8,4.......Ikää 57-vuotta ja normaalipaino...
- yksinkertaista
Nenän ja leuan välissä on luukku, josta mätät ruokaa vähemmän kuin kulutat , niin saat painosi kuriin.
- Negeenit
Todella mielenkiintoista luettavaa,nuo normaalit verenpaineet ja korkeat kolestrolit teillä kahdella.Uskon oikein hyvin ,kun itsellä on suonet tukossa,parit pallolaajennukset ja kalkeutumia tosi paljon suonissa.
VAIKKA ole aina ollut normaalipainoinen,liikkuva,kolestrolit 5 pintaa.
Ei mikään auta,nautin kyllä kuntoilla ja syödä ns terveellisesti.- elämäntavatvaikuttavat
Vai niin. MItenkäs tupakointi, alkoholi. ? ( Tällöin ei liikunta tai normipaino auta ).Nämä tunnetusti tukkivat suonet,
Jokainen kuitenkin on oma yksilönsä geeneineen. Suotta toisten terveydentilasta hermostua.::))
Itselläni kolesteroli lähellä 9. Suonet avoimet . Olen aina liikkunut paljon ja monipuolisesti. Hoikka. En ole koskaan tupakoinut, enkä käyttänyt alkoholia. Ruokakin melko terveellistä, rasvoja kyllä, mutta vähän sokeria ja viljatuotteita. Ikää lähes 60. - Negeenit
En ole koskaan tupakoinut ja alkoholia käyttänyt vaoin kotuudella 2-3 annosta viikossa,ja pitkiä aokoja ei sitäkään.en tykkää.
- mullanäin
En ole tupakoinut ikinä,alkoholiakaan en käytä,maitoa en ole juonut ikinä,vettä vaan..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446