Mikä kirkko?

Dim77

Tyttäreni kertoi liittyneensä muutama kuukausi takaperin johonkin Koreasta lähtöisin olevaan krisrilliseen kirkkoon. Olen huolissani koska tyttäreni joka on iloinen ja herkkä tyttö on muuttunut silminnähden ahdistuneeksi ja välttää keskustelua aiheesta. Vaikuttaa kuin hän haluaisi eroon siitä porukasta mutta ei kykene. Mitä teen äitinä? Onko kokemuksia tästä ryhmästä?

3

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoksisinulle

Suomeen tulee päivittäin ainakin yksi uskonlahko. Kukapa täällä osaa sanoa mistä on kysymys. Sinun pitää ottaa selvää asiasta. Jospa itse lähtisin tutustumaan tähän porukkaan? Ei kai se mikään alanalainen piiri ole.

• Veikkaanpa että juurikin World mission society church of god. Suomessa suht uusi lahko joka uskoo isä ja äiti Jumalaan. On korealainen ja seuraa tai on seuraavinaan Raamattua. Olin itse jäsen ja aika epämääräinen lahkohan tuo oli rahankeruineen yms. Jäseniltä peritään kuukausipalkasta 10% ja päälle vapaaehtoiset lahjoitukset joita suositellaan. Minua neuvoivat etten puhuisi kenellekään liittyneeni sinne ennen kuin olisin opiskellut heidän oppejaan huolellisesti. Nykyinen osoite Malmin Raitti 17.

Kirkon perustajaan Ahnsahnghongiin liittyy epämääräisiä pedofiliasyytöksiä, joita ei ole kuitenkaan toteen kyetty näyttämään. Heppu kuoli vuonna 1985. Jos kaipaat lisätietoja lähetä vaikka sähköpostia --> [email protected]

• okkigaam

Perkele kylvää ja kyntää. Miksi suomalaisille köyhille joita varmasti on myös Kemijärvellä, ei jaeta ostokortteja. Menin ja ostin tänään kalafikuuri pinssin Primeeristä Ja aion pitää sitä hiljaisena mielenosituksena kaulassa ketjussa. Kun Jeesuksen seuraajia vainottiin oli se heidän keskinäinen salainen merkkinsä, josta toisensa tunnistivat ---> kaikkea tuo kirkon pakolais rikollisuuden suosiminen saa minussakin aikaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      89
      2523
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1465
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      84
      1413
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      13
      1208
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      933
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      910
    7. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      105
      804
    8. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      36
      800
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      783
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      716
    Aihe